Is dit een doodwens?quote:
Ja!quote:
BANquote:
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?quote:
Is het weer niet goed genoeg voor je?!quote:
Ik vind het een doodwens heurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is het weer niet goed genoeg voor je?!Krijg je godverdomme een keer aandacht van me en dan is het weer niet goed?!
JOOOOO!!!!!! PTsh
hallo ik ben fosfolipide en ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen en dus meer reclameinkomsten dus geef mij aub wat meer respect want ik laat me niet als stront behandelen ok thxquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?
Dit topic in niet lockbaar.. daar ben ik te aardig voorquote:
Heul nie!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel: slaap zacht.. dat zeg je tegen iemand die je net gaat vermoorden.
quote:
Met een bijl, en een vleesmes om de darmen eruit te snijden..quote:
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel: slaap zacht.. dat zeg je tegen iemand die je net gaat vermoorden.
Whut?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
hallo ik ben fosfolipide en ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen en dus meer reclameinkomsten dus geef mij aub wat meer respect want ik laat me niet als stront behandelen ok thx
Wie is Erwina?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Lonker het volgende:
MAG DIT WEL OPENBLIJVEN ?
BELACHELIJK !!
ZOALS ERWINA ZOU ZEGGEN : RIDUCULIOUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nou kusje op je voorhoofd en niet gaan huilen, zo erg bedoelde ik het ook weer nietquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een bijl, en een vleesmes om de darmen eruit te snijden..
Slaap zacht
Nog een doodwensquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.
Welterusten Erroristje van mequote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou kusje op je voorhoofd en niet gaan huilen, zo erg bedoelde ik het ook weer niet![]()
Welterusten Yvonne
quote:
Whut?!quote:ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.
Nu?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat begint er al op te lijken, groeten aan brechtje
quote:
Ik snap nu waarom!quote:
Of au revoirquote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?
Ja, met z'n pistool op iemands voorhoofd: "toedeledokie"quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?
En daar mag je dan op terenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft een keer wat gesupmit.![]()
Das stoer.
In ombeurten. Nu heeft yvonne de nachtdienst.quote:
Nooit!quote:
Heul niet...van 4-6 zijn hier geen mods of FA'squote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In ombeurten. Nu heeft yvonne de nachtdienst.
Graag!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef Lonker het volgende:
Mag ik ook wat voor de FP schrijven ?
Jij post nog hier.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat er nou eik naar bed? DutchErrorist of ik?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat er nou eik naar bed? DutchErrorist of ik?
Ooooooooooooooh, dat werd een heel item!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Presentator wordt gerickrolled tijdens gevoelig onderwerp
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
Oude kaasquote:
hilarisch, hup hup richt je eigen fanclub op en hang een poster van jezelf boven je bedquote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Vet salaris!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:15 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt dat op eigen kracht of staat er wel iets tegenover?
Echtquote:
korrel zout!quote:
Dat was ge-ni-aal.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Oo.... zal ik een stukje over mijn hond schrijven ?quote:
Wanneer ik weer eens een kwaliteitstopic maak.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:20 schreef Koenani het volgende:
Wanneer gaat dit communistische propaganda topic dicht?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik eens een kwaliteitstopic maak.
Dan kunnen we lang wachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik eens een kwaliteitstopic maak.
Op wie?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh Yvonne, ik ben echt een beetje verliefd.
Zal ik dan een berichtje over mijn hond schrijvenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik weer eens een kwaliteitstopic maak.
Niet op jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Denk je fat dat nieuws is?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef Lonker het volgende:
[..]
Oo.... zal ik een stukje over mijn hond schrijven ?
Echt een boeiend verhaal hoor !
Hij komt uit een prullenbakEn is aangereden geweest
en is bevriend met mijn poes
en hij kan op 2 poten lopen !!!
![]()
Dan moeten we dus wachten tot ie vol isquote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik weer eens een kwaliteitstopic maak.
Frontpage ?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je fat dat nieuws is?
Je weet wat FP betekent hè?
Had ik er ooit een dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat maken wij met z'n allen niet meer mee.
Zou je denken?quote:
zal ik eens met mijn shit gaan pimpen?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet op jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ik denk niet, dus ik benquote:
Oh ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 00:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Frontpage ?
Voorpagina ?
Ik heb zijn leven gered ....anders was hij dood geweest....
Laatst zag ik een bericht op de FP over popstars!!!!!!!!!!
Nee.quote:
hij heeft wel gelijk als ik dit topic had gemaakt waren er al 20 kankerslotjes op geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?
Ja, pimp jij je shit eensquote:Op woensdag 16 december 2009 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zal ik eens met mijn shit gaan pimpen?
Ik steun je man ik krijg ook altijd voor niets al een slotjequote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Fosfolipide het volgende:
mod gooi slotje erop net zoals bij mijn topic dat was tenminste nog een klacht dit is pure sc gatverdamme
Al je slotjes?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zal ik eens met mijn shit gaan pimpen?
Sinterklaas is dooodquote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Fosfolipide het volgende:
mod gooi slotje erop net zoals bij mijn topic dat was tenminste nog een klacht dit is pure sc gatverdamme
Dus we hebben een deal ?quote:
Russen klagen ook niet over hun land.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
dikke censuur hier, omdat al die mods bij yvonne willen likken blijft dit open![]()
Eens.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Fosfolipide het volgende:
het leven is een hoer.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
dikke censuur hier, omdat al die mods bij yvonne willen likken blijft dit open![]()
wie wil Yvonne niet likkenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
Er is geen enkele mod die bij yvonne wil likken hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
d'r mossel.quote:
Ja yvonne,... heb ik daarna een verrassing voor jequote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dus we hebben een deal ?
Ik maak een mooi bericht over mijn hond
Dan krijg ik 60 minuten beroemdheid op de FP ?![]()
Zou wel tof zijn als je ja zegt
Echt he... FOK! wordt een communistisch bolwerkquote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
quote:
Ik ga je niet neerschieten.quote:
Yvonnequote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dus we hebben een deal ?
Ik maak een mooi bericht over mijn hond
Dan krijg ik 60 minuten beroemdheid op de FP ?![]()
Zou wel tof zijn als je ja zegt
Ik niet meer, ze zou mij 6 maanden geleden hebben moeten bellen, en tot nu toe nog steeds geen telefoontjequote:
Hmm?quote:
Ze is er niet meer.quote:
ze kwam terug voor mijquote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze is er niet meer.
edit: oh, toch wel
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff postenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm?
Regel maar met Fiets voor op de FP.
Over je hond![]()
Fiets, succes!
pics van lonker's hondquote:Op woensdag 16 december 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff posten
links <><<<<<<<quote:
Nee... lezen hondquote:Op woensdag 16 december 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff posten
Als jij dat schrijft zet ik het op de FPquote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Lonker het volgende:
HEY FIETS
Yvonne heeft mij net toestemming gegeven dat ik een berichtje ga schrijven over me hond !
Die is gevonden in een prullenbakaangereden
bevriend met me kat en hij kan op twee poten lopen.
Wil jij dat stukje tekst dan 1 uurtje morgen avond van 23-24 op de FP zetten
Groetjes Lonker
Hou ik je aan he !quote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij dat schrijft zet ik het op de FP
Deal, een uurtjequote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij dat schrijft zet ik het op de FP
Weet ik veel, ik word altijd geband.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:39 schreef JoaC het volgende:
Vraagje:
Als je iemand die euthanasie gaat plegen, en dit vertelt op FOK!, succes wenst, word je dan gebanned?
mits foto!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hou ik je aan he !
Dus we hebben een deal?
Dan ga ik een mooi stukje schrijven (nadat ik hem gepit) en dan stuur ik het jou morgen
waarom zou je daarvoor gebanned worden?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:39 schreef JoaC het volgende:
Vraagje:
Als je iemand die euthanasie gaat plegen, en dit vertelt op FOK!, succes wenst, word je dan gebanned?
Doodsverwensing -> eerste paginaquote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom zou je daarvoor gebanned worden?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Lonker het volgende:
HEY FIETS
Yvonne heeft mij net toestemming gegeven dat ik een berichtje ga schrijven over me hond !
Die is gevonden in een prullenbakaangereden
bevriend met me kat en hij kan op twee poten lopen.
Wil jij dat stukje tekst dan 1 uurtje morgen avond van 23-24 op de FP zetten
Groetjes Lonker
je kan iemand toch succes wensen met zijn vrijwillige euthenasie?quote:
wie is michele?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Normaal denk je : oo , dat quote ik als bewijs.
Maar nee mensen..het zijn modjes... die veranderen je posts !!!
Daarom :
[ afbeelding ]
Maar hij heeft niet 2 poten he... hij loopt soms op 2 poten....quote:
quote:
Wat is de msn van die Michelle?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Daarom :
[ afbeelding ]
ja boeiend. Als er maar een foto van je hond bij zit en je kat natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 00:42 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet 2 poten he... hij loopt soms op 2 poten....![]()
En je hebt ja gezegd!
ach , een hele lijst...quote:Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat hebben we jou ooit misdaan in ruil voor deze gruwelijkheden
Ja, maar de euthanasie heeft bij succes de dood tot gevolg.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan iemand toch succes wensen met zijn vrijwillige euthenasie?
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Daarom :
[ afbeelding ]
NEE NIET MIJN ZUSJE , AFSPRAAK IS AL: GEMAAKT>> WORDT EEN TOP FPquote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja boeiend. Als er maar een foto van je hond bij zit en je kat natuurlijk
+ pics van je zusje
point being?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja, maar de euthanasie heeft bij succes de dood tot gevolg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
ach , een hele lijst...
Vandaag al 5 banaanvragen tegen mij ingediend
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE NIET MIJN ZUSJE , AFSPRAAK IS AL: GEMAAKT>> WORDT EEN TOP FP
pics van je zus?quote:
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.quote:
nee, je wenst iemand succes met zijn euthenasie, als in "sterkte".quote:Op woensdag 16 december 2009 00:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.
Ik zie het in twee opzichten:quote:Op woensdag 16 december 2009 00:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennendequote:
Open er een topic over.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Wat een triest topic, ik vond deel 1 al erg maar dit slaat echt allesVooral het feit dat de mods hem open laten
PM of KPD.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennende
Deel 1? Het is een kontliktopic, natuurlijk laten ze het open.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Wat een triest topic, ik vond deel 1 al erg maar dit slaat echt allesVooral het feit dat de mods hem open laten
doe het, mietje.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennende
en dan PM...:') ?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik ga het niet doen. Dan stuur ik jou mijn hyves.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Lonker het volgende:
[..]
en dan PM...:') ?
Jij gaat hier neer zetten of je vind haar lelijk en roept het hier rond
Je wenst dat iemand slaagt in zijn opzet: doodgaanquote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, je wenst iemand succes met zijn euthenasie, als in "sterkte".
Nee,, maar dat gaan jullie haar dan vertellenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Doe dan gewoon, ze weet toch niet dat jij hier zit, of wel ?
over welk soort succes wensen hebben we het?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst dat iemand slaagt in zijn opzet: doodgaan
Me vader en moeder zijn uit elkaarquote:Op woensdag 16 december 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Én 21. Ik zou een trotse vader zijn geweest.
Nee doe niet lullig... haal weg ja.... niet naaiend doen nu oke ?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:57 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee doe niet lullig... haal weg ja.... niet naaiend doen nu oke ?
JE weet het nooit met fokkers......die hebben al genoeg levens verwoestquote:Op woensdag 16 december 2009 00:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als ik het niet doe dan doet iemand anders het wel denk, en besides ze staat op privé dus er valt weinig schade aan te richten maar ja
toch maar nietquote:Op woensdag 16 december 2009 00:58 schreef Acinonyx het volgende:
en besides ze staat op privé dus er valt weinig schade aan te richten maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |