mooi bier drinken dusquote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
morgenvroeg toets, dan 1 uur les, en dan afscheid van een docent, en dan vakantie
heb je vanmiddag meneer zaagmans nog gehoord dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omdat het dan zo weer vrijdag isen weer weekend dus!
lekkerquote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
morgenvroeg toets, dan 1 uur les, en dan afscheid van een docent, en dan vakantie
das niet veelquote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveelheid sneeuw in Deventer: 0.
Ja, vanaf 3 uur vannachtquote:Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zie buienradar, er komt wel wat an
ook hier? (ben te lam om te kijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zie buienradar, er komt wel wat an
nu moet je niet gaan piepen hequote:Op donderdag 17 december 2009 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vanaf 3 uur vannacht
Daar ga ik dus mooi niet op wachten
je kon wel Timo hetenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ook hier? (ben te lam om te kijken)
in 2005 is dat aardig geluktquote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja fuck it, ik wil chaos en hysterieDat gaat zo niet lukken
Tell me about it. Zou van Nijverdal naar Leiden gaan met de trein. Kwam uiteindelijk om 3 uur 's nachts in Dieren uitquote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in 2005 is dat aardig gelukt
Het was toen echt een rampquote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tell me about it. Zou van Nijverdal naar Leiden gaan met de trein. Kwam uiteindelijk om 3 uur 's nachts in Dieren uit
Dierenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tell me about it. Zou van Nijverdal naar Leiden gaan met de trein. Kwam uiteindelijk om 3 uur 's nachts in Dieren uit
ik zat toen thuis met een gebroken been.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Het was toen echt een ramp![]()
zelf met de auto werden de files langer en langer (nu alleen de de files van 20 km en langer ff later alleen de files van 30 kilometer en langer, en t waren nog steeds dezelfde
Ja, ik kwam er in Nijmegen achter dat ik niet meer in Leiden ging komen door uitgevallen treinen en kapotte bovenleidingen, dus ik werd aangeraden via Arnhem naar Deventer te reizen, en van Deventer naar Wierden, Wierden-Nijverdal. Maar goed, de trein ging stuk in Dieren.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er in Nijmegen achter dat ik niet meer in Leiden ging komen door uitgevallen treinen en kapotte bovenleidingen, dus ik werd aangeraden via Arnhem naar Deventer te reizen, en van Deventer naar Wierden, Wierden-Nijverdal. Maar goed, de trein ging stuk in Dieren.
joah, wie kiekt wal. ik bun toch met de autoquote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
we zien het wel hoeveel er valt, normaal gesproken valt het hier wel mee.
Das langquote:Op donderdag 17 december 2009 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat toen thuis met een gebroken been.
M'n pa en broertje zijn de vriendin van 't station in hengelo gaan halen. Dat heeft ze 5.5 uur gekost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |