Kun je niet gewoon jezelf negeren? Daar word ik nl rustig van.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Dus ik raak je echt zeg maar. Via een forum, terwijl ik niets tegen je heb gezegd. Dat doet je wat...
Het irriteert je, zo'n regeltje tekst van 1 of andere user op fok. Negeren was niet mogelijk, je zat met trillende lip boven de topic-report knop..
.
Maar goed. Ik zal je verder negeren. Als je daar rustig van wordt.
niets lezen, niets zien, what's next, niets horen?quote:
Ik wel, en het heeft de naam OmniRocketquote:
Te kitsch. Da's meer iets voor een newbie als jij. Of New Kid.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Hier. Afleiding:
http://media.photobucket.(...)ngelBlackSparkle.gif
Die is op dit moment beneden bezig met blerenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Kwart over 7 op zondagmorgen, hoort ze mijn stem die haar zachtjes wakker maaahaaaakt....
7:15?! Op Zondag?! Ik zou Marco Prostato op z'n bek rossen! BAM! Wanne gek!
Diene gek?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is op dit moment beneden bezig met bleren
Haha, dat dacht ik ook toen ik dat voor het eerst hoorde. (zo'n 1-1,5 jaar geleden dusquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Kwart over 7 op zondagmorgen, hoort ze mijn stem die haar zachtjes wakker maaahaaaakt....
* geeft mep en gaatweer slapen*quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Sterfquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
goeiemorgen, lieve singeltje, bezetjes
Ja die ene. Met een orkestquote:
Idd, wat denkt hij wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Kerst gedachtequote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Sterfmet een gezwel aan je kont
Sterf ook maar danquote:Op woensdag 16 december 2009 10:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kerst gedachte![]()
Daar kan je wel over na gaan denken in die 2 weken vrij
Verrekte mongol.quote:
Je kunt jezelf best vermaken tijdens die 2 weken en anders leer je het maarquote:
Luister naar Noukquote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt jezelf best vermaken tijdens die 2 weken en anders leer je het maarJezelf kunnen vermaken scheelt een hoop frustratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |