Inderdaad! Naast mn rockband1 nrs, rockband dlc en tientallen XBLA games heb ik niet eens ruimte om 1 game te installeren op mn 20gbquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Als ik alleen een 360 had was 20GB zo weinig. Op de PS3 heb ik alleen aan Rock Band DLC ed 15GB. Grote DLC pakketten op de 360 zijn al 1 gb, heb ik er 8 van ofzo. Nee 20 is behoorlijk weinig, vooral aangezien je maar 13 te besteden hebt.
juist nietquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
20GB is genoeg!
Dooie bedoeling?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi , sfeervol , rijke history .
waar het wilden westen gewoon een dooie bedoeling is vol met senile gekken die goud zoeken .
dooie bedoeling qua omgeving , dat er een paaar gestoorden rond lopen die dachten dat ze de baas over alles waren boeit niet zo die heb je overal ter wereld .quote:Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dooie bedoeling?Dude...
Ga je historie eens leren...
Ik neem trouwens mijn opmerking terug over games in italië, ik was voor de grap het oude rome even vergeten![]()
Ha.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Italië:
[ afbeelding ]
Het 'wilde' Westen:
[ afbeelding ]
Dan kies ik voor die van 200quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij de bart smit hebben ze weer leuke xbox360 aanbiedingen
kreeg net een folder binnen
prijs van 200euro met 4 games, of 280 euro met 4 games
welk spel deed je?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iemand nog een zwarte controller over? Ik heb de mijne net tegen de muur kapot gesmeten. Troep kan niets hebben...
188 bij dailymedia.nl (Elite met 3 games)quote:
Ja want zo ziet het hele wilde westen eruit... er zijn geen bossen of bergen of dorpen of steden of mijnen ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Italië:
[ afbeelding ]
Het 'wilde' Westen:
[ afbeelding ]
Gears 2. Ik zat op een stukje bij een plein met in het middel een troyka. Daar om heen renden gewone gastjes rond en een Kantus die, zolang ie leeft, van die Tickers op je af stuurt. Ik had niet bijster veel ammo en tot overmaat van ramp kwamen er ook nog 2 Maulers aan. Had ik dat eindelijk gehaald komen er ook nog eens 2 van die Bloodmounts aan. Van achteren welteverstaanquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gears 2. Ik zat op een stukje bij een plein met in het middel een troyka. Daar om heen renden gewone gastjes rond en een Kantus die, zolang ie leeft, van die Tickers op je af stuurt. Ik had niet bijster veel ammo en tot overmaat van ramp kwamen er ook nog 2 Maulers aan. Had ik dat eindelijk gehaald komen er ook nog eens 2 van die Bloodmounts aan. Van achteren welteverstaan. Wat daarna gebeurt weet ik niet want na 4 keer proberen was m'n controller stuk...
Kut spel.
Dom was ook niet bepaald nuttig tijdens dit alles. Hij had geen enkele locust doodgeschoten. Flut AI. Eerder vandaag bleef hij gewoon onderaan een trap op z'n gat zitten. Heb ik alles opgeknapt, begint 'ie dan pas naar boven te lopen. Nee, das lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel nu Most Wanted maar daar wil je je controller ook het liefst weggooien af en toe![]()
wauwquote:
ik heb een trial gehad in juarezquote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja want zo ziet het hele wilde westen eruit... er zijn geen bossen of bergen of dorpen of steden of mijnen ofzo...![]()
Wie is hier nou in new mexico, arizona en juarez geweest... jij of ik?
de bossen zijn er amper het is immers nog steeds de woestijn .quote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja want zo ziet het hele wilde westen eruit... er zijn geen bossen of bergen of dorpen of steden of mijnen ofzo...![]()
Wie is hier nou in new mexico, arizona en juarez geweest... jij of ik?
quote:
Nice, wat kost dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
188 bij dailymedia.nl (Elite met 3 games)
Crackdown 2 premium theme:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |