quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik ken deze al heul heul heul lang.![]()
Maar het voelt een beetje als jinxen als ik erover praat, dus ik hou mijn mond maar weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
Moet je naar Dreamer gaanquote:
Echt weg ja, voor een tijdje, wordt mijn kerstvakantie iig een stuk aangenamer vanquote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Ik heb geen ban, dat is mijn broer. Ik ben zijn geestelijk verwarde geadopteerde halfbroer uit Chili.
En vooral doen!. Dan heb je me echt!
.
Ik moet altijd aan Lord_dreamer denken, en dat WIL ik helemaal nietquote:
Maar je wil ons er wel aan herinneren?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Lord_dreamer denken, en dat WIL ik helemaal niet.
yeps, iets met gedeelde smart etcquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar je wil ons er wel aan herinneren?
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef boudemaniak het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierigDat doe je echt snel zeg
Geen reboundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we het erop houden dat filejongen een rebound was, waarschijnlijk..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dus ik raak je echt zeg maar. Via een forum, terwijl ik niets tegen je heb gezegd. Dat doet je wat...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Echt weg ja, voor een tijdje, wordt mijn kerstvakantie iig een stuk aangenamer van(tenminste die tijd dat ik dan nog op het forum zit)
Bedanktquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, iets met gedeelde smart etc.
Check mij volwassen worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
Maar goed. Ik zal je verder negeren. Als je daar rustig van wordt.
Zullen we rellen?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Dus ik raak je echt zeg maar. Via een forum, terwijl ik niets tegen je heb gezegd. Dat doet je wat...
Het irriteert je, zo'n regeltje tekst van 1 of andere user op fok. Negeren was niet mogelijk, je zat met trillende lip boven de topic-report knop..
.
wat een lieve jongenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
Ik erger me ook aan je als je het niet tegen mij hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Dus ik raak je echt zeg maar. Via een forum, terwijl ik niets tegen je heb gezegd. Dat doet je wat...
Het irriteert je, zo'n regeltje tekst van 1 of andere user op fok. Negeren was niet mogelijk, je zat met trillende lip boven de topic-report knop..
.
Doe datquote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Maar het voelt een beetje als jinxen als ik erover praat, dus ik hou mijn mond maar weer![]()
Hoe komt dat dan? Misschien kan ik er iets aan doen. Misschien ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik erger me ook aan je als je het niet tegen mij hebt
er gaat me wel een lichtje branden, maar aangezien het me eigenlijk ook geen bal aan gaat zeg ik er verder niks over.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen reboundLaten we het erop houden dat filejongen een rebound was, waarschijnlijk..
Het is leuk om te lezen, ga vooral doorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik heb een kater, en vind het leuk om dat af te reageren om kleine jongetjes
PM anders maarquote:Op woensdag 16 december 2009 10:34 schreef JoeBravo het volgende:
er gaat me wel een lichtje branden, maar aangezien het me eigenlijk ook geen bal aan gaat zeg ik er verder niks over.![]()
ow god, m'n nieuwsgierigheid, wat doe je!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |