ze kwam terug voor mijquote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze is er niet meer.
edit: oh, toch wel
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff postenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm?
Regel maar met Fiets voor op de FP.
Over je hond![]()
Fiets, succes!
pics van lonker's hondquote:Op woensdag 16 december 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff posten
links <><<<<<<<quote:
Nee... lezen hondquote:Op woensdag 16 december 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
z'n hond heeft 2 poten toch of zo? ff posten
Als jij dat schrijft zet ik het op de FPquote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Lonker het volgende:
HEY FIETS
Yvonne heeft mij net toestemming gegeven dat ik een berichtje ga schrijven over me hond !
Die is gevonden in een prullenbakaangereden
bevriend met me kat en hij kan op twee poten lopen.
Wil jij dat stukje tekst dan 1 uurtje morgen avond van 23-24 op de FP zetten
Groetjes Lonker
Hou ik je aan he !quote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij dat schrijft zet ik het op de FP
Deal, een uurtjequote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij dat schrijft zet ik het op de FP
Weet ik veel, ik word altijd geband.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:39 schreef JoaC het volgende:
Vraagje:
Als je iemand die euthanasie gaat plegen, en dit vertelt op FOK!, succes wenst, word je dan gebanned?
mits foto!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:38 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hou ik je aan he !
Dus we hebben een deal?
Dan ga ik een mooi stukje schrijven (nadat ik hem gepit) en dan stuur ik het jou morgen
waarom zou je daarvoor gebanned worden?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:39 schreef JoaC het volgende:
Vraagje:
Als je iemand die euthanasie gaat plegen, en dit vertelt op FOK!, succes wenst, word je dan gebanned?
Doodsverwensing -> eerste paginaquote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom zou je daarvoor gebanned worden?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Lonker het volgende:
HEY FIETS
Yvonne heeft mij net toestemming gegeven dat ik een berichtje ga schrijven over me hond !
Die is gevonden in een prullenbakaangereden
bevriend met me kat en hij kan op twee poten lopen.
Wil jij dat stukje tekst dan 1 uurtje morgen avond van 23-24 op de FP zetten
Groetjes Lonker
je kan iemand toch succes wensen met zijn vrijwillige euthenasie?quote:
wie is michele?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Normaal denk je : oo , dat quote ik als bewijs.
Maar nee mensen..het zijn modjes... die veranderen je posts !!!
Daarom :
[ afbeelding ]
Maar hij heeft niet 2 poten he... hij loopt soms op 2 poten....quote:
quote:
Wat is de msn van die Michelle?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Daarom :
[ afbeelding ]
ja boeiend. Als er maar een foto van je hond bij zit en je kat natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 00:42 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet 2 poten he... hij loopt soms op 2 poten....![]()
En je hebt ja gezegd!
ach , een hele lijst...quote:Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat hebben we jou ooit misdaan in ruil voor deze gruwelijkheden
Ja, maar de euthanasie heeft bij succes de dood tot gevolg.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan iemand toch succes wensen met zijn vrijwillige euthenasie?
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef Lonker het volgende:
Daarom :
[ afbeelding ]
NEE NIET MIJN ZUSJE , AFSPRAAK IS AL: GEMAAKT>> WORDT EEN TOP FPquote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja boeiend. Als er maar een foto van je hond bij zit en je kat natuurlijk
+ pics van je zusje
point being?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja, maar de euthanasie heeft bij succes de dood tot gevolg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
ach , een hele lijst...
Vandaag al 5 banaanvragen tegen mij ingediend
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE NIET MIJN ZUSJE , AFSPRAAK IS AL: GEMAAKT>> WORDT EEN TOP FP
pics van je zus?quote:
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.quote:
nee, je wenst iemand succes met zijn euthenasie, als in "sterkte".quote:Op woensdag 16 december 2009 00:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.
Ik zie het in twee opzichten:quote:Op woensdag 16 december 2009 00:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst iemand dus eigenlijk dood, wat niet mag op FOK. Mijn vraag aan de admins/mods is dus of zij dit ook zo zien.
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennendequote:
Open er een topic over.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Wat een triest topic, ik vond deel 1 al erg maar dit slaat echt allesVooral het feit dat de mods hem open laten
PM of KPD.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennende
Deel 1? Het is een kontliktopic, natuurlijk laten ze het open.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Wat een triest topic, ik vond deel 1 al erg maar dit slaat echt allesVooral het feit dat de mods hem open laten
doe het, mietje.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
21,,, heb zin om haar hyves hier neer te zetten...maar dat gaat ze niet leuk vinden..jullie gedrag kennende
en dan PM...:') ?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik ga het niet doen. Dan stuur ik jou mijn hyves.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Lonker het volgende:
[..]
en dan PM...:') ?
Jij gaat hier neer zetten of je vind haar lelijk en roept het hier rond
Je wenst dat iemand slaagt in zijn opzet: doodgaanquote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, je wenst iemand succes met zijn euthenasie, als in "sterkte".
Nee,, maar dat gaan jullie haar dan vertellenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Doe dan gewoon, ze weet toch niet dat jij hier zit, of wel ?
over welk soort succes wensen hebben we het?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je wenst dat iemand slaagt in zijn opzet: doodgaan
Me vader en moeder zijn uit elkaarquote:Op woensdag 16 december 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Én 21. Ik zou een trotse vader zijn geweest.
Nee doe niet lullig... haal weg ja.... niet naaiend doen nu oke ?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:57 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee doe niet lullig... haal weg ja.... niet naaiend doen nu oke ?
JE weet het nooit met fokkers......die hebben al genoeg levens verwoestquote:Op woensdag 16 december 2009 00:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als ik het niet doe dan doet iemand anders het wel denk, en besides ze staat op privé dus er valt weinig schade aan te richten maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |