Maakt niet uit, jij en boude hadden iets gevonden, en dat is er nu niet meer. Details zijn verder niet belangrijkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is lief inderdaad![]()
Al is het niet helemaal van toepassing op mij
Dat heb je met de kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef Reakt0r het volgende:
Wel tof, al die vrolijke verhalen van iedereen. Weinig negativiteit ook, geen depri shit.![]()
![]()
Ohja kerstquote:
Maar ik heb iets anders gevondenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Maakt niet uit, jij en boude hadden iets gevonden, en dat is er nu niet meer. Details zijn verder niet belangrijk
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Singles die met kerst depri raken...![]()
![]()
.
Dan is er wel iets mis met je geestelijke gesteldheid.
Jezus, doe je snelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb iets anders gevondenWaaronder leuke plannen voor kerst
![]()
Idd, dat hoor je gewoon het hele jaar door te zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Geen details hierquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Nu alweer een ander? En het is ook al wat? Of dat nog niet?
Tjeezus
Nu niet gaan zeiken over de kerst godverdommequote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ohja kerstMoet ik die planning ook weer veranderen verdomme
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Bij mij was het ook iets anders dan bij jouquote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef boudemaniak het volgende:
Jezus, doe je snelIk heb nog zeker een maand nodig
Zie me trillen van angst!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangen
Hoer.quote:
Ik haat je.quote:Waaronder leuke plannen voor kerst![]()
BAM!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!
Dat betekend alleen dat je eigenlijk altijd depri ben maar dat je nu depri mag zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb iets anders gevondenWaaronder leuke plannen voor kerst
![]()
Achquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Okiedee, geen details
Ja, wel een beetje slecht hoor meid
Doe liefquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Zie me trillen van angst!![]()
![]()
.
Newbie.
BAM!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!
Godverdomme ik mag zeiken wat ik wil godverdommequote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu niet gaan zeiken over de kerst godverdomme
Het is ook nooit goed. Eerst zeiken dat je nergens tijd voor had en nu heb je tijd genoeg is het weer niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
valt nog meequote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jezus, doe je snelIk heb nog zeker een maand nodig
Nee hoor, jij was juist de eerste die ervan op de hoogte was(behalve over de plannen wb kerst). Gaat er nu een belletje rinkelen?quote:
Ja, got itquote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was juist de eerste die ervan op de hoogte was(behalve over de plannen wb kerst). Gaat er nu een belletje rinkelen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Godverdomme ik mag zeiken wat ik wil godverdommeIk kwam geen tijd te kort, alleen de planning was even omgegooid en daar kon ik neit tegen
Dat is iig nog altijd beter dan teveel tijd (alleen) hebben verdomme
Je lijkt wel een single.. met al die moeilijke keuzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan lees je het topic nietquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Godverdomme ik mag zeiken wat ik wil godverdommeIk kwam geen tijd te kort, alleen de planning was even omgegooid en daar kon ik neit tegen
Dat is iig nog altijd beter dan teveel tijd (alleen) hebben verdomme
JankerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Vraag het anders even aan Heatwave. Dat is een doorgewinterde raszeikert 2.0 en zelfs die werd me wel zat.quote:
Ja schatjequote:
Hij had 10 minuten nodig om de TT te ontcijferen..quote:
2.0? Ik dacht inmiddels toch wel op versie 3.9.1 te zitten hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan Heatwave. Dat is een doorgewinterde raszeikert 2.0 en zelfs die werd me wel zat.
(Nu is alles weer goed hè, HW![]()
![]()
)
Dus ik weet niet 100% zeker of het verstandig is om zo stoer te doen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja schatje
Maar hoe heb je die nieuwe weer geregeld?
Je bent het land afgegaan op zoek naar files?
Wordt aan gewerktquote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangen
Je hebt een ban, je maakt een kloon aan, en blijft op je kut manier hier posten. Als ik me daar aan erger, kan ik dat op een hele makkelijke NSB manier oplossen. Plain and simple.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan Heatwave. Dat is een doorgewinterde raszeikert 2.0 en zelfs die werd me wel zat.
(Nu is alles weer goed hè, HW![]()
![]()
)
Dus ik weet niet 100% zeker of het verstandig is om zo stoer te doen.
Je bent toch zeker geen Exact server?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
2.0? Ik dacht inmiddels toch wel op versie 3.9.1 te zitten hoor!.
Nee, ik ben veel maar zo instabiel en slecht in elkaar zittend als Exact nietquote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Je bent toch zeker geen Exact server?.
Ik heb geen ban, dat is mijn broer. Ik ben zijn geestelijk verwarde geadopteerde halfbroer uit Chili.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Je hebt een ban, je maakt een kloon aan, en blijft op je kut manier hier posten. Als ik me daar aan erger, kan ik dat op een hele makkelijke NSB manier oplossen. Plain and simple.
Kunnen jullie kindjes ergens anders gaan spelen ...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Ik heb geen ban, dat is mijn broer. Ik ben zijn geestelijk verwarde geadopteerde halfbroer uit Chili.
En vooral doen!. Dan heb je me echt!
.
quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik ken deze al heul heul heul lang.![]()
Maar het voelt een beetje als jinxen als ik erover praat, dus ik hou mijn mond maar weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
Moet je naar Dreamer gaanquote:
Echt weg ja, voor een tijdje, wordt mijn kerstvakantie iig een stuk aangenamer vanquote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Ik heb geen ban, dat is mijn broer. Ik ben zijn geestelijk verwarde geadopteerde halfbroer uit Chili.
En vooral doen!. Dan heb je me echt!
.
Ik moet altijd aan Lord_dreamer denken, en dat WIL ik helemaal nietquote:
Maar je wil ons er wel aan herinneren?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Lord_dreamer denken, en dat WIL ik helemaal niet.
yeps, iets met gedeelde smart etcquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar je wil ons er wel aan herinneren?
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef boudemaniak het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierigDat doe je echt snel zeg
Geen reboundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we het erop houden dat filejongen een rebound was, waarschijnlijk..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dus ik raak je echt zeg maar. Via een forum, terwijl ik niets tegen je heb gezegd. Dat doet je wat...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Echt weg ja, voor een tijdje, wordt mijn kerstvakantie iig een stuk aangenamer van(tenminste die tijd dat ik dan nog op het forum zit)
Bedanktquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, iets met gedeelde smart etc.
Check mij volwassen worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
Maar goed. Ik zal je verder negeren. Als je daar rustig van wordt.
Zullen we rellen?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Dus ik raak je echt zeg maar. Via een forum, terwijl ik niets tegen je heb gezegd. Dat doet je wat...
Het irriteert je, zo'n regeltje tekst van 1 of andere user op fok. Negeren was niet mogelijk, je zat met trillende lip boven de topic-report knop..
.
wat een lieve jongenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
Ik erger me ook aan je als je het niet tegen mij hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Dus ik raak je echt zeg maar. Via een forum, terwijl ik niets tegen je heb gezegd. Dat doet je wat...
Het irriteert je, zo'n regeltje tekst van 1 of andere user op fok. Negeren was niet mogelijk, je zat met trillende lip boven de topic-report knop..
.
Doe datquote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Maar het voelt een beetje als jinxen als ik erover praat, dus ik hou mijn mond maar weer![]()
Hoe komt dat dan? Misschien kan ik er iets aan doen. Misschien ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik erger me ook aan je als je het niet tegen mij hebt
er gaat me wel een lichtje branden, maar aangezien het me eigenlijk ook geen bal aan gaat zeg ik er verder niks over.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen reboundLaten we het erop houden dat filejongen een rebound was, waarschijnlijk..
Het is leuk om te lezen, ga vooral doorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik heb een kater, en vind het leuk om dat af te reageren om kleine jongetjes
PM anders maarquote:Op woensdag 16 december 2009 10:34 schreef JoeBravo het volgende:
er gaat me wel een lichtje branden, maar aangezien het me eigenlijk ook geen bal aan gaat zeg ik er verder niks over.![]()
ow god, m'n nieuwsgierigheid, wat doe je!?
Kun je niet gewoon jezelf negeren? Daar word ik nl rustig van.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
.
niets lezen, niets zien, what's next, niets horen?quote:
Ik wel, en het heeft de naam OmniRocketquote:
Te kitsch. Da's meer iets voor een newbie als jij. Of New Kid.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Hier. Afleiding:
http://media.photobucket.(...)ngelBlackSparkle.gif
Die is op dit moment beneden bezig met blerenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Kwart over 7 op zondagmorgen, hoort ze mijn stem die haar zachtjes wakker maaahaaaakt....
7:15?! Op Zondag?! Ik zou Marco Prostato op z'n bek rossen! BAM! Wanne gek!
Diene gek?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is op dit moment beneden bezig met bleren
Haha, dat dacht ik ook toen ik dat voor het eerst hoorde. (zo'n 1-1,5 jaar geleden dusquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Kwart over 7 op zondagmorgen, hoort ze mijn stem die haar zachtjes wakker maaahaaaakt....
* geeft mep en gaatweer slapen*quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Sterfquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
goeiemorgen, lieve singeltje, bezetjes
Ja die ene. Met een orkestquote:
Idd, wat denkt hij wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Kerst gedachtequote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Sterfmet een gezwel aan je kont
Sterf ook maar danquote:Op woensdag 16 december 2009 10:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kerst gedachte![]()
Daar kan je wel over na gaan denken in die 2 weken vrij
Verrekte mongol.quote:
Je kunt jezelf best vermaken tijdens die 2 weken en anders leer je het maarquote:
Luister naar Noukquote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt jezelf best vermaken tijdens die 2 weken en anders leer je het maarJezelf kunnen vermaken scheelt een hoop frustratie
bah, je zal vast wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt jezelf best vermaken tijdens die 2 weken en anders leer je het maarJezelf kunnen vermaken scheelt een hoop frustratie
Je hebt geen keus:quote:
Ik zoek een vrouw met deze koude kerstdagen, als je aan dat zoekprofiel voldoet wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik wil een man met deze koude kerstdagen..iemand interesse?
Probeer nou maar geen punt te maken lief. Dat gaat je niet zo goed af.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Reakt0r het volgende:
Ang3l. Ik probeerde net een punt te maken. Moet je me het niet zo moeilijk maken, met je reacties.
Zeg... zo doen we dat hier niet he?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Oi! Het is hier geen datingtopic hequote:Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ah dat is het respect voor vrouwen welke in de OP staat.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zeg... zo doen we dat hier niet he?
stap 1: voorstellen
stap 2: cupmaat?
Stap 3: Eeuwige trouw aan koning Ang3l zweren
stap 4: eerst even vleien en flirten
stap 5: Tadaa, nu zit je PMbox vol
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Stap 3: Eeuwige trouw aan koning koningin Ang3l en koning Belsezar zweren
Jeweetzquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah dat is het respect voor vrouwen welke in de OP staat.
een volle PM-box, inderdaad!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah dat is het respect voor vrouwen welke in de OP staat.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Stap 3: Eeuwige trouw aan koning Ang3l zweren
Shit, die bedoelde ik ookquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Shit, die bedoelde ik ookWas een deeltje vergeten...
Bah, ze zit nog steeds in m'n hoofd rond te dwalen
Ja dat is een veiligere regel.quote:
Nee, ik heb nog geen PM van haar gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zo ik heb al gestuurd, jij ook!?
The horrorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is een veiligere regel.
Anders gaat Bels weer denken dat ik 'm van de troon wil stoten.
Gaat ie weer miepen over salarisstops en ontslagen poolboys en zo. Kledingbudgetten
Wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zo ik heb al gestuurd, jij ook!?
We willen je als Singles samen ook wel een kledingbudget geven..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is een veiligere regel.
Anders gaat Bels weer denken dat ik 'm van de troon wil stoten.
Gaat ie weer miepen over salarisstops en ontslagen poolboys en zo. Kledingbudgetten
Come to the darkside, it's always 22 degrees in herequote:
ow ja?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We willen je als Singles samen ook wel een kledingbudget geven..
Budgetten wil zeggen grenzen!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We willen je als Singles samen ook wel een kledingbudget geven..
Kom maar in de hoek, altijd 90 gradenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Come to the darkside, it's always 22 degrees in here
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wtfga je er serieus op in?
@ nadiaschoonheid
Ik wacht nog op antwoord van de 5 stappenOf heb ik je bang gemaakt?
Tuurlijk! Nog eisen, of dat nietquote:Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik denk het welquote:
We hebben haar alweer weggejaagd....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Nou dan meld ik me ook maar aan![]()
Joehoe! Ik ben hier!
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We hebben haar alweer weggejaagd....
Een ventje?quote:
Nee, dank jequote:
"Hey meisje, mag ik aan je kerstballen zitten?, dan mag jij m'n piek zienquote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef RaXz het volgende:
Ik wil niet weten wat voor voor vunzige PM's er naar haar zijn gestuurd.
Nou ik hoop 0, want het nerdje dat achter deze kloon zit lacht zich kapot danquote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef RaXz het volgende:
Ik wil niet weten wat voor voor vunzige PM's er naar haar zijn gestuurd.
tnxquote:
je bent eng?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw![]()
BTW, waarom kijken vrouwen nooit terug als ik naar ze kijk in de file
Omdat als een vrouw niet oplet in het verkeer daar snel ongelukken van komenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw![]()
Op de een of andere manier twijfel ik daaraan, en je weet maar nooit hoeveel lurkers er zitten te wachten op zo'n bericht.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik hoop 0, want het nerdje dat achter deze kloon zit lacht zich kapot dan.
Ziet er naar uit dat ze vaker bezig is hier (440 posts) alleen d'r foto is echt nepquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Op de een of andere manier twijfel ik daaraan, en je weet maar nooit hoeveel lurkers er zitten te wachten op zo'n bericht.
Nou, vind ik zelf van niet, het zou natuurlijk kunnenquote:
Hm, dat klinkt een stuk logischerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Omdat als een vrouw niet oplet in het verkeer daar snel ongelukken van komen
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Aw![]()
Ik vind je aardig, OR. Met de nadruk op VOND.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
ik kan niet oordelen... je fobo is leegquote:Op woensdag 16 december 2009 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, vind ik zelf van niet, het zou natuurlijk kunnen
Vertel dan even wie het is kunnen we dat nerdje uitlachen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik hoop 0, want het nerdje dat achter deze kloon zit lacht zich kapot dan.
Ik moet altijd lachen. Iets te zelfsquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Nou dan ben je volgens mij een uitzondering. Krijg altijd zo`n zuinig, zuur blikje terug
Ja preciesquote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef ripley1 het volgende:
Net of een vrouw schoonheid in haar nick zet
En daarom veroorzaken mannen de meeste ongelukken, want die kunnen het duidelijk ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Jaja, jij wilt gewoon de PM's even bekijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel dan even wie het is kunnen we dat nerdje uitlachen.
Welkom koningquote:
Idd, word ik lekker geil van.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jaja, jij wilt gewoon de PM's even bekijken.
Vandaag.quote:
Als bijrijder is het veel veiliger.quote:
ahwquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind je aardig, OR. Met de nadruk op VOND.
Waar ben je bang voor? Niet nodig om bang te zijn voor mij hoor....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef boudemaniak het volgende:
Zeg omnirocket, zit niet naar me te kijken! Perv!
Ik zit nooit in de file, wel de busquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef ripley1 het volgende:
Ik flirt nooit in de file, ik zit altijd keihard mee te zingen en dansen met de radio. Soms zie ik dan wel een leuke man daar hartelijk om lachen
Ik heb geen idee, maar ben "dr" al meerdere keren tegengekomen en als het GEEN kloon is is het nog erger met de persoon gesteldquote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel dan even wie het is kunnen we dat nerdje uitlachen.
Ja dat doe ik ook, maar ondertussen wel veel kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef ripley1 het volgende:
Ik flirt nooit in de file, ik zit altijd keihard mee te zingen en dansen met de radio. Soms zie ik dan wel een leuke man daar hartelijk om lachen
Altijd welkomquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Welkom koningU heeft een nieuwe dienaar erbij
Hey cuetjequote:
Ben niet bang, ik vond je alleen viesssssss patrickquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Niet nodig om bang te zijn voor mij hoor....
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, word ik lekker geil van.
[..]
Vandaag.![]()
[..]
Als bijrijder is het veel veiliger.
Dat is in het OV toch makkelijker en leukerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, maar ondertussen wel veel kijken
Maar dan kan je je snelheid niet aanpassen als er wat leuks rijdquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Als bijrijder is het veel veiliger.
Ow nee, ik ga helemaal op in mijn optredenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, maar ondertussen wel veel kijken
Met de rest denkik wel goed, met mij nietquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd welkomHoe is het voor de rest Bou?
Heel erg jammer. Had wel zin in wat leedvermaak.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben "dr" al meerdere keren tegengekomen en als het GEEN kloon is is het nog erger met de persoon gesteld.
Dat komt gewoon omdat er meer mannen auto rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarom veroorzaken mannen de meeste ongelukken, want die kunnen het duidelijk ook niet.
Komt wel weerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Met de rest denkik wel goed, met mij niet
Als je dan wat leuks ziet dan zit je daar in de buurt.. nog nooit één trein op één moment 2 verschillende snelheden zien rijden....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je je snelheid niet aanpassen als er wat leuks rijd
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de file, wel de busMeiden die dan naar me kijken durf ik niet terug aan te kijken
Bus 401 ftw![]()
Rebel.quote:
Zeker wel, even hand op de arm van die wat rijdt. Knikje geven en flirten maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je je snelheid niet aanpassen als er wat leuks rijd
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ow nee, ik ga helemaal op in mijn optreden![]()
Dat vroeg me eerst ook al af... wat ik in gods naam moet doenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt wel weerGa veel leuke dingen doen, afleiding
Als je het procentueel rekent, zijn mannen waardeloos in rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er meer mannen auto rijden.
Dat klopt, maar in de trein is het handig als je ze gewoon in de trein zelf vindquote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je dan wat leuks ziet dan zit je daar in de buurt.. nog nooit één trein op één moment 2 verschillende snelheden zien rijden....
Idd, maar daar ben ik veels te verlegen voor johquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Dat maakt de busreis nou net zo leuk.
dan valt het zo op!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Zeker wel, even hand op de arm van die wat rijdt. Knikje geven en flirten maar.
vertel...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de trein is het handig als je ze gewoon in de trein zelf vind
Doet me denken aan die keer dat ik een vreemde heb staan zoenen in de trein
Ik kwam laatst een meisje tegen, ze zegt: Heej, Ik ken jou van 2 jaar geleden uit de bus, toen heb je nog met me zitten praten...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de file, wel de busMeiden die dan naar me kijken durf ik niet terug aan te kijken
Bus 401 ftw![]()
Jij slet. Vertel meer.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de trein is het handig als je ze gewoon in de trein zelf vind
Doet me denken aan die keer dat ik een vreemde heb staan zoenen in de trein
En ik heb nog een stuk met haar meegefietst toen, en niet gevraagd hoe ze heetquote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een meisje tegen, ze zegt: Heej, Ik ken jou van 2 jaar geleden uit de bus, toen heb je nog met me zitten praten...
ehm, wtf
Dansen en meezingen in het OV?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat is in het OV toch makkelijker en leuker.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef ripley1 het volgende:
Ow nee, ik ga helemaal op in mijn optreden![]()
Stomquote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
En ik heb nog een stuk met haar meegefietst toen, en niet gevraagd hoe ze heet![]()
Ik zit wel elke dag met hetzelfde meisje in bus 401 om 8:08quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een meisje tegen, ze zegt: Heej, Ik ken jou van 2 jaar geleden uit de bus, toen heb je nog met me zitten praten...
ehm, wtf
Ja dat gaat inmiddels al beter. Andere grotere dingen weer aan mijn hoofd. Hoor je zo welquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Hoe is het vandaag. Koudeschouder wat warmer?
[..]
Zeker wel, even hand op de arm van die wat rijdt. Knikje geven en flirten maar.
Ow, in het OV zit ik altijd te lezen. Ook weinig geflirt daar dusquote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dansen en meezingen in het OV?![]()
[..]![]()
Ooit zat ik in de trein en toen kwam er een jongen langsgelopen, lachten naar elkaar en liep door.. toen kwam hij weer terug onder het mom van: "hier is het volgens mij gezelliger"quote:
waarschijnlijk zit je wel met meer dezelfde mensen in bus 401 om 8.08quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik zit wel elke dag met hetzelfde meisje in bus 401 om 8:08
En daarna nooit meer gezien?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit zat ik in de trein en toen kwam er een jongen langsgelopen, lachten naar elkaar en liep door.. toen kwam hij weer terug onder het mom van: "hier is het volgens mij gezelliger"
Eerst beetje staan praten, toen ging hij tegenover me zitten.. en uiteindelijk hebben we daar een half uur zitten zoenen
Ik wel, gisteren. Vandaag werd duidelijk waaromquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nee ik heb helemaal geen pms gehad...
Ja heel erg! ze leek me erg leuk!quote:
Eerst het lijstje afwerken, dan krijg je ze wel hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nee ik heb helemaal geen pms gehad...
Daarna voegde hij me toe op hyves.. en kreeg ik berichtjes van z'n vriendin, dat ik hij dus bezet was en ik van hem af moest blijvenquote:
I know, maar haar aanwezigheid emrkt me gwn opquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit je wel met meer dezelfde mensen in bus 401 om 8.08
Jij sletquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit zat ik in de trein en toen kwam er een jongen langsgelopen, lachten naar elkaar en liep door.. toen kwam hij weer terug onder het mom van: "hier is het volgens mij gezelliger"
Eerst beetje staan praten, toen ging hij tegenover me zitten.. en uiteindelijk hebben we daar een half uur zitten zoenen
Ja precies.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:34 schreef ripley1 het volgende:
Ow, in het OV zit ik altijd te lezen. Ook weinig geflirt daar dus
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef ripley1 het volgende:
Ik wel, gisteren. Vandaag werd duidelijk waarom
Dit was ook eenmalig hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef boudemaniak het volgende:
Jij sletWaarom gebeurt mij dat noi NOOIT
Overijssel zekerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was ook eenmalig hoor
Al had ik de dag ervoor dat een conducteur vertelde dat hij me wel leuk vond
Raar weekend was het
Ahw eenmalig... dan hoef ik niet te vragen welk traject en tijdstip....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was ook eenmalig hoor
Al had ik de dag ervoor dat een conducteur vertelde dat hij me wel leuk vond
Raar weekend was het
Het weekend van de R&P meet een jaar terug.. traject Rotterdam - Amersfoortquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ahw eenmalig... dan hoef ik niet te vragen welk traject en tijdstip....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ahw eenmalig... dan hoef ik niet te vragen welk traject en tijdstip....
dat idd ookquote:Op woensdag 16 december 2009 11:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Gelukkig niet, anders zou ik voor altijd alleen blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Haar cover van Use Somebodyquote:
Nieuw? Welkom!quote:
Om die door te hebben hoef je jou niet te kennen lijkt me. Hij was wel erg simpel.quote:
Vandaar ook de knipoog.quote:
Vreselijk. Maar 'zij' zal er wel intrappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
deze:
[Singles] steunen Nouk en boude deze kerst
in die trein zit ik ook elke dag...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weekend van de R&P meet een jaar terug.. traject Rotterdam - Amersfoort
Ooh ja hahaquote:
Daar verschilden de meningen over hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om die door te hebben hoef je jou niet te kennen lijkt me. Hij was wel erg simpel.
Ik weetquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
Vreselijk. Maar 'zij' zal er wel intrappen.
ook? ik niet hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
in die trein zit ik ook elke dag...
Je zoekt dus eigenlijk Brad Pitt ?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik heb zelf nog wel een lijstje voor jullie..
Hij moet langer zijn als 1.85. Liefst presies 1.89.
Hij mag niet overdreven breed zijn/gespierd
Hij mag niet dik zijn, en niet dun.
Gewoon een normaal postuur. Mooie sixpack is mooigenomen.
Mooie witte tanden, mooie lach, sexy ogen. DIT IS EEN MUST!!
Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Hij moet ambities hebben en een doel voor ogen.
Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
wie hier niet aan voldoet..NEEM DE MOEITE NIET OM TE PMEN!!
Hier voldoe ik natuurlijk aanquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
quote:
Die is kleinerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk Brad Pitt ?
Op alles lieverd.quote:
Uhm dat stukje uit de tt wil ik dan nog wel respecteren.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik weetMaar ik ben de komende dagen even knorrig en bedroeft.... dus mag ik t
Ik zie een matchquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En heeft Homer Simpson al gepm'd?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Die heeft geen sixpackquote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En heeft Homer Simpson al gepm'd?
Lief zijn, humor hebben en een zeker intelligentieniveau hebben is geen must zie ikquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja, en nog om een kutreden ook...maarjaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm dat stukje uit de tt wil ik dan nog wel respecteren.Neem aan dat je weer single bent.
Als ze dat wil moet ze niet op Fok! zoekenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Lief zijn, humor hebben en een zeker intelligentieniveau hebben is geen must zie ik
Dan reist de vraag wat daar tegenover staat.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ECHT WEL! Hoe is jesus anders geboren?quote:
Lief en humor zijn dan ook zeer subjectieve onderdelen. Ik vind het altijd zo een dooddoener als iemand dat op zijn 'lijstje' zet als ze iemand zoeken. Je weet nog steeds niet wat ze zoeken dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Lief zijn, humor hebben en een zeker intelligentieniveau hebben is geen must zie ik
Precies:quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan reist de vraag wat daar tegenover staat.
okquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Heb je al gehoord dat ze tegenwoordig trouw zweren aan ons queenie?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Because I uuused to love ya... but it's allllwwl over noooohhhhww!
Balen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, en nog om een kutreden ook...maarja
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat ze tegenwoordig trouw zouden moeten zweren aan ons queenie?
Tsjah.... Moet ik weer van voor af aan beginnenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Balen.Maakt niet eens uit dat het rond kerst is.
Tsk, ga jij eens terug naar school of naar meneer pastoor, de dominee.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
ECHT WEL! Hoe is jesus anders geboren?
Nou ja, lief is lief volgens mij. En met humor bedoel ik de humor die ik kan waarderen. Uiteraard.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lief en humor zijn dan ook zeer subjectieve onderdelen. Ik vind het altijd zo een dooddoener als iemand dat op zijn 'lijstje' zet als ze iemand zoeken. Je weet nog steeds niet wat ze zoeken dan.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnenquote:
I am your humble servant, mi lordquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat ze tegenwoordig trouw zweren aan ons queenie?
Dat zeg ik. Je schiet er geen hol mee op.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nou ja, lief is lief volgens mij. En met humor bedoel ik de humor die ik kan waarderen. Uiteraard.
Je begint niet van voor af aan, je gaat verder...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Tsjah.... Moet ik weer van voor af aan beginnenEn ik kan dus echt niet flirten
HE! Ik ben tegen religiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsk, ga jij eens terug naar school of naar meneer pastoor, de dominee.
Jammer dan, het zijn wel de 3 eigenschappen die ik het meest waardeer in een manquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je schiet er geen hol mee op.
Bah, jij en je gevatte opmerkingenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je begint niet van voor af aan, je gaat verder...
Goed bezig! Niet te lang wachten met pulsen he, want soms krijg je een error en dat is zondequote:
u riep mij?quote:
Dat snap ik ook wel, mijn punt is alleen dat je die eigenlijk ook onmogelijk kan uitleggen. Dat merk je pas als je iemand ontmoet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Jammer dan, het zijn wel de 3 eigenschappen die ik het meest waardeer in een man
Hihi, ervaring mee?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezig! Niet te lang wachten met pulsen he, want soms krijg je een error en dat is zonde
Onbevlekte ontvangenis. Oftewel, zonder penetratiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
HE! Ik ben tegen religie![]()
Maarre... Het was toch geen kind van josef maar van god? Dus heeft god maria in d'r slaap keihard genomen
Jaquote:
Ik been 1.83quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
CHECK!quote:Hij mag niet overdreven breed zijn/gespierd
Double-check!quote:Hij mag niet dik zijn,
quote:en niet dun.
Checkquote:Gewoon een normaal postuur. Mooie sixpack is mooigenomen.
Owquote:Mooie witte tanden
Weekniequote:, mooie lach,
CHECK!quote:sexy ogen. DIT IS EEN MUST!!
Allstarschoenen horen bij trends? Converse bestaat al een eeuw. Ja, echt letterlijk een eeuwquote:Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
*kijkt* ja, wollen trui en donkere jeans. Geen skinnyquote:Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Ow, laat maar.quote:Hij moet ambities hebben en een doel voor ogen.
Als het maar niet die van mij zijn.quote:Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
I'll passquote:wie hier niet aan voldoet..NEEM DE MOEITE NIET OM TE PMEN!!
of 9 miljoenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaEn dat is zonde
Ik snap daarom ook niet dat mensen door gaan t/m 1 miljoen ofzo
Als hij kleine konijntjes afslachten humor vindt, heeft hij ook humorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Jammer dan, het zijn wel de 3 eigenschappen die ik het meest waardeer in een man
Koninklijke beslissingen nemen zonder mij nog wel!quote:
Onbevlekt ontvangen gij onverlaat!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
ECHT WEL! Hoe is jesus anders geboren?
Welke vrouw slaapt nu door een goede beurt heen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef boudemaniak het volgende:
HE! Ik ben tegen religie![]()
Maarre... Het was toch geen kind van josef maar van god? Dus heeft god maria in d'r slaap keihard genomen
Je bent er wel blij mee.quote:
Ik zwijg al, gevoelig persoontje.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef boudemaniak het volgende:
Bah, jij en je gevatte opmerkingen
Hij krijgt kapsonesquote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koninklijke beslissingen nemen zonder mij nog wel!
Ja, dus? ALs rip dat ook humor vindt is het toch prima?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij kleine konijntjes afslachten humor vindt, heeft hij ook humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |