Er zaten er toen 2 op school.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef norich het volgende:
[..]
Haha olé dan weet ik wel wie je bent
Telekidsdat was nog eens een leuk programma
Jij bent Jeffrey M toch? ofniet?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zaten er toen 2 op school.
Jeffrey Beu... zat toen 1 klas hoger.
Ik kwam daarna.
Werkze.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga even nog 1 nachtje werken bij de ola en dan heb ik 2 weken vakantie.![]()
En dan vrijdag nog even een kerstborrel daarzo.
hier ligt nog geen drie cmquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik sta hier in Oldenzaal al tot mijn pielemans in de sneeuw als ik naar buiten ga!!!
Waarom is jouw naam poep-roze?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga even nog 1 nachtje werken bij de ola en dan heb ik 2 weken vakantie.![]()
En dan vrijdag nog even een kerstborrel daarzo.
quote:
ik heb het normaal altijd warm, te warm zelfs. Maar sinds een paar dagen is mijn lichaam net een klomp ijsquote:
als ik dat nu ga doen heb ik ruzie met pa en maquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je je kamer gaan opruimen!
Haha, ja oke. Het tijdstip is nu ook niet echt geslaagd.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
als ik dat nu ga doen heb ik ruzie met pa en ma
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
't bier is mooi koud
Treinquote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee de treinen e.d. rijden nog... en dat mag van mij zo blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |