z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff postenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm?
Regel maar met Fiets voor op de FP.
Over je hond![]()
Fiets, succes!
pics van lonker's hondquote:Op woensdag 16 december 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff posten
links <><<<<<<<quote:
Nee... lezen hondquote:Op woensdag 16 december 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff posten
Als jij dat schrijft zet ik het op de FPquote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Lonker het volgende:
HEY FIETS
Yvonne heeft mij net toestemming gegeven dat ik een berichtje ga schrijven over me hond !
Die is gevonden in een prullenbakaangereden
bevriend met me kat en hij kan op twee poten lopen.
Wil jij dat stukje tekst dan 1 uurtje morgen avond van 23-24 op de FP zetten
Groetjes Lonker
Hou ik je aan he !quote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij dat schrijft zet ik het op de FP
Deal, een uurtjequote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij dat schrijft zet ik het op de FP
Weet ik veel, ik word altijd geband.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:39 schreef JoaC het volgende:
Vraagje:
Als je iemand die euthanasie gaat plegen, en dit vertelt op FOK!, succes wenst, word je dan gebanned?
mits foto!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hou ik je aan he !
Dus we hebben een deal?
Dan ga ik een mooi stukje schrijven (nadat ik hem gepit) en dan stuur ik het jou morgen
waarom zou je daarvoor gebanned worden?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:39 schreef JoaC het volgende:
Vraagje:
Als je iemand die euthanasie gaat plegen, en dit vertelt op FOK!, succes wenst, word je dan gebanned?
Doodsverwensing -> eerste paginaquote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom zou je daarvoor gebanned worden?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Lonker het volgende:
HEY FIETS
Yvonne heeft mij net toestemming gegeven dat ik een berichtje ga schrijven over me hond !
Die is gevonden in een prullenbakaangereden
bevriend met me kat en hij kan op twee poten lopen.
Wil jij dat stukje tekst dan 1 uurtje morgen avond van 23-24 op de FP zetten
Groetjes Lonker
je kan iemand toch succes wensen met zijn vrijwillige euthenasie?quote:
wie is michele?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Normaal denk je : oo , dat quote ik als bewijs.
Maar nee mensen..het zijn modjes... die veranderen je posts !!!
Daarom :
[ afbeelding ]
Maar hij heeft niet 2 poten he... hij loopt soms op 2 poten....quote:
quote:
Wat is de msn van die Michelle?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Normaal denk je : oo , dat quote ik als bewijs.
Maar nee mensen..het zijn modjes... die veranderen je posts !!!
Daarom :
[ afbeelding ]
ja boeiend. Als er maar een foto van je hond bij zit en je kat natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 00:42 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet 2 poten he... hij loopt soms op 2 poten....![]()
En je hebt ja gezegd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |