quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Omdat als een vrouw niet oplet in het verkeer daar snel ongelukken van komen
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Aw![]()
BTW, waarom kijken vrouwen nooit terug als ik naar ze kijk in de file
Ik vind je aardig, OR. Met de nadruk op VOND.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
ik kan niet oordelen... je fobo is leegquote:Op woensdag 16 december 2009 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, vind ik zelf van niet, het zou natuurlijk kunnen
Vertel dan even wie het is kunnen we dat nerdje uitlachen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik hoop 0, want het nerdje dat achter deze kloon zit lacht zich kapot dan.
Ik moet altijd lachen. Iets te zelfsquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Nou dan ben je volgens mij een uitzondering. Krijg altijd zo`n zuinig, zuur blikje terug
Ja preciesquote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef ripley1 het volgende:
Net of een vrouw schoonheid in haar nick zet
En daarom veroorzaken mannen de meeste ongelukken, want die kunnen het duidelijk ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Jaja, jij wilt gewoon de PM's even bekijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel dan even wie het is kunnen we dat nerdje uitlachen.
Welkom koningquote:
Idd, word ik lekker geil van.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jaja, jij wilt gewoon de PM's even bekijken.
Vandaag.quote:
Als bijrijder is het veel veiliger.quote:
ahwquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind je aardig, OR. Met de nadruk op VOND.
Waar ben je bang voor? Niet nodig om bang te zijn voor mij hoor....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef boudemaniak het volgende:
Zeg omnirocket, zit niet naar me te kijken! Perv!
Ik zit nooit in de file, wel de busquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef ripley1 het volgende:
Ik flirt nooit in de file, ik zit altijd keihard mee te zingen en dansen met de radio. Soms zie ik dan wel een leuke man daar hartelijk om lachen
Ik heb geen idee, maar ben "dr" al meerdere keren tegengekomen en als het GEEN kloon is is het nog erger met de persoon gesteldquote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel dan even wie het is kunnen we dat nerdje uitlachen.
Ja dat doe ik ook, maar ondertussen wel veel kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef ripley1 het volgende:
Ik flirt nooit in de file, ik zit altijd keihard mee te zingen en dansen met de radio. Soms zie ik dan wel een leuke man daar hartelijk om lachen
Altijd welkomquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Welkom koningU heeft een nieuwe dienaar erbij
Hey cuetjequote:
Ben niet bang, ik vond je alleen viesssssss patrickquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Niet nodig om bang te zijn voor mij hoor....
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, word ik lekker geil van.
[..]
Vandaag.![]()
[..]
Als bijrijder is het veel veiliger.
Dat is in het OV toch makkelijker en leukerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, maar ondertussen wel veel kijken
Maar dan kan je je snelheid niet aanpassen als er wat leuks rijdquote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Als bijrijder is het veel veiliger.
Ow nee, ik ga helemaal op in mijn optredenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, maar ondertussen wel veel kijken
Met de rest denkik wel goed, met mij nietquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd welkomHoe is het voor de rest Bou?
Heel erg jammer. Had wel zin in wat leedvermaak.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben "dr" al meerdere keren tegengekomen en als het GEEN kloon is is het nog erger met de persoon gesteld.
Dat komt gewoon omdat er meer mannen auto rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarom veroorzaken mannen de meeste ongelukken, want die kunnen het duidelijk ook niet.
Komt wel weerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Met de rest denkik wel goed, met mij niet
Als je dan wat leuks ziet dan zit je daar in de buurt.. nog nooit één trein op één moment 2 verschillende snelheden zien rijden....quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je je snelheid niet aanpassen als er wat leuks rijd
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de file, wel de busMeiden die dan naar me kijken durf ik niet terug aan te kijken
Bus 401 ftw![]()
Rebel.quote:
Zeker wel, even hand op de arm van die wat rijdt. Knikje geven en flirten maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je je snelheid niet aanpassen als er wat leuks rijd
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ow nee, ik ga helemaal op in mijn optreden![]()
Dat vroeg me eerst ook al af... wat ik in gods naam moet doenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt wel weerGa veel leuke dingen doen, afleiding
Als je het procentueel rekent, zijn mannen waardeloos in rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er meer mannen auto rijden.
Dat klopt, maar in de trein is het handig als je ze gewoon in de trein zelf vindquote:Op woensdag 16 december 2009 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je dan wat leuks ziet dan zit je daar in de buurt.. nog nooit één trein op één moment 2 verschillende snelheden zien rijden....
Idd, maar daar ben ik veels te verlegen voor johquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Dat maakt de busreis nou net zo leuk.
dan valt het zo op!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Zeker wel, even hand op de arm van die wat rijdt. Knikje geven en flirten maar.
vertel...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de trein is het handig als je ze gewoon in de trein zelf vind
Doet me denken aan die keer dat ik een vreemde heb staan zoenen in de trein
Ik kwam laatst een meisje tegen, ze zegt: Heej, Ik ken jou van 2 jaar geleden uit de bus, toen heb je nog met me zitten praten...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de file, wel de busMeiden die dan naar me kijken durf ik niet terug aan te kijken
Bus 401 ftw![]()
Jij slet. Vertel meer.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de trein is het handig als je ze gewoon in de trein zelf vind
Doet me denken aan die keer dat ik een vreemde heb staan zoenen in de trein
En ik heb nog een stuk met haar meegefietst toen, en niet gevraagd hoe ze heetquote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een meisje tegen, ze zegt: Heej, Ik ken jou van 2 jaar geleden uit de bus, toen heb je nog met me zitten praten...
ehm, wtf
Dansen en meezingen in het OV?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat is in het OV toch makkelijker en leuker.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef ripley1 het volgende:
Ow nee, ik ga helemaal op in mijn optreden![]()
Stomquote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
En ik heb nog een stuk met haar meegefietst toen, en niet gevraagd hoe ze heet![]()
Ik zit wel elke dag met hetzelfde meisje in bus 401 om 8:08quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een meisje tegen, ze zegt: Heej, Ik ken jou van 2 jaar geleden uit de bus, toen heb je nog met me zitten praten...
ehm, wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |