Er zaten er toen 2 op school.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef norich het volgende:
[..]
Haha olé dan weet ik wel wie je bent
Telekidsdat was nog eens een leuk programma
Jij bent Jeffrey M toch? ofniet?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zaten er toen 2 op school.
Jeffrey Beu... zat toen 1 klas hoger.
Ik kwam daarna.
Werkze.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga even nog 1 nachtje werken bij de ola en dan heb ik 2 weken vakantie.![]()
En dan vrijdag nog even een kerstborrel daarzo.
hier ligt nog geen drie cmquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik sta hier in Oldenzaal al tot mijn pielemans in de sneeuw als ik naar buiten ga!!!
Waarom is jouw naam poep-roze?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga even nog 1 nachtje werken bij de ola en dan heb ik 2 weken vakantie.![]()
En dan vrijdag nog even een kerstborrel daarzo.
quote:
ik heb het normaal altijd warm, te warm zelfs. Maar sinds een paar dagen is mijn lichaam net een klomp ijsquote:
als ik dat nu ga doen heb ik ruzie met pa en maquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je je kamer gaan opruimen!
Haha, ja oke. Het tijdstip is nu ook niet echt geslaagd.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
als ik dat nu ga doen heb ik ruzie met pa en ma
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
't bier is mooi koud
Treinquote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee de treinen e.d. rijden nog... en dat mag van mij zo blijven
jah, toen koj zowat niks aans zegg'nquote:
Maar toen was het koudquote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
jah, toen koj zowat niks aans zegg'n
ik had nargns last vanquote:
mien va hef nog wa zo'n ding liggen van eminent. zit modem en alles bie in. volgens mien wol den d'r van oaf.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen maar eens een wireless router aanschaffen, dan hek op mien zolderkamer ook internet 14.gif
Ja ie, maar ikke waquote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had nargns last van
Doar hek wat anquote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mien va hef nog wa zo'n ding liggen van eminent. zit modem en alles bie in. volgens mien wol den d'r van oaf.
veur oe geld 't zelfde. aj intresse hebt, kan ik morg'n wal ens vroagnquote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef STTSJT het volgende:
moet ook eens een nieuwe router aanschaffen dat k*t ding krijg kuren en kuren
succesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:54 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga sloap'n. Morgen wakker worden met sneeuw
Beetje laat maar trustequote:Op woensdag 16 december 2009 23:54 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga sloap'n. Morgen wakker worden met sneeuw
woarum?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |