quote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[zwoele stem]
zeg eens jochie,
waar ga jij vanavond heen?
zeg eens jochie,
ben je soms alleen?
luister jochie,
hmm, ik wil je middelste been
[/zwoele stem]
de dikke lul bandquote:
"toedels"quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
morgenvroeg toets, dan 1 uur les, en dan afscheid van een docent, en dan vakantie
Eej, ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef STTSJT het volgende:
[..]
altijd al geweten dat je iets met kinderen had
hersteldquote:
ja jij ja, viespeukquote:
vaak zijn het de goede docenten die weg gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
"toedels"![]()
dat duurt dus 1 minuut?
Ik wou naar Amsterdam... Ging mooi niet door dus...quote:Op donderdag 17 december 2009 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, in 2005 stond ik in Almelo toen het echt hard begon te sneeuwen. Heb van m'n levensdagen niet zoveel sneeuw gezien.
Ik kan niet herinderen dat mijn broer het ooit over goede docenten heeft gehad (die deed dezlefde opleiding als Marko)... En heb zelf ook nooit goede docenten gezien op het ROC....quote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vaak zijn het de goede docenten die weg gaan
inderdaad!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
"toedels"![]()
dat duurt dus 1 minuut?
Mooi is dat dan he?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik wou naar Amsterdam... Ging mooi niet door dus...
Toen ik van huis wegliep begon het net te sneeuwen. Is normaal 10 minuten lopen, met de sneeuw langer. Toen ik bij het station kwam reden er geen treinen meer... wtf zeg
Tsja Roc en Les ..... (heb er ook ervaring mee maar dan met de afdeling in almelo)quote:Op donderdag 17 december 2009 00:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik kan niet herinderen dat mijn broer het ooit over goede docenten heeft gehad (die deed dezlefde opleiding als Marko)... En heb zelf ook nooit goede docenten gezien op het ROC....
mwah lag toen ineens wel erg veel he..... blij dat ik niet halverwege gestrand benquote:Op donderdag 17 december 2009 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi is dat dan he?
Vallen 10 sneeuwvlokken, en meteen staakt de NS de ritten
ROC en les? weinig ervaring mee hier.. meestal was er namelijk geen lesquote:Op donderdag 17 december 2009 00:45 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Tsja Roc en Les ..... (heb er ook ervaring mee maar dan met de afdeling in almelo)
bij ons was iets van een halve meter gevallenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi is dat dan he?
Vallen 10 sneeuwvlokken, en meteen staakt de NS de ritten
zóveel?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij ons was iets van een halve meter gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |