Is dit een doodwens?quote:
Ja!quote:
BANquote:
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?quote:
Is het weer niet goed genoeg voor je?!quote:
Ik vind het een doodwens heurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is het weer niet goed genoeg voor je?!Krijg je godverdomme een keer aandacht van me en dan is het weer niet goed?!
JOOOOO!!!!!! PTsh
hallo ik ben fosfolipide en ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen en dus meer reclameinkomsten dus geef mij aub wat meer respect want ik laat me niet als stront behandelen ok thxquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?
Dit topic in niet lockbaar.. daar ben ik te aardig voorquote:
Heul nie!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel: slaap zacht.. dat zeg je tegen iemand die je net gaat vermoorden.
quote:
Met een bijl, en een vleesmes om de darmen eruit te snijden..quote:
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel: slaap zacht.. dat zeg je tegen iemand die je net gaat vermoorden.
Whut?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
hallo ik ben fosfolipide en ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen en dus meer reclameinkomsten dus geef mij aub wat meer respect want ik laat me niet als stront behandelen ok thx
Wie is Erwina?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Lonker het volgende:
MAG DIT WEL OPENBLIJVEN ?
BELACHELIJK !!
ZOALS ERWINA ZOU ZEGGEN : RIDUCULIOUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nou kusje op je voorhoofd en niet gaan huilen, zo erg bedoelde ik het ook weer nietquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een bijl, en een vleesmes om de darmen eruit te snijden..
Slaap zacht
Nog een doodwensquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.
Welterusten Erroristje van mequote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou kusje op je voorhoofd en niet gaan huilen, zo erg bedoelde ik het ook weer niet![]()
Welterusten Yvonne
quote:
Whut?!quote:ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.
Nu?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat begint er al op te lijken, groeten aan brechtje
quote:
Ik snap nu waarom!quote:
Of au revoirquote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?
Ja, met z'n pistool op iemands voorhoofd: "toedeledokie"quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?
En daar mag je dan op terenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft een keer wat gesupmit.![]()
Das stoer.
In ombeurten. Nu heeft yvonne de nachtdienst.quote:
Nooit!quote:
Heul niet...van 4-6 zijn hier geen mods of FA'squote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In ombeurten. Nu heeft yvonne de nachtdienst.
Graag!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef Lonker het volgende:
Mag ik ook wat voor de FP schrijven ?
Jij post nog hier.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat er nou eik naar bed? DutchErrorist of ik?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat er nou eik naar bed? DutchErrorist of ik?
Ooooooooooooooh, dat werd een heel item!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Presentator wordt gerickrolled tijdens gevoelig onderwerp
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
Oude kaasquote:
hilarisch, hup hup richt je eigen fanclub op en hang een poster van jezelf boven je bedquote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Vet salaris!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:15 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt dat op eigen kracht of staat er wel iets tegenover?
Echtquote:
korrel zout!quote:
Dat was ge-ni-aal.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Oo.... zal ik een stukje over mijn hond schrijven ?quote:
Wanneer ik weer eens een kwaliteitstopic maak.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:20 schreef Koenani het volgende:
Wanneer gaat dit communistische propaganda topic dicht?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik eens een kwaliteitstopic maak.
Dan kunnen we lang wachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik eens een kwaliteitstopic maak.
Op wie?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh Yvonne, ik ben echt een beetje verliefd.
Zal ik dan een berichtje over mijn hond schrijvenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik weer eens een kwaliteitstopic maak.
Niet op jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Denk je fat dat nieuws is?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef Lonker het volgende:
[..]
Oo.... zal ik een stukje over mijn hond schrijven ?
Echt een boeiend verhaal hoor !
Hij komt uit een prullenbakEn is aangereden geweest
en is bevriend met mijn poes
en hij kan op 2 poten lopen !!!
![]()
Dan moeten we dus wachten tot ie vol isquote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Wanneer ik weer eens een kwaliteitstopic maak.
Frontpage ?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je fat dat nieuws is?
Je weet wat FP betekent hè?
Had ik er ooit een dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat maken wij met z'n allen niet meer mee.
Zou je denken?quote:
zal ik eens met mijn shit gaan pimpen?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet op jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ik denk niet, dus ik benquote:
Oh ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 00:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Frontpage ?
Voorpagina ?
Ik heb zijn leven gered ....anders was hij dood geweest....
Laatst zag ik een bericht op de FP over popstars!!!!!!!!!!
Nee.quote:
hij heeft wel gelijk als ik dit topic had gemaakt waren er al 20 kankerslotjes op geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?
Ja, pimp jij je shit eensquote:Op woensdag 16 december 2009 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zal ik eens met mijn shit gaan pimpen?
Ik steun je man ik krijg ook altijd voor niets al een slotjequote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Fosfolipide het volgende:
mod gooi slotje erop net zoals bij mijn topic dat was tenminste nog een klacht dit is pure sc gatverdamme
Al je slotjes?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zal ik eens met mijn shit gaan pimpen?
Sinterklaas is dooodquote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Fosfolipide het volgende:
mod gooi slotje erop net zoals bij mijn topic dat was tenminste nog een klacht dit is pure sc gatverdamme
Dus we hebben een deal ?quote:
Russen klagen ook niet over hun land.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
dikke censuur hier, omdat al die mods bij yvonne willen likken blijft dit open![]()
Eens.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Fosfolipide het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |