het leven is een hoer.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
dikke censuur hier, omdat al die mods bij yvonne willen likken blijft dit open![]()
wie wil Yvonne niet likkenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
dikke censuur hier, omdat al die mods bij yvonne willen likken blijft dit open![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
Er is geen enkele mod die bij yvonne wil likken hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
d'r mossel.quote:
Ja yvonne,... heb ik daarna een verrassing voor jequote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dus we hebben een deal ?
Ik maak een mooi bericht over mijn hond
Dan krijg ik 60 minuten beroemdheid op de FP ?![]()
Zou wel tof zijn als je ja zegt
Echt he... FOK! wordt een communistisch bolwerkquote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Fosfolipide het volgende:
quote:
Ik ga je niet neerschieten.quote:
Yvonnequote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dus we hebben een deal ?
Ik maak een mooi bericht over mijn hond
Dan krijg ik 60 minuten beroemdheid op de FP ?![]()
Zou wel tof zijn als je ja zegt
Ik niet meer, ze zou mij 6 maanden geleden hebben moeten bellen, en tot nu toe nog steeds geen telefoontjequote:
Hmm?quote:
Ze is er niet meer.quote:
ze kwam terug voor mijquote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze is er niet meer.
edit: oh, toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |