ach , een hele lijst...quote:Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat hebben we jou ooit misdaan in ruil voor deze gruwelijkheden
Ja, maar de euthanasie heeft bij succes de dood tot gevolg.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan iemand toch succes wensen met zijn vrijwillige euthenasie?
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Normaal denk je : oo , dat quote ik als bewijs.
Maar nee mensen..het zijn modjes... die veranderen je posts !!!
Daarom :
[ afbeelding ]
NEE NIET MIJN ZUSJE , AFSPRAAK IS AL: GEMAAKT>> WORDT EEN TOP FPquote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja boeiend. Als er maar een foto van je hond bij zit en je kat natuurlijk
+ pics van je zusje
point being?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja, maar de euthanasie heeft bij succes de dood tot gevolg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
ach , een hele lijst...
Vandaag al 5 banaanvragen tegen mij ingediend
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE NIET MIJN ZUSJE , AFSPRAAK IS AL: GEMAAKT>> WORDT EEN TOP FP
pics van je zus?quote:
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.quote:
nee, je wenst iemand succes met zijn euthenasie, als in "sterkte".quote:Op woensdag 16 december 2009 00:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.
Ik zie het in twee opzichten:quote:Op woensdag 16 december 2009 00:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennendequote:
Open er een topic over.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Wat een triest topic, ik vond deel 1 al erg maar dit slaat echt allesVooral het feit dat de mods hem open laten
PM of KPD.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennende
Deel 1? Het is een kontliktopic, natuurlijk laten ze het open.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Wat een triest topic, ik vond deel 1 al erg maar dit slaat echt allesVooral het feit dat de mods hem open laten
doe het, mietje.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennende
en dan PM...:') ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |