Maakt niet uit, jij en boude hadden iets gevonden, en dat is er nu niet meer. Details zijn verder niet belangrijkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is lief inderdaad![]()
Al is het niet helemaal van toepassing op mij
Dat heb je met de kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef Reakt0r het volgende:
Wel tof, al die vrolijke verhalen van iedereen. Weinig negativiteit ook, geen depri shit.![]()
![]()
Ohja kerstquote:
Maar ik heb iets anders gevondenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Maakt niet uit, jij en boude hadden iets gevonden, en dat is er nu niet meer. Details zijn verder niet belangrijk
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Singles die met kerst depri raken...![]()
![]()
.
Dan is er wel iets mis met je geestelijke gesteldheid.
Jezus, doe je snelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb iets anders gevondenWaaronder leuke plannen voor kerst
![]()
Idd, dat hoor je gewoon het hele jaar door te zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Geen details hierquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Nu alweer een ander? En het is ook al wat? Of dat nog niet?
Tjeezus
Nu niet gaan zeiken over de kerst godverdommequote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ohja kerstMoet ik die planning ook weer veranderen verdomme
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Bij mij was het ook iets anders dan bij jouquote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef boudemaniak het volgende:
Jezus, doe je snelIk heb nog zeker een maand nodig
Zie me trillen van angst!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangen
Hoer.quote:
Ik haat je.quote:Waaronder leuke plannen voor kerst![]()
BAM!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!
Dat betekend alleen dat je eigenlijk altijd depri ben maar dat je nu depri mag zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb iets anders gevondenWaaronder leuke plannen voor kerst
![]()
Achquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Okiedee, geen details
Ja, wel een beetje slecht hoor meid
Doe liefquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Zie me trillen van angst!![]()
![]()
.
Newbie.
BAM!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!
Godverdomme ik mag zeiken wat ik wil godverdommequote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu niet gaan zeiken over de kerst godverdomme
Het is ook nooit goed. Eerst zeiken dat je nergens tijd voor had en nu heb je tijd genoeg is het weer niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
valt nog meequote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jezus, doe je snelIk heb nog zeker een maand nodig
Nee hoor, jij was juist de eerste die ervan op de hoogte was(behalve over de plannen wb kerst). Gaat er nu een belletje rinkelen?quote:
Ja, got itquote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was juist de eerste die ervan op de hoogte was(behalve over de plannen wb kerst). Gaat er nu een belletje rinkelen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Godverdomme ik mag zeiken wat ik wil godverdommeIk kwam geen tijd te kort, alleen de planning was even omgegooid en daar kon ik neit tegen
Dat is iig nog altijd beter dan teveel tijd (alleen) hebben verdomme
Je lijkt wel een single.. met al die moeilijke keuzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan lees je het topic nietquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Godverdomme ik mag zeiken wat ik wil godverdommeIk kwam geen tijd te kort, alleen de planning was even omgegooid en daar kon ik neit tegen
Dat is iig nog altijd beter dan teveel tijd (alleen) hebben verdomme
JankerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Vraag het anders even aan Heatwave. Dat is een doorgewinterde raszeikert 2.0 en zelfs die werd me wel zat.quote:
Ja schatjequote:
Hij had 10 minuten nodig om de TT te ontcijferen..quote:
2.0? Ik dacht inmiddels toch wel op versie 3.9.1 te zitten hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan Heatwave. Dat is een doorgewinterde raszeikert 2.0 en zelfs die werd me wel zat.
(Nu is alles weer goed hè, HW![]()
![]()
)
Dus ik weet niet 100% zeker of het verstandig is om zo stoer te doen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja schatje
Maar hoe heb je die nieuwe weer geregeld?
Je bent het land afgegaan op zoek naar files?
Wordt aan gewerktquote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangen
Je hebt een ban, je maakt een kloon aan, en blijft op je kut manier hier posten. Als ik me daar aan erger, kan ik dat op een hele makkelijke NSB manier oplossen. Plain and simple.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan Heatwave. Dat is een doorgewinterde raszeikert 2.0 en zelfs die werd me wel zat.
(Nu is alles weer goed hè, HW![]()
![]()
)
Dus ik weet niet 100% zeker of het verstandig is om zo stoer te doen.
Je bent toch zeker geen Exact server?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
2.0? Ik dacht inmiddels toch wel op versie 3.9.1 te zitten hoor!.
Nee, ik ben veel maar zo instabiel en slecht in elkaar zittend als Exact nietquote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Je bent toch zeker geen Exact server?.
Ik heb geen ban, dat is mijn broer. Ik ben zijn geestelijk verwarde geadopteerde halfbroer uit Chili.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Je hebt een ban, je maakt een kloon aan, en blijft op je kut manier hier posten. Als ik me daar aan erger, kan ik dat op een hele makkelijke NSB manier oplossen. Plain and simple.
Kunnen jullie kindjes ergens anders gaan spelen ...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Ik heb geen ban, dat is mijn broer. Ik ben zijn geestelijk verwarde geadopteerde halfbroer uit Chili.
En vooral doen!. Dan heb je me echt!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |