Ja dat gaat inmiddels al beter. Andere grotere dingen weer aan mijn hoofd. Hoor je zo welquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Hoe is het vandaag. Koudeschouder wat warmer?
[..]
Zeker wel, even hand op de arm van die wat rijdt. Knikje geven en flirten maar.
Ow, in het OV zit ik altijd te lezen. Ook weinig geflirt daar dusquote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dansen en meezingen in het OV?![]()
[..]![]()
Ooit zat ik in de trein en toen kwam er een jongen langsgelopen, lachten naar elkaar en liep door.. toen kwam hij weer terug onder het mom van: "hier is het volgens mij gezelliger"quote:
waarschijnlijk zit je wel met meer dezelfde mensen in bus 401 om 8.08quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik zit wel elke dag met hetzelfde meisje in bus 401 om 8:08
En daarna nooit meer gezien?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit zat ik in de trein en toen kwam er een jongen langsgelopen, lachten naar elkaar en liep door.. toen kwam hij weer terug onder het mom van: "hier is het volgens mij gezelliger"
Eerst beetje staan praten, toen ging hij tegenover me zitten.. en uiteindelijk hebben we daar een half uur zitten zoenen
Ik wel, gisteren. Vandaag werd duidelijk waaromquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nee ik heb helemaal geen pms gehad...
Ja heel erg! ze leek me erg leuk!quote:
Eerst het lijstje afwerken, dan krijg je ze wel hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nee ik heb helemaal geen pms gehad...
Daarna voegde hij me toe op hyves.. en kreeg ik berichtjes van z'n vriendin, dat ik hij dus bezet was en ik van hem af moest blijvenquote:
I know, maar haar aanwezigheid emrkt me gwn opquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit je wel met meer dezelfde mensen in bus 401 om 8.08
Jij sletquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit zat ik in de trein en toen kwam er een jongen langsgelopen, lachten naar elkaar en liep door.. toen kwam hij weer terug onder het mom van: "hier is het volgens mij gezelliger"
Eerst beetje staan praten, toen ging hij tegenover me zitten.. en uiteindelijk hebben we daar een half uur zitten zoenen
Ja precies.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:34 schreef ripley1 het volgende:
Ow, in het OV zit ik altijd te lezen. Ook weinig geflirt daar dus
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef ripley1 het volgende:
Ik wel, gisteren. Vandaag werd duidelijk waarom
Dit was ook eenmalig hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef boudemaniak het volgende:
Jij sletWaarom gebeurt mij dat noi NOOIT
Overijssel zekerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was ook eenmalig hoor
Al had ik de dag ervoor dat een conducteur vertelde dat hij me wel leuk vond
Raar weekend was het
Ahw eenmalig... dan hoef ik niet te vragen welk traject en tijdstip....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was ook eenmalig hoor
Al had ik de dag ervoor dat een conducteur vertelde dat hij me wel leuk vond
Raar weekend was het
Het weekend van de R&P meet een jaar terug.. traject Rotterdam - Amersfoortquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ahw eenmalig... dan hoef ik niet te vragen welk traject en tijdstip....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ahw eenmalig... dan hoef ik niet te vragen welk traject en tijdstip....
dat idd ookquote:Op woensdag 16 december 2009 11:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Gelukkig niet, anders zou ik voor altijd alleen blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Haar cover van Use Somebodyquote:
Nieuw? Welkom!quote:
Om die door te hebben hoef je jou niet te kennen lijkt me. Hij was wel erg simpel.quote:
Vandaar ook de knipoog.quote:
Vreselijk. Maar 'zij' zal er wel intrappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
deze:
[Singles] steunen Nouk en boude deze kerst
in die trein zit ik ook elke dag...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weekend van de R&P meet een jaar terug.. traject Rotterdam - Amersfoort
Ooh ja hahaquote:
Daar verschilden de meningen over hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om die door te hebben hoef je jou niet te kennen lijkt me. Hij was wel erg simpel.
Ik weetquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
Vreselijk. Maar 'zij' zal er wel intrappen.
ook? ik niet hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
in die trein zit ik ook elke dag...
Je zoekt dus eigenlijk Brad Pitt ?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik heb zelf nog wel een lijstje voor jullie..
Hij moet langer zijn als 1.85. Liefst presies 1.89.
Hij mag niet overdreven breed zijn/gespierd
Hij mag niet dik zijn, en niet dun.
Gewoon een normaal postuur. Mooie sixpack is mooigenomen.
Mooie witte tanden, mooie lach, sexy ogen. DIT IS EEN MUST!!
Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Hij moet ambities hebben en een doel voor ogen.
Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
wie hier niet aan voldoet..NEEM DE MOEITE NIET OM TE PMEN!!
Hier voldoe ik natuurlijk aanquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
quote:
Die is kleinerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk Brad Pitt ?
Op alles lieverd.quote:
Uhm dat stukje uit de tt wil ik dan nog wel respecteren.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik weetMaar ik ben de komende dagen even knorrig en bedroeft.... dus mag ik t
Ik zie een matchquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En heeft Homer Simpson al gepm'd?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |