Maakt niet uit, jij en boude hadden iets gevonden, en dat is er nu niet meer. Details zijn verder niet belangrijkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is lief inderdaad![]()
Al is het niet helemaal van toepassing op mij
Dat heb je met de kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef Reakt0r het volgende:
Wel tof, al die vrolijke verhalen van iedereen. Weinig negativiteit ook, geen depri shit.![]()
![]()
Ohja kerstquote:
Maar ik heb iets anders gevondenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Maakt niet uit, jij en boude hadden iets gevonden, en dat is er nu niet meer. Details zijn verder niet belangrijk
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Singles die met kerst depri raken...![]()
![]()
.
Dan is er wel iets mis met je geestelijke gesteldheid.
Jezus, doe je snelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb iets anders gevondenWaaronder leuke plannen voor kerst
![]()
Idd, dat hoor je gewoon het hele jaar door te zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Geen details hierquote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Nu alweer een ander? En het is ook al wat? Of dat nog niet?
Tjeezus
Nu niet gaan zeiken over de kerst godverdommequote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ohja kerstMoet ik die planning ook weer veranderen verdomme
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Bij mij was het ook iets anders dan bij jouquote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef boudemaniak het volgende:
Jezus, doe je snelIk heb nog zeker een maand nodig
Zie me trillen van angst!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Lief doen, anders ga ik de NSB-er uithangen
Hoer.quote:
Ik haat je.quote:Waaronder leuke plannen voor kerst![]()
BAM!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Broodje bakpao jongeeeuuhh!!
Dat betekend alleen dat je eigenlijk altijd depri ben maar dat je nu depri mag zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
![]()
.
Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb iets anders gevondenWaaronder leuke plannen voor kerst
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |