Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ROC en les? weinig ervaring mee hier.. meestal was er namelijk geen lesWel een mc donalds vlakbij gelukkig (sumpel, almelo)
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ooit in 2005 ofzo!! Niet nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ooit in 2005 ofzo!! Niet nu
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, jullie hadden het over vandaag
Smoke ze!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, ik snap d'r de ballen nog van. ik ben even roken
zouden ze die handel daar niet afbreken als het nieuwe roc er stond? pffquote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En ja daar zit ik nu nog steeds op de simpel :p
en de Mc is lekker dichtbij net zoals de dekaaaaaaaaa
nee dat in tegenstelling tot het van rhijnquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zouden ze die handel daar niet afbreken als het nieuwe roc er stond? pff
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
nee dat in tegenstelling tot het van rhijn![]()
dat gebouw was beter dan de sumpel.
Sterker nog bij de sumpel is er een stuk bij aan gebouwd voor het verkeerscollege.
En ze komen lokaalen te kort LS
Kortom van rhijn moest gewoon blijven bestaan en dan waren ze van de lokalen gezeik af geweest
oke gaafquote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben me eens aan het oriënteren in handheld GPS-systemen, voor m'n tocht door Noorwegen
Ochja, je knet het roc. dus het verbaast je zekers niks?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
verandert daar dus niks
toe maar weer... trektocht voor van 't zomer? of wat ga je doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben me eens aan het oriënteren in handheld GPS-systemen, voor m'n tocht door Noorwegen
Lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef STTSJT het volgende:
[..]
oke gaaf![]()
Ga kje dat op de voet doen of pak je de auto of toch het ov?
Nope....quote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef STTSJT het volgende:
Ochja, je knet het roc. dus het verbaast je zekers niks?
oefenen met ver wandelen dus? leuke wandeltochtjes door het Twickelsebos... en langs het lonnekermeer.... toppiequote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maarja, zoiets moet je natuurlijk zeer zorgvuldig plannen enzo, dus we willen in 2012 gaan
Ja inderdaad tis niet een tocht wat je zo maar ff doetquote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maarja, zoiets moet je natuurlijk zeer zorgvuldig plannen enzo, dus we willen in 2012 gaan
misschien telefoon+gps?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Lonnekermeer is te kleinquote:Op donderdag 17 december 2009 01:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oefenen met ver wandelen dus? leuke wandeltochtjes door het Twickelsebos... en langs het lonnekermeer.... toppie
uit ervaring kan ik zeggen dat dat vies tegenvalt als je verkeerd loopt....quote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Lonnekermeer is te klein
We gaan 't Pieterpad bijvoorbeeld in 4 dagen lopen
Dát soort afstanden willen we lopen
Hahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nope....
Hoeveel uren ik wel niet in die ***** kantine gezeten heb... niet normaal
Hehehequote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik zeggen dat dat vies tegenvalt als je verkeerd loopt....
O ja.... wij hadden ooit ook 3 dagen een absentieboek... toen was dat boek "kwijt"... oepsquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hahaha
Och, je leer t er helaas mee leven. En dan hebben ze sinds kort ook nog een absensie turk op de afdeelingAls je er een dag niet bent geweest mag je van hem het dubble inhalen
. Noway
ben niet meer leerplichtig en mij zul je niet zien
Misschien had ik ook GPS mee moeten nemen.... of iig een mobiel....quote:
ojahquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet hoe goed tomtom werkt in de bossen van Noorwegen?
slaap lekkerquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en nu ga ik slapen...slaap lekker heren!!
welterusten slaap zachtquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en nu ga ik slapen...slaap lekker heren!!
goh, wat toevalligquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
O ja.... wij hadden ooit ook 3 dagen een absentieboek... toen was dat boek "kwijt"... oeps
[..]
Misschien had ik ook GPS mee moeten nemen.... of iig een mobiel....
Nou nee, je hebt van die speciale wandel-GPS systemen. Die kennen elk klein kuttig bergpaadje in een bepaald land enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah
je wilt coördinaten weten? volgens mij zijn er wel progjes voor op de mobiel die dat weergeven
whahahaahquote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goh, wat toevallig
wij hadden altijd van die moraalridders op de havo
heb nog een dag of wat straf gehad omdat ik in een ander klasseboek zat te klooien
owzo jah. hmm, denk niet dat dat in de tomtom kaarten zitquote:Op donderdag 17 december 2009 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou nee, je hebt van die speciale wandel-GPS systemen. Die kennen elk klein kuttig bergpaadje in een bepaald land enzo
Nee, daarom. Of ik moet ze ergens zien te kuikenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
owzo jah. hmm, denk niet dat dat in de tomtom kaarten zit
rondje holterbergquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje uitproberen op de Holterberg enzo
maar er zijn dus wel navigatiedingen die die bospaadjes weten te vinden?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daarom. Of ik moet ze ergens zien te kuiken
welterustenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef STTSJT het volgende:
Ik wens je nog veel plezier met dat systeem
Hopenlijk lukt het zoals je wil.
Want ik ga slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, ook vanwege het (overigens veel te kleine) hoogteverschilquote:
dat is inderdaad een keer wat andersquote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ook vanwege het (overigens veel te kleine) hoogteverschil
Ik heb bergen op de route gezien die de 2k meter voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zit er bijvoorbeeld in
Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |