UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 Januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Panzerknacker666 = Sander
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Wat wil je nu weer veranderen danquote:
ikke ook nietquote:
quote:U heeft geen rechten om dit te doen wegens de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep user.
quote:
je moet rechtsbovenin inloggen in de wikiquote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, heb ze in de start al wel aangepast voor dit topic,
geen zin an, tenzij we een algemene login hebben ?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
je moet rechtsbovenin inloggen in de wiki
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
je moet rechtsbovenin inloggen in de wiki
ik ga wel ff een gebruikersnaam aanmaken voor ToFquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef haakon het volgende:
[..]
geen zin an, tenzij we een algemene login hebben ?
ik gebruik gewoon m'n FOK! loginquote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Gebruikersnaam: Tukkersopfok
Wachtwoord: toffers![]()
Ojaquote:
nope, ken er geen van de 400... misschien Robin?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja
Ken jij leu die al naar Boekarest onderweg zijn?
deze vanaf de PC, mooi dat dat kanquote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
en dit is dan de 1e post vanaf mijn telefoon![]()
Das genoeg, leu die bij je in het vak zitten enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik 'ken' er wel redelijk wat ja die gaan, maar ligt eraan wat je onder kennen verstaatIk spreek ze alleen bij Twente
Welke telefoon heb je ?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
en dit is dan de 1e post vanaf mijn telefoon![]()
ik heb een SonyEricsson W902, met een Hi 25 abonnement, zonder internet; maarrrrrr...quote:
(ik ga er ff van uit dat jij dacht dat het mijn 1e post vanaf mijn nieuwe telefoon wasquote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag gebeld of ik een maand gratis Eindeloos Online (van Hi) wilde proberen, tuurlijk wil ik dat wel
vandaag smsje gekregen dat mijn maand nu ingaat, dus gelijk ff kijken zo
moet het alleen ff gelijk opzeggen (voor na die maand), anders zit ik er aan vast en betaal ik er ¤ 9,95 voor
Pfff tuurlijk wel, Bier!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef Redbaron het volgende:
dat zien we tegen die tijd wel, januari is niet echt een maand om relaxed in hengelo te vertoeven.
en ik???quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef jjstyle333 het volgende:
Wanneer kom ik in de wall of fame![]()
niiiiicequote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woehoe, ik ga naar Pinkpop én Lowlands
Oke, die wou ik eerder ook nemen maar toch gekozen voor de HTC Hero en daar nogal blij meequote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een SonyEricsson W902, met een Hi 25 abonnement, zonder internet; maarrrrrr...
[..]
(ik ga er ff van uit dat jij dacht dat het mijn 1e post vanaf mijn nieuwe telefoon was)
Pinkpop, Sensation White, Mystery Land voor mij als alles volgens plan gaat:).quote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woehoe, ik ga naar Pinkpop én Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |