Die heeft geen sixpackquote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En heeft Homer Simpson al gepm'd?
Lief zijn, humor hebben en een zeker intelligentieniveau hebben is geen must zie ikquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik heb zelf nog wel een lijstje voor jullie..
Hij moet langer zijn als 1.85. Liefst presies 1.89.
Hij mag niet overdreven breed zijn/gespierd
Hij mag niet dik zijn, en niet dun.
Gewoon een normaal postuur. Mooie sixpack is mooigenomen.
Mooie witte tanden, mooie lach, sexy ogen. DIT IS EEN MUST!!
Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Hij moet ambities hebben en een doel voor ogen.
Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
wie hier niet aan voldoet..NEEM DE MOEITE NIET OM TE PMEN!!
Ja, en nog om een kutreden ook...maarjaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm dat stukje uit de tt wil ik dan nog wel respecteren.Neem aan dat je weer single bent.
Als ze dat wil moet ze niet op Fok! zoekenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Lief zijn, humor hebben en een zeker intelligentieniveau hebben is geen must zie ik
Dan reist de vraag wat daar tegenover staat.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
ECHT WEL! Hoe is jesus anders geboren?quote:
Lief en humor zijn dan ook zeer subjectieve onderdelen. Ik vind het altijd zo een dooddoener als iemand dat op zijn 'lijstje' zet als ze iemand zoeken. Je weet nog steeds niet wat ze zoeken dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Lief zijn, humor hebben en een zeker intelligentieniveau hebben is geen must zie ik
Precies:quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan reist de vraag wat daar tegenover staat.
okquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Heb je al gehoord dat ze tegenwoordig trouw zweren aan ons queenie?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Because I uuused to love ya... but it's allllwwl over noooohhhhww!
Balen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, en nog om een kutreden ook...maarja
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat ze tegenwoordig trouw zouden moeten zweren aan ons queenie?
Tsjah.... Moet ik weer van voor af aan beginnenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Balen.Maakt niet eens uit dat het rond kerst is.
Tsk, ga jij eens terug naar school of naar meneer pastoor, de dominee.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
ECHT WEL! Hoe is jesus anders geboren?
Nou ja, lief is lief volgens mij. En met humor bedoel ik de humor die ik kan waarderen. Uiteraard.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lief en humor zijn dan ook zeer subjectieve onderdelen. Ik vind het altijd zo een dooddoener als iemand dat op zijn 'lijstje' zet als ze iemand zoeken. Je weet nog steeds niet wat ze zoeken dan.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnenquote:
I am your humble servant, mi lordquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat ze tegenwoordig trouw zweren aan ons queenie?
Dat zeg ik. Je schiet er geen hol mee op.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nou ja, lief is lief volgens mij. En met humor bedoel ik de humor die ik kan waarderen. Uiteraard.
Je begint niet van voor af aan, je gaat verder...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Tsjah.... Moet ik weer van voor af aan beginnenEn ik kan dus echt niet flirten
HE! Ik ben tegen religiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsk, ga jij eens terug naar school of naar meneer pastoor, de dominee.
Jammer dan, het zijn wel de 3 eigenschappen die ik het meest waardeer in een manquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je schiet er geen hol mee op.
Bah, jij en je gevatte opmerkingenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je begint niet van voor af aan, je gaat verder...
Goed bezig! Niet te lang wachten met pulsen he, want soms krijg je een error en dat is zondequote:
u riep mij?quote:
Dat snap ik ook wel, mijn punt is alleen dat je die eigenlijk ook onmogelijk kan uitleggen. Dat merk je pas als je iemand ontmoet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Jammer dan, het zijn wel de 3 eigenschappen die ik het meest waardeer in een man
Hihi, ervaring mee?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezig! Niet te lang wachten met pulsen he, want soms krijg je een error en dat is zonde
Onbevlekte ontvangenis. Oftewel, zonder penetratiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
HE! Ik ben tegen religie![]()
Maarre... Het was toch geen kind van josef maar van god? Dus heeft god maria in d'r slaap keihard genomen
Jaquote:
Ik been 1.83quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
CHECK!quote:Hij mag niet overdreven breed zijn/gespierd
Double-check!quote:Hij mag niet dik zijn,
quote:en niet dun.
Checkquote:Gewoon een normaal postuur. Mooie sixpack is mooigenomen.
Owquote:Mooie witte tanden
Weekniequote:, mooie lach,
CHECK!quote:sexy ogen. DIT IS EEN MUST!!
Allstarschoenen horen bij trends? Converse bestaat al een eeuw. Ja, echt letterlijk een eeuwquote:Hij mag niet teveel met de mode meegaan, dus mannen in een skinnyjeans of all stars schoenen, PLEASE DONTTT~
*kijkt* ja, wollen trui en donkere jeans. Geen skinnyquote:Gewoon netjes en stijlvol gekleed, of casual. Mooie spijker broek met een mooie trui, vind ik zeer prachtig en mannenlijk.
Ow, laat maar.quote:Hij moet ambities hebben en een doel voor ogen.
Als het maar niet die van mij zijn.quote:Hij moet gek zijn op kinderen. Mannen die leuk met kleine kinderen kunnen omgaan zijn sexy.
I'll passquote:wie hier niet aan voldoet..NEEM DE MOEITE NIET OM TE PMEN!!
of 9 miljoenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaEn dat is zonde
Ik snap daarom ook niet dat mensen door gaan t/m 1 miljoen ofzo
Als hij kleine konijntjes afslachten humor vindt, heeft hij ook humorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Jammer dan, het zijn wel de 3 eigenschappen die ik het meest waardeer in een man
Koninklijke beslissingen nemen zonder mij nog wel!quote:
Onbevlekt ontvangen gij onverlaat!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
ECHT WEL! Hoe is jesus anders geboren?
Welke vrouw slaapt nu door een goede beurt heen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef boudemaniak het volgende:
HE! Ik ben tegen religie![]()
Maarre... Het was toch geen kind van josef maar van god? Dus heeft god maria in d'r slaap keihard genomen
Je bent er wel blij mee.quote:
Ik zwijg al, gevoelig persoontje.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef boudemaniak het volgende:
Bah, jij en je gevatte opmerkingen
Hij krijgt kapsonesquote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koninklijke beslissingen nemen zonder mij nog wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |