Dat is de TT!quote:
Ik heb geen modrechten meer...quote:
En niet zo'n beetje ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Het wilde westen owned italiëDas een feit
ja gvd ik probeer al 3 weken die die CE te pre-orderen , maar geen enkele webshop verkoopt emquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.![]()
[ afbeelding ]
Wie kent hier een bekende italiaanse assassin op de karakters in assassins creed 2 na? Niemandquote:
Goed zo, mijn schaapquote:
Haha ja idd. Ook heel erg op GTA. Niet zo gek ook, hij draait op dezelfde engine. Maar het ziet er gewoon fantastisch uit. Als het een 9/10 game wordt komt ie bij mij binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb er ook niks op tegen
het doet me trouwens wel een beetje aan AC 2 denken met die paarden en wanted posters
Veel gespeeld worden. De lijst telt namelijk gewoon het aantal ingelogde spelers op Xbox Live die een bepaalde game spelen. Of dat nou SP of MP is, dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef -Dries- het volgende:
Haha. Maar wat doet ACII in die lijst?
Klopt iddquote:
Karakters is een ding, omgeving telt ook meequote:Op woensdag 16 december 2009 07:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie kent hier een bekende italiaanse assassin op de karakters in assassins creed 2 na? Niemand
Wie kent een bekende outlaw op de karakters in Red dead redemption na? Iedereen haast wel
(Billy the kidButch Cassidy
The Sundance Kid
Jesse James
The Dalton)
Proven?
"DIE STEEN DAAR!! Middenin de woestijn! Daar heb ik nog achter gepoept man, weetjenogwel, toen we hier in 1998 waren en we die twee Duitse meisjes-lifters hadden opgepikt! Jaja die viespeuken ja, die het liefst eerst dat middenspul van de Oreo's aflikten om dan vervolgens pas het kaakje op te vreten! HA! Hard gelachen toen zeg!"quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Karakters is een ding, omgeving telt ook meeik denk niet dat ik veel van de omgeving in Amerika/Mexico ga herkennen in tegenstelling tot Italië
Ik heb nu ook een neppe HDD, wel van 120 GB, en vooralsnog ben ik niet geband. Heb hem wel pas een par weken, pas na de afgelopen banronde ben ik hem gaan gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier wel eens iemand geweest die een HDD van DealExtreme heeft gekocht? Zijn dit de echte? Kunnen deze geband worden (net als bijv de Datel memory cards)?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
250GB HDD voor 75 dollar (+/- 52 euro) is een koopje namelijk. To good to be true eigenlijk en ws is het dat ook, maar toch. Iemand ervaringen?
Zo zeg, jij kan zo bijschriften bij de PU gaan verzinnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"DIE STEEN DAAR!! Middenin de woestijn! Daar heb ik nog achter gepoept man, weetjenogwel, toen we hier in 1998 waren en we die twee Duitse meisjes-lifters hadden opgepikt! Jaja die viespeuken ja, die het liefst eerst dat middenspul van de Oreo's aflikten om dan vervolgens pas het kaakje op te vreten! HA! Hard gelachen toen zeg!"
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zo zeg, jij kan zo bijschriften bij de PU gaan verzinnen.
gatverquote:
Opzich is dit toch het zelfde als een gedownloade game?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier wel eens iemand geweest die een HDD van DealExtreme heeft gekocht? Zijn dit de echte? Kunnen deze geband worden (net als bijv de Datel memory cards)?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
250GB HDD voor 75 dollar (+/- 52 euro) is een koopje namelijk. To good to be true eigenlijk en ws is het dat ook, maar toch. Iemand ervaringen?
Het feit dat het niet een originele is, is ook meteen de reden dat ik er niet direct eentje besteld heb eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Opzich is dit toch het zelfde als een gedownloade game?
Ik bedoel je koopt het orgineel toch niet
Nja ik vind het van de ene kant wel terecht dat ze bannen, maar van de andere kant, moeten ze hun producten maar goedkoper aanbieden
dat laatste dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik vind het van de ene kant wel terecht dat ze bannen, maar van de andere kant, moeten ze hun producten maar goedkoper aanbieden
Het is geen aanval op jou, maar het is wel het zelfde principe!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het feit dat het niet een originele is, is ook meteen de reden dat ik er niet direct eentje besteld heb eigenlijk.
Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is geen aanval op jou, maar het is wel het zelfde principe!
Nja ik heb er nu 1tje van 250,120gb en 2x 20gb kwam ik gister achter
Je hoeft ook niet dingen specifiek te herkennen... De setting zelf is dan veel belangrijk... Hoeveel games kan je maken over historisch italië? Niet zo heel veel vermoed ik... Hoeveel over het wilde westen? Veel... Ze doen er nog niet zo veel mee helaas...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Karakters is een ding, omgeving telt ook meeik denk niet dat ik veel van de omgeving in Amerika/Mexico ga herkennen in tegenstelling tot Italië
Leg uitquote:
mooi , sfeervol , rijke history .quote:
waarom? ze kunnen in iedere setting wel toffe spellen maken. als het idee maar goed is.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoeveel games kan je maken over historisch italië? Niet zo heel veel vermoed ik... Hoeveel over het wilde westen? Veel...
heerlijk domme opmerkingquote:Op woensdag 16 december 2009 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwoah met de hardeschijf-prijzen van tegenwoordig is het een makkelijke gok dat ze flinke winst maken op hun losse HDDsquote:Op woensdag 16 december 2009 13:30 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
heerlijk domme opmerking
zolang jij geen inzicht hebt in de kostprijs van zo´n product, kan je dat niet zeggen
Je doet idd niet onder voor de baas zelf Ed Wiggemansquote:
blijkbaar kan een ander bedrijf het een stuk goedkoper maken....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:30 schreef Pimsterr het volgende:
zolang jij geen inzicht hebt in de kostprijs van zo´n product, kan je dat niet zeggen
Ben wel blij met mn 120 GB hoor, DLC van Oblivion neemt 1GB+ in beslag, Guitar Hero, Burnout Paradise update, GTA IV DLC ook 2x een gig, plus nog wat arcade-games, vroeger kon ik dan met een beetje geluk een enkele game installeren, nu kan ik er gewoon alle games die ik speel opzetten, enorm handigquote:
Inderdaad! Naast mn rockband1 nrs, rockband dlc en tientallen XBLA games heb ik niet eens ruimte om 1 game te installeren op mn 20gbquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Als ik alleen een 360 had was 20GB zo weinig. Op de PS3 heb ik alleen aan Rock Band DLC ed 15GB. Grote DLC pakketten op de 360 zijn al 1 gb, heb ik er 8 van ofzo. Nee 20 is behoorlijk weinig, vooral aangezien je maar 13 te besteden hebt.
juist nietquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
20GB is genoeg!
Dooie bedoeling?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi , sfeervol , rijke history .
waar het wilden westen gewoon een dooie bedoeling is vol met senile gekken die goud zoeken .
dooie bedoeling qua omgeving , dat er een paaar gestoorden rond lopen die dachten dat ze de baas over alles waren boeit niet zo die heb je overal ter wereld .quote:Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dooie bedoeling?Dude...
Ga je historie eens leren...
Ik neem trouwens mijn opmerking terug over games in italië, ik was voor de grap het oude rome even vergeten![]()
Ha.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Italië:
[ afbeelding ]
Het 'wilde' Westen:
[ afbeelding ]
Dan kies ik voor die van 200quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij de bart smit hebben ze weer leuke xbox360 aanbiedingen
kreeg net een folder binnen
prijs van 200euro met 4 games, of 280 euro met 4 games
welk spel deed je?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iemand nog een zwarte controller over? Ik heb de mijne net tegen de muur kapot gesmeten. Troep kan niets hebben...
188 bij dailymedia.nl (Elite met 3 games)quote:
Ja want zo ziet het hele wilde westen eruit... er zijn geen bossen of bergen of dorpen of steden of mijnen ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Italië:
[ afbeelding ]
Het 'wilde' Westen:
[ afbeelding ]
Gears 2. Ik zat op een stukje bij een plein met in het middel een troyka. Daar om heen renden gewone gastjes rond en een Kantus die, zolang ie leeft, van die Tickers op je af stuurt. Ik had niet bijster veel ammo en tot overmaat van ramp kwamen er ook nog 2 Maulers aan. Had ik dat eindelijk gehaald komen er ook nog eens 2 van die Bloodmounts aan. Van achteren welteverstaanquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gears 2. Ik zat op een stukje bij een plein met in het middel een troyka. Daar om heen renden gewone gastjes rond en een Kantus die, zolang ie leeft, van die Tickers op je af stuurt. Ik had niet bijster veel ammo en tot overmaat van ramp kwamen er ook nog 2 Maulers aan. Had ik dat eindelijk gehaald komen er ook nog eens 2 van die Bloodmounts aan. Van achteren welteverstaan. Wat daarna gebeurt weet ik niet want na 4 keer proberen was m'n controller stuk...
Kut spel.
Dom was ook niet bepaald nuttig tijdens dit alles. Hij had geen enkele locust doodgeschoten. Flut AI. Eerder vandaag bleef hij gewoon onderaan een trap op z'n gat zitten. Heb ik alles opgeknapt, begint 'ie dan pas naar boven te lopen. Nee, das lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel nu Most Wanted maar daar wil je je controller ook het liefst weggooien af en toe![]()
wauwquote:
ik heb een trial gehad in juarezquote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja want zo ziet het hele wilde westen eruit... er zijn geen bossen of bergen of dorpen of steden of mijnen ofzo...![]()
Wie is hier nou in new mexico, arizona en juarez geweest... jij of ik?
de bossen zijn er amper het is immers nog steeds de woestijn .quote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja want zo ziet het hele wilde westen eruit... er zijn geen bossen of bergen of dorpen of steden of mijnen ofzo...![]()
Wie is hier nou in new mexico, arizona en juarez geweest... jij of ik?
quote:
Nice, wat kost dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
188 bij dailymedia.nl (Elite met 3 games)
Crackdown 2 premium theme:
Ahaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Rossdale het volgende:
0.80 K/D ratio. Hij kan er gewoon geen fuck vanDomme knurft met zijn lame filmpjes
Dat is ook niet aardig om over AQuila te zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Rossdale het volgende:
Domme knurft met zijn lame filmpjes
En dat is grappig, why?quote:
Ik zou blij zijn als ik een keer 0.80 k/d ratio zou bereikenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Rossdale het volgende:
0.80 K/D ratio. Hij kan er gewoon geen fuck vanDomme knurft met zijn lame filmpjes
co2 klimaat top is nu al door die rednecks mislukt.quote:
aq kan het wel aan, hij is tenslotte pu lid en gamekings stalker en dan ben je een echte bikkel.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig om over AQuila te zeggen
Die rednecks zijn anders wel toffer dan jijquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
co2 klimaat top is nu al door die rednecks mislukt.
Daar zit wat inquote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
aq kan het wel aan, hij is tenslotte pu lid en gamekings stalker en dan ben je een echte bikkel.
Ik las het op mijn Iphone (vanaf 4chan) en dan moest ik dus ook echt zoe meelezen, en vond ik het wel grapsig omdat die tekening zo extreem overdreven was gedaan op het laatst enzulksquote:
Waar slaat dit allemaal nou weer opquote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik las het op mijn Iphone (vanaf 4chan) en dan moest ik dus ook echt zoe meelezen, en vond ik het wel grapsig omdat die tekening zo extreem overdreven was gedaan op het laatst enzulksmaar goed, jij vindt vast die nerd meuk zoals red vs blue of hoe die meuk ook heet met van die halo poppetjes leuk
en nu is het pas echt kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten het is bijna Kerstmis![]()
[ afbeelding ]
Wat ergquote:
Homo's hierquote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de bossen zijn er amper het is immers nog steeds de woestijn .
de steden/dorpen zijn allemaal van hout met het enige verschil dat een stad bij het water ligt
en een dorp in de middle of nowhere
[ afbeelding ]
alle steden daar zijn er gebouwd als tijdelijke nederzetting vanwege het goud zoeken en andere rijkdommen
het straalt dus niet bepaald sfeer en klasse uit .
en de mijnen ?, hoe boeiend is dat nu weer tenzij je een fantasty/rpg speelt is het totaal niet boeiend
wat er is niks te vinden in die mijnen behalve een hoop stof en blaren op je handen .
28.90 die je had kunnen besparen door je agressie in toom te houden... mensen die met dingen smijten als ze zelf falenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nieuwe controller besteld voor...wait for it... ¤28,90. Waar eBay al niet goed voor is. Nu moet ik in het vervolg wel onthouden om met de oude te gaan smijten en niet met de nieuwe
Ik weet et,ik weet et. Maar het reageert wel lekker afquote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
28.90 die je had kunnen besparen door je agressie in toom te houden... mensen die met dingen smijten als ze zelf falen![]()
Dat mag ook wel voor 30 euroquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik weet et,ik weet et. Maar het reageert wel lekker af
Normaal zelfs 45 toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor 30 euro
Issues of wa?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik las het op mijn Iphone (vanaf 4chan) en dan moest ik dus ook echt zoe meelezen, en vond ik het wel grapsig omdat die tekening zo extreem overdreven was gedaan op het laatst enzulksmaar goed, jij vindt vast die nerd meuk zoals red vs blue of hoe die meuk ook heet met van die halo poppetjes leuk
http://www.dailymedia.nl/nl/pitbox.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
188 bij dailymedia.nl (Elite met 3 games)
Kut programma, kut humor.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nieuwe controller besteld voor...wait for it...
quote:
heb gebeld... reparatie kost 105 eurie... maar dan krijg je maar 1 jaar garantie op de reparatie en niet op de console in zijn geheel....quote:Op donderdag 17 december 2009 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Die van mij viel ook al 6 maanden buiten die 3 jaar en mocht hem alsnog gratis laten repareren, omdat het mijn eerste RROD was, gewoon bellen..
*kuch* Zie mijn sig. Voor een paar euro kun je hem zelf fixen als je een beetje handig bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
gisteren RROD gehad...
ff jullie hulp nodig... weet iemand een aanbieding waar ik goedkoop een nieuwe console op de kop kan tikken?!
Die sig verwijst naar duistere ombouwpraktijken jaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Zie mijn sig. Voor een paar euro kun je hem zelf fixen als je een beetje handig bent.
De X-Clamp fix werkt zelden.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Zie mijn sig. Voor een paar euro kun je hem zelf fixen als je een beetje handig bent.
Dan kun je er niets van, volgens mij werkt hij toch echt in 80-90% van de gevallen. Bij mij werkte het iig perfect, bij Spankmeistro ook en zo nog vele anderen.quote:
Mja helaas wel, maar ook de makkelijkste en goedkoopste manier om je 360 te repareren zonder een poot uitgedraaid te worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die sig verwijst naar duistere ombouwpraktijken ja![]()
!!
Daar heb je een punt Rossdalequote:Op donderdag 17 december 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja helaas wel, maar ook de makkelijkste en goedkoopste manier om je 360 te repareren zonder een poot uitgedraaid te worden.
voor een paar maanden wel ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kun je er niets van, volgens mij werkt hij toch echt in 80-90% van de gevallen. Bij mij werkte het iig perfect, bij Spankmeistro ook en zo nog vele anderen.
Ik voel je wel Strolie!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Review van Alien Breed. Lijkt me een toffe game!
http://www.eurogamer.net/(...)n-episode-one-review
heb ze maar eens besteld... hopen dat het werkt....quote:Op donderdag 17 december 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja helaas wel, maar ook de makkelijkste en goedkoopste manier om je 360 te repareren zonder een poot uitgedraaid te worden.
quote:December 17, 2009 - Mass Effect 2 opens with a bang. That's about all I'll tell you regarding the plot. After playing the first hour and a half of the game, I can safely say that this is one experience you want to go into fresh -- the less you know about the plot the better it will be. Instead, this hands-on preview will focus on how much the game has been improved for the sequel. And boy has it ever been improved. Just about everything was sent back to the drawing board to look for ways it could be made better.
quote:Once you've peeled yourself away from her, you'll notice that the game opens up rather quickly after you make it through the opening tutorials. Once in the ship, you're free to start side questing. You can actually fly a little ship around the galactic map now instead of simply moving a cursor around. Scanning planets – get this – actually involves scanning planets. You'll have to move a cursor around and watch some meters to find out where to send a probe. The reward? Some minerals that you can use back in your ship to research new equipment.
quote:Before I began playing, however, BioWare showcased one cutscene from the game two different ways, one with the Krogan Wrex still alive and another with a character that killed him in the first game. The differences are drastic. It's clear that your game will more and more be yours alone as the Mass Effect trilogy continues.
Moet ik ook nog doen jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst dan maar eens mass effect 1 uitspelen!
doen , heb mijn originele bericht ff aangepast en alle spoiler free stuff gepostquote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen jaOoit mee begonnen met nooit uitgespeeld.
Mass Effectquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de rest heb ik niet gelezen en wil ik ook niet dat is allemaal spoilers , maar de game is dus drastisch verbeterd![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef Wessiej het volgende:
Net demo Army of Two 40th day gedaan, smack.
http://xbox360.ign.com/articles/105/1055806p1.htmlquote:Op donderdag 17 december 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Zet de link van de preview er ook dan ook even bij Dj.
Hypequote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://xbox360.ign.com/articles/105/1055806p1.html
de rest heb ik niet gelezen en wil ik ook niet dat is allemaal spoilers , maar de game is dus drastisch verbeterd![]()
quote:
ga is background info leren ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat character design...
pijp smoeltjequote:
Me inlezen in een game met zulke personages? Nee echt, Mass Effect is echt één van de stomste games ooitquote:
er is iets mis met jequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Me inlezen in een game met zulke personages? Nee echt, Mass Effect is echt één van de stomste games ooitEn ja, ik heb 'm gespeeld!
Mass Effect is tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Me inlezen in een game met zulke personages? Nee echt, Mass Effect is echt één van de stomste games ooitEn ja, ik heb 'm gespeeld!
Ga ergens anders lopen trollenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Wessiej het volgende:
Jep, je neemt je eigen character mee.
Daar ging al mijn vertrouwen in jouw smaak definitief de prullenbak inquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn beide zowat dezelfde games. Kotor alleen nog een stapje erger want Starwars.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar ging al mijn vertrouwen in jouw smaak definitief de prullenbak inEerst KotOR en nu Mass Effect
Schaam je!!1!
Serieus kanker eens opquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn beide zowat dezelfde games. Kotor alleen nog een stapje erger want Starwars.
Vond hem zelf ook matig, vooral in vergelijking met deel 1. Het mist zoveel, sowieso de beloftes maar daar beginnen wij nog niet eens overquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet tegen hoeveel schenen ik ga schoppen nu, maar ik ben gisteravond eens begonnen aan Fable 2. Die game werd helemaal gehyped en weet ik veel wat, maar ik vind er eigenlijk nog niet zo heel veel aan. Je begint als kind in dat dorp, dan ga je naar dat kasteel, vervolgens bij die woonwagens, dan ga je door die grot heen, en dan ben je ineens getraind, en mag je de echte wereld in.
Ik heb dan nu die rover verslagen, en die 2 mensen uit die kooi vrijgelaten daar, en verder ben ik nog niet. Ik kan niet zeggen dat ik er veel aan vind. Nu kan dat nog komen, maar vooralsnog vind ik 't niet geweldig.
Denk dat dat schenenschoppen wel meevalt hoor, helemaal AQ zal het helemaal met je eens zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet tegen hoeveel schenen ik ga schoppen nu, maar ik ben gisteravond eens begonnen aan Fable 2. Die game werd helemaal gehyped en weet ik veel wat, maar ik vind er eigenlijk nog niet zo heel veel aan. Je begint als kind in dat dorp, dan ga je naar dat kasteel, vervolgens bij die woonwagens, dan ga je door die grot heen, en dan ben je ineens getraind, en mag je de echte wereld in.
Ik heb dan nu die rover verslagen, en die 2 mensen uit die kooi vrijgelaten daar, en verder ben ik nog niet. Ik kan niet zeggen dat ik er veel aan vind. Nu kan dat nog komen, maar vooralsnog vind ik 't niet geweldig.
Ja, de sfeer was wel tof, echt een sprookje, maar de game verder was echt niet veel bijzonders. Geen grote stap voorwaarts ten opzichte van het eerste deel en dat was ook al geen hoogvlieger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Denk dat dat schenenschoppen wel meevalt hoor, helemaal AQ zal het helemaal met je eens zijn
Ik vond hem zelf ook tegenvallen, maar ik heb hem wel uitgespeeld. Leuke hack&slasher vind ik eigenlijk wel, maar meer ook niet.
Ja nu kun je helemaal oprottenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II is één van de tofste games voor de 360
Oh boohoo, iemand heeft een andere meningquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja nu kun je helemaal oprotten
Vind je van Psychonauts Roy?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh boohoo, iemand heeft een andere mening
Topgame. Leuk ontworpen personages en lekker hoog fetch & collect gehaltequote:
Character design hé, doet t hem.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Topgame. Leuk ontworpen personages en lekker hoog fetch & collect gehalte
Dat maakt 't of kraakt 't inderdaadquote:
Nee jij bent aan het trollen dat is wat andersquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh boohoo, iemand heeft een andere mening
Hoezo? Ik vind Fable 2 namelijk serieus één van de tofste games die ik op de 360 heb gespeeld. Heerlijke art-style, flink wat humor en een prima verhaal. De twee DLCs heb ik ook beide met plezier gespeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee jij bent aan het trollen dat is wat anders
Daarvoor bedoelde ik...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind Fable 2 namelijk serieus één van de tofste games die ik op de 360 heb gespeeld. Heerlijke art-style, flink wat humor en een prima verhaal. De twee DLCs heb ik ook beide met plezier gespeeld.
Daarnaast is het volgens mij ondertussen wel bekend dat ik vrijwel geen enkele space-game of -serie leuk vind. Dead Space was wel gaaf bijvoorbeeld, maar alles wat 'realistische' alienrassen heeft (Star Wars, Star Trek, Mass Effect, etc) trek ik gewoon echt niet.![]()
Niks trollen dus, gewoon echt mijn eigen mening. En nu niet meer zo zeuren heh, dat is niet lief!
Alleen Halo is dan wel weer tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind Fable 2 namelijk serieus één van de tofste games die ik op de 360 heb gespeeld. Heerlijke art-style, flink wat humor en een prima verhaal. De twee DLCs heb ik ook beide met plezier gespeeld.
Daarnaast is het volgens mij ondertussen wel bekend dat ik vrijwel geen enkele space-game of -serie leuk vind. Dead Space was wel gaaf bijvoorbeeld, maar alles wat 'realistische' alienrassen heeft (Star Wars, Star Trek, Mass Effect, etc) trek ik gewoon echt niet.![]()
Niks trollen dus, gewoon echt mijn eigen mening. En nu niet meer zo zeuren heh, dat is niet lief!
Halo is best geinig ja. Felgekleurde gillende aliens, grote grommende aliens, een alien overloper, domme alien zombies, etcquote:
Zolang er maar genoeg actie in zit vind ik alles wel bestquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Halo is best geinig ja. Felgekleurde gillende aliens, grote grommende aliens, een alien overloper, domme alien zombies, etcAlleen de Master Chief zelf is een beetje een poepzak
Halo is net als Resistance of Left 4 Dead leuk als je het met meerdere mensen speelt (en zelfs dan nog ben je na 1 keer gruwelijk klaar met de game). De solo-campaign is gewoon niet leuk. Al was ODST nog verrassend aardig.quote:
Leave Mass Effect alonequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:13 schreef kepler het volgende:
owwwww, Halo mag iedereen afkraken, maar zodra het over Mass Effect gaat gaat iedereen huilen
[ afbeelding ]
Fable 2 is een dikke vette FAILquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Duidelijk Rico!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:13 schreef kepler het volgende:
owwwww, Halo mag iedereen afkraken, maar zodra het over Mass Effect gaat gaat iedereen huilen
[ afbeelding ]
Jij ook AQ, jij ook...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fable 2 is een dikke vette FAIL
Hoeveel zat er in die moneyhat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat geen fail is? Darksiders, ik moet hier schoonmaken maar verdomme, dat kan niet met die game in mijn console
De nieuwe NNN van Morthill?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat geen fail is? Darksiders, ik moet hier schoonmaken maar verdomme, dat kan niet met die game in mijn console
Dat lijkt me aan de hand van de gameplay filmpjes echt geen leuk spelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef Morthill het volgende:
bullshit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Left 4 Dead leuk als je het met meerdere mensen speelt (en zelfs dan nog ben je na 1 keer gruwelijk klaar met de game).
Jij bent de grootste stomme aapquote:
Dan moet je hem gewoon moeilijker zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ben juist veel te goed, daardoor is het saai.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste stomme aap![]()
Als in, de nieuwste kutgame die ik wel tof vind? Volgens mij niet, want ik begrijp van een aantal concullega's dat zij de game ook gewoon erg gaaf vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwe NNN van Morthill?
ja, ik doelde daarbij op Halo en Resistance, L4D blijft nog wel geinigquote:
oh echt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan moet je hem gewoon moeilijker zetten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste dag voor de vakantie voor iedereen hier of wa
Mjah, ik weet het nog niet. Het lijkt me sowieso wel toffer dan NNN, maar het spreekt me (nog) niet zo aan als bijv Dante's Inferno. Het is jammer dat ze er geen demo van op XBLA/PSN gooien!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als in, de nieuwste kutgame die ik wel tof vind? Volgens mij niet, want ik begrijp van een aantal concullega's dat zij de game ook gewoon erg gaaf vinden.
Daarbij heeft deze game drie dingen die NNN niet had:
1. afwisseling
2. verschillende vijanden
3. voice-overs die niet klinken alsof ze zijn ingesproken door mannen die net een golfbal in hun noten hebben gehad.
Mjah, de game is totaal anders dan NNN, groot gedeelte is namelijk "puzzelen" en klauteren, de combat is weliswaar niet heel diep, maar je komt ook niet tegenover legioenen van dezelfde vijanden te staan. Tis telkens een paar vijanden tegelijk. De bossfights zijn erg indrukwekkend en vereisen puur skill, al zijn ze zeker niet extreem moeilijk of zo (althans, tot op heden).quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik weet het nog niet. Het lijkt me sowieso wel toffer dan NNN, maar het spreekt me (nog) niet zo aan als bijv Dante's Inferno. Het is jammer dat ze er geen demo van op XBLA/PSN gooien!
Voor mij is die grens een beetje vaag, NNN is idd echt puur hack 'n slash waar GoW naar een action adventure neigt. Maar dat Darksiders meer op GoW lijkt is natuurlijk alleen maar een pluspunt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, de game is totaal anders dan NNN, groot gedeelte is namelijk "puzzelen" en klauteren, de combat is weliswaar niet heel diep, maar je komt ook niet tegenover legioenen van dezelfde vijanden te staan. Tis telkens een paar vijanden tegelijk. De bossfights zijn erg indrukwekkend en vereisen puur skill, al zijn ze zeker niet extreem moeilijk of zo (althans, tot op heden).
Vergelijken met NNN is gewoon niet heel zinvol, totaal andere game. Het ligt dichter bij God of War.
quote:
Zo'n blad ligt denk ik al 5 dagen bij de drukker, dus hebben hem eerder of niet gespeeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef Morthill het volgende:
[..]dat is nu al bekend? de reviewcopies zijn pas drie dagen in NL
of baseren ze het op de eerste 4 a 5 uur?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef Morthill het volgende:
Zal best, maar zo lang is de game ook niet afquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Iets met een primeur misschien?
Gast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zal best, maar zo lang is de game ook niet af
Ik heb hier de reviewcode ook hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gast.![]()
Alle features van de game zijn afgewerkt. Het enige wat nu nog rest is playtesting en fine-tuning ofwel: de allerlaatste details nog even gladstrijken. De code die eerder de deur uitgaat voor outlets die een exclusieve review hebben is al dusdanig vergevorderd dat daar meer dan prima een recensie over opgesteld kan worden. Niets nieuws onder de zon.
Bovendien beschikken sites als Eurogamer en Videogamer al minstens 1,5 week over de reviewcode gezien hun onlangs geplaatste artikelen/videos. Zal me niks verbazen dat de rest van de grotere outlets er ook al beslag op hebben weten te leggen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb hier de reviewcode ook hoorBen ik nu ook een grote outlet
Nee dus. Fok staat eenzaam en verlaten in de wachtrij. Zoals jullie dat gewend zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef Morthill het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Nee dus. Fok staat eenzaam en verlaten in de wachtrij. Zoals jullie dat gewend zijn.
Meer dan PU of GK of Insidegamers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]schattig dit, en dan te bedenken dat weinig sites in NL zoveel perks krijgen als wij
Ik zei weinigquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meer dan PU of GK of Insidegamers?
Ik check wel het meeste fok! trouwensquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zei weinigPU, GK, IG krijgen nog heel wat meer dan wij
GK heidenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik check wel het meeste fok! trouwens![]()
GK heeft elke dag een nieuwe video item maar niet echt nieuws verderquote:
ga je me nou vertellen dat je gaat vloeken in de kerk, en van je geloof afstapquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GK heeft elke dag een nieuwe video item maar niet echt nieuws verder
Gast nee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
ga je me nou vertellen dat je gaat vloeken in de kerk, en van je geloof afstap
odst is daar nog steeds 45 pleuri, en bed (fuckie fuckie) man 60 pleuro.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:30 schreef Wessiej het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/acties/dagaanbiedingen18
MW2 40 euro vandaag.
Koop bed (fuckie fuckie) man dan voor 25 euro 2de handsquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
odst is daar nog steeds 45 pleuri, en bed (fuckie fuckie) man 60 pleuro.
waarom kunnen ze geen aanbieding doen zodat ik ze bijna gratis heb
want ik wil ze graag, zo graag zelfs dat internet pron me tranen niet kunnen bedwingen:+
Moet dit leuk zijn of wa?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
odst is daar nog steeds 45 pleuri, en bed (fuckie fuckie) man 60 pleuro.
waarom kunnen ze geen aanbieding doen zodat ik ze bijna gratis heb
want ik wil ze graag, zo graag zelfs dat internet pron me tranen niet kunnen bedwingen:+
ik vind het goed, laat maar weten als je klaar ben met odst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop bed (fuckie fuckie) man dan voor 25 euro 2de hands
Of koop ODST van mij als ik de co-op uit heb![]()
Zo boeiend is het niet, meer een uit de hand gelopen hobby!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Nee dus. Fok staat eenzaam en verlaten in de wachtrij. Zoals jullie dat gewend zijn.
ironisch genoeg game ik nu minder dan toen ik begon, eerder het tegenovergestelde dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet, meer een uit de hand gelopen hobby!
Dat heb ik ook, dat kan dus gewoon. Vergeet alleen niet ook even je licenties over te zetten als je de nwe Xbox eenmaal hebt:quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Enchanter het volgende:
Ik zit er aan te denken om een nieuwe Xbox aan te schaffen.
Die ik nou heb is al 3 keer terug gegaan dankzij een RROD.
De laatste tijd loopt hij regelmatig vast en heb ik een aantal weken terug een 3/4 RROD gehad.
Hij doet het nog steeds , maar vraag niet![]()
Ik neem aan dat het vastlopen niks met m'n HD te maken heeft en ik gewoon een Arcade kan kopen zodat ik daar weer m'n ouwe HD op kan gooien ?
Van de week maar ff nieuwe halen / bestellen , wist helemaal niet dat je licentie over moest zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat kan dus gewoon. Vergeet alleen niet ook even je licenties over te zetten als je de nwe Xbox eenmaal hebt:
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/
http://www.budgetgaming.nl/news/1313.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb een RROD gekregen en m'n garantie is al verlopen. Iemand een tipje waar ik zo voordelig mogelijk een 360 kan aanschaffen?
Zou eerst even zo een X-clamp kitje van ebay proberen. Vandaag zelf geprobeert bij me 360 die een PROD had, en waar de garantie van was verlopen, en nu werkt hij weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb een RROD gekregen en m'n garantie is al verlopen. Iemand een tipje waar ik zo voordelig mogelijk een 360 kan aanschaffen?
Damn, 10/10, hij is tof, maar niet zo tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
De review van Play Magazine van Darksiders (perfecte score) staat nu ook online.
http://www.playmagazine.com/?fuseaction=SiteMain.Content&contentid=1989
Wat vond jij er dan van? Heb je hem al gespeeld?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, 10/10, hij is tof, maar niet zo tof
quote:
Darksiders: Wrath of Warquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat vond jij er dan van? Heb je hem al gespeeld?
Ik vind de sfeer enzo echt niet tof, het lijkt heel erg op too human met die brede borstkasten en die wazige wezes en dat was kutquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Darksiders: Wrath of War
Dinsdag zes uurtjes bij THQ gespeeld, momenteel zit hij in mijn Xboxdefinitief oordeel komt in januari als de game launcht
Dat is wel heel weinig, maar ja, in Star Wars kreeg je ook alleen punten als je de levels uitspeelde zonder dood te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren Lego Indiana Jones 2 uitgespeeld (Story Mode) en wat bezig geweest met de level editor en ik heb maar 195 / 1000 puntenNu kan ik alle bonus levels nog wel een keer gaan spelen, maar daar heb ik dan ook weer niet zoveel zin in. Het is best een leuke game, maar ook weer niet zo leuk. Tijd voor Assassin's Creed
http://gameinformer.com/b(...)er-dead-space-2.aspxquote:Helmet: Isaac’s helmet isn’t just a bucket over his head. When he wants to take it off, it splits in half and separates into several pieces, folding into the front and back and back of his suit. Players will see this process multiple times, since Isaac will be talking to people face-to-face in Dead Space 2.
Holographic Interface: Like the original Dead Space, Isaac’s objectives and inventory will be accessed in real-time via a holograph projection.
Boots: Equipped with toe and heel jets for maneuverability in zero gravity, this advanced footwear will be good for more than generating echoing footsteps.
Control Wings: With the increased presence of zero-G combat in Dead Space 2, jumping from point to point won’t cut it anymore. These wings extend and assist Isaac with navigating in a weightless environment.
RIG Projector: Isaac’s health and stasis level are now displayed as holograms on his back, though they will retain the bright blue color to make them visible in the dark corridors. The team at Visceral says it is considering “different models” for stasis in Dead Space 2, which may mean that the power recharges slowly instead of depleting.
Armored Plating: A few bands of rusty metal may be enough protection for your average engineer, but this suit is designed to handle combat. The armored plating makes it more difficult for the Necromorphs to sink their claws into Isaac.
De achievementhoer in jou heeft pijn hequote:Op zaterdag 19 december 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
6 x 20 voor de bonus levels
6 x 25 voor de treasure levels
50 voor alle levels in Quick Play
Dan moet je de game dus 3 keer spelen in totaal
Daarnaast zijn een hoop punten voor het vrijspelen van alle characters, vehicles en items.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
De achievementhoer in jou heeft pijn he
ik hab de game doorgespeeld en kom maar tot 320quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
De eerste Lego Indy had zo'n 500 punten zonder al te veel moeite
34 euro bij Gamehubsquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:27 schreef Morthill het volgende:
oh en je paard Ruin in Darksiders is ook awesome, heerlijk om door legioenen vijanden te galopperen en met je zwaard vernietiging aan te richten
De eerste? Ik heb na het doorspelen van de game de achievement guide erbij gepakt en de simpele achievements nog even gehaaldquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik hab de game doorgespeeld en kom maar tot 320
Titel trekt me totaal niet!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
De review van Play Magazine van Darksiders (perfecte score) staat nu ook online.
http://www.playmagazine.com/?fuseaction=SiteMain.Content&contentid=1989
My backback's got jets !!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead Space concept art voor je pakske:
[ afbeelding ]
[..]
http://gameinformer.com/b(...)er-dead-space-2.aspx
arthas shall fall !quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:54 schreef RickoKun het volgende:
Dat darksiders ziet er echt uit als een matige GoW.
Bovendien is dat hoofdpersonage net prince Arthas van Warcraft 3
ja , stel falers .quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
TsssskAllemaal stoere praat van hun maar uiteindelijk werd hij wel de lich king
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef kepler het volgende:
WOrms 2 is Deal of the Day vandaag, voor 400 punten
Het spel anzich is best klote maar zodra je alles vrij hebt en dan co-op elkaar met airstrikes en atoombommen om de oren gooien is tofquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef lkb9000 het volgende:
AQ, ben met een vriend weer aan mercs2 begonnen
For realquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef kepler het volgende:
WOrms 2 is Deal of the Day vandaag, voor 400 punten
Spel is niet kut, ik vind hem echt gaafquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het spel anzich is best klote maar zodra je alles vrij hebt en dan co-op elkaar met airstrikes en atoombommen om de oren gooien is tof
[..]
For real![]()
Dan kan ik weer de Worms Kampioen ALLTIME worden![]()
Ik vind Mercs 2 super vet dat zeker maar dat komt meer omdat het gewoon leuk is om rond te klote. De missie's halen en alles vond ik niet echt heel special of tof ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Spel is niet kut, ik vind hem echt gaaf, gameplay is misschien niet top notch, maar plezier zit in het spel en dat is waar het om draait.
Ga je Battlefield spelen en dan zeggen dat je toch niet begint aan MP, je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
Battlefield Bad Company is wel super tof die ben ik pas nu aan het spelen![]()
Wel toffig![]()
Is er al iets bekend van de SP van deel 2 ? Heb alleen pas MP shit gezien maar dat speel ik toch niet
Bad Company he!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Ga je Battlefield spelen en dan zeggen dat je toch niet begint aan MP, je weet niet wat je mist.
En toch is iedereen die ik gesproken heb, die ook daadwerkelijk de game gespeeld heeft, enthousiast. Ik geef het toe, ik ben het ook pas sinds ik ben gaan spelen. Game leek me echt niksquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:54 schreef RickoKun het volgende:
Dat darksiders ziet er echt uit als een matige GoW.
Bovendien is dat hoofdpersonage net prince Arthas van Warcraft 3
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
En toch is iedereen die ik gesproken heb, die ook daadwerkelijk de game gespeeld heeft, enthousiast. Ik geef het toe, ik ben het ook pas sinds ik ben gaan spelen. Game leek me echt niks
Doet 'ie het wel met batterijen? Kan zijn dat je joypad ook ergens stuk is bijvoorbeeld. Haal anders gewoon de baby blauwe of baby roze controller + play 'n chargequote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Als je lampje van je batterij direct groen aan geeft bij opladen ook al is die opzekers leeg, is het dan tijd voor een nieuwe play and charge kit? Joypad doet echt niets meer.
de spellen eerst op je HD installeren helpt niet?quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik krijg toch steeds meer het idee , dat het de DVD drive in m'n 360 de reden waarom m'n 360 steeds vastloopt.
Met Fifa en Saints Row 2 , continue vastlopers.
Speel ik XBLA spellen nergens last van![]()
Toch maar eerst ff opsturen voordat ik besluit om een nieuwe te kopen
Ik zocht de baby blauwe, maar kan hem niet vinden met play and charge kit!quote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doet 'ie het wel met batterijen? Kan zijn dat je joypad ook ergens stuk is bijvoorbeeld. Haal anders gewoon de baby blauwe of baby roze controller + play 'n charge
[ afbeelding ]
http://www.topgames.nl/shop/product.php?productid=2364quote:Op zondag 20 december 2009 17:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zocht de baby blauwe, maar kan hem niet vinden met play and charge kit!
quote:Take-Two Frustrated By GTA Expansion Sales
The Grand Theft Auto IV expansion packs received rave reviews from critics, but the Xbox 360-exclusives haven't performed up to expectations for Take-Two's executives.
"Both we and Microsoft believed there was a big market for GTA IV episodic content," Take-Two CEO Ben Feder admitted to investors on a conference call Thursday.
So what was the problem? To Feder, timing is the culprit. "Both were released significantly after the core unit," Feder said in reference to Grand Theft Auto IV, which launched in April 2008, "and therefore weren't able to leverage GTA IV's initial marketing campaign and initial launch fervor." The first expansion, the biker-gang themed Lost and Damned, came out in February 2009. The Ballad of Gay Tony, which focused on the criminal nature of high society, just hit Xbox Live this past October. In the same month, Rockstar also released Episodes From Liberty City, a retail disc that included both expansions.
Though the sales figures haven't been shared publicly, considering Feder's language and that fact that Episodes From Liberty City failed to even crack the NPD top 20 in November, it's easy to conclude that the sales are a far cry from the millions of copies Grand Theft Auto IV sold.
Despite the slower-than-anticipated sales, Feder stated he believes the expansions will have long legs. "There's very little precedent for this type of episodic content at the price point we offered it," Feder said, "and so we're confident that these titles will continue to have a long life just as we've seen a long life from all of our other prior GTA releases."
So armchair analysts, what you think was the biggest contributing factor to the poor sales? Did being buried in the Xbox Live Marketplace hurt the GTA expansions, was it simply bad timing, or has Grand Theft Auto lost some allure with consumers?
Ik denk dat daar het probleem voornamelijk zit!quote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je oplaadkabel wel nog gewoon werkt?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de spellen eerst op je HD installeren helpt niet?
Bij game info/details op y drukken. Eigenlijk in het scherm waar je je geladen spel ziet. Daar zit een install optie bij als het goed is.quote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal wel een domme vraag zijn , maar vooruit.
Hoe doe je dat ?
Moet je die van mij niet lezen, schiet je niks mee opquote:Op zondag 20 december 2009 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]En toch ga ik lekker eerst wel wat reviews lezen, hihihihihihiii
![]()
Ik ga het zo eens proberen , thanxquote:Op zondag 20 december 2009 18:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij game info/details op y drukken. Eigenlijk in het scherm waar je je geladen spel ziet. Daar zit een install optie bij als het goed is.
jammer dat ik er al 5 heb!quote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doet 'ie het wel met batterijen? Kan zijn dat je joypad ook ergens stuk is bijvoorbeeld. Haal anders gewoon de baby blauwe of baby roze controller + play 'n charge
[ afbeelding ]
Edwinusss heeft een ban, dus het moet te doen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Het volgende topic moet een kersttopic worden!
1 topic zonder rellen of schelden
moet lukken toch kutjequote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Het volgende topic moet een kersttopic worden!
1 topic zonder rellen of schelden
Daaromquote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Edwinusss heeft een ban, dus het moet te doen zijn
Nice PP.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef PP. het volgende:
Aquila!
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 37
Naakt op de bank AC 2 gaan spelen Rickoquote:Op maandag 21 december 2009 08:52 schreef RickoKun het volgende:
Nou, vrij de hele dag (vanwege dat kut weer mocht ik vandaag vrij nemen)!
Wat te doen, wat te doen?!
Fallout 3 toch maar eens uitspelen? AC2 ? Of op de PC MW2 doen? Of Draken Aids?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |