Welterusten Erroristje van mequote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou kusje op je voorhoofd en niet gaan huilen, zo erg bedoelde ik het ook weer niet![]()
Welterusten Yvonne
quote:
Whut?!quote:ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.
Nu?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat begint er al op te lijken, groeten aan brechtje
quote:
Ik snap nu waarom!quote:
Of au revoirquote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?
Ja, met z'n pistool op iemands voorhoofd: "toedeledokie"quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij zegt toedeledoekie voordat je iemand vermoord ?
En daar mag je dan op terenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft een keer wat gesupmit.![]()
Das stoer.
In ombeurten. Nu heeft yvonne de nachtdienst.quote:
Nooit!quote:
Heul niet...van 4-6 zijn hier geen mods of FA'squote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In ombeurten. Nu heeft yvonne de nachtdienst.
Graag!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef Lonker het volgende:
Mag ik ook wat voor de FP schrijven ?
Jij post nog hier.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat er nou eik naar bed? DutchErrorist of ik?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat er nou eik naar bed? DutchErrorist of ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |