Dat is de TT!quote:
Ik heb geen modrechten meer...quote:
En niet zo'n beetje ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Het wilde westen owned italiëDas een feit
ja gvd ik probeer al 3 weken die die CE te pre-orderen , maar geen enkele webshop verkoopt emquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.![]()
[ afbeelding ]
Wie kent hier een bekende italiaanse assassin op de karakters in assassins creed 2 na? Niemandquote:
Goed zo, mijn schaapquote:
Haha ja idd. Ook heel erg op GTA. Niet zo gek ook, hij draait op dezelfde engine. Maar het ziet er gewoon fantastisch uit. Als het een 9/10 game wordt komt ie bij mij binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb er ook niks op tegen
het doet me trouwens wel een beetje aan AC 2 denken met die paarden en wanted posters
Veel gespeeld worden. De lijst telt namelijk gewoon het aantal ingelogde spelers op Xbox Live die een bepaalde game spelen. Of dat nou SP of MP is, dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef -Dries- het volgende:
Haha. Maar wat doet ACII in die lijst?
Klopt iddquote:
Karakters is een ding, omgeving telt ook meequote:Op woensdag 16 december 2009 07:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie kent hier een bekende italiaanse assassin op de karakters in assassins creed 2 na? Niemand
Wie kent een bekende outlaw op de karakters in Red dead redemption na? Iedereen haast wel
(Billy the kidButch Cassidy
The Sundance Kid
Jesse James
The Dalton)
Proven?
"DIE STEEN DAAR!! Middenin de woestijn! Daar heb ik nog achter gepoept man, weetjenogwel, toen we hier in 1998 waren en we die twee Duitse meisjes-lifters hadden opgepikt! Jaja die viespeuken ja, die het liefst eerst dat middenspul van de Oreo's aflikten om dan vervolgens pas het kaakje op te vreten! HA! Hard gelachen toen zeg!"quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Karakters is een ding, omgeving telt ook meeik denk niet dat ik veel van de omgeving in Amerika/Mexico ga herkennen in tegenstelling tot Italië
Ik heb nu ook een neppe HDD, wel van 120 GB, en vooralsnog ben ik niet geband. Heb hem wel pas een par weken, pas na de afgelopen banronde ben ik hem gaan gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier wel eens iemand geweest die een HDD van DealExtreme heeft gekocht? Zijn dit de echte? Kunnen deze geband worden (net als bijv de Datel memory cards)?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
250GB HDD voor 75 dollar (+/- 52 euro) is een koopje namelijk. To good to be true eigenlijk en ws is het dat ook, maar toch. Iemand ervaringen?
Zo zeg, jij kan zo bijschriften bij de PU gaan verzinnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"DIE STEEN DAAR!! Middenin de woestijn! Daar heb ik nog achter gepoept man, weetjenogwel, toen we hier in 1998 waren en we die twee Duitse meisjes-lifters hadden opgepikt! Jaja die viespeuken ja, die het liefst eerst dat middenspul van de Oreo's aflikten om dan vervolgens pas het kaakje op te vreten! HA! Hard gelachen toen zeg!"
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zo zeg, jij kan zo bijschriften bij de PU gaan verzinnen.
gatverquote:
Opzich is dit toch het zelfde als een gedownloade game?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier wel eens iemand geweest die een HDD van DealExtreme heeft gekocht? Zijn dit de echte? Kunnen deze geband worden (net als bijv de Datel memory cards)?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
250GB HDD voor 75 dollar (+/- 52 euro) is een koopje namelijk. To good to be true eigenlijk en ws is het dat ook, maar toch. Iemand ervaringen?
Het feit dat het niet een originele is, is ook meteen de reden dat ik er niet direct eentje besteld heb eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Opzich is dit toch het zelfde als een gedownloade game?
Ik bedoel je koopt het orgineel toch niet
Nja ik vind het van de ene kant wel terecht dat ze bannen, maar van de andere kant, moeten ze hun producten maar goedkoper aanbieden
dat laatste dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik vind het van de ene kant wel terecht dat ze bannen, maar van de andere kant, moeten ze hun producten maar goedkoper aanbieden
Het is geen aanval op jou, maar het is wel het zelfde principe!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het feit dat het niet een originele is, is ook meteen de reden dat ik er niet direct eentje besteld heb eigenlijk.
Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is geen aanval op jou, maar het is wel het zelfde principe!
Nja ik heb er nu 1tje van 250,120gb en 2x 20gb kwam ik gister achter
Je hoeft ook niet dingen specifiek te herkennen... De setting zelf is dan veel belangrijk... Hoeveel games kan je maken over historisch italië? Niet zo heel veel vermoed ik... Hoeveel over het wilde westen? Veel... Ze doen er nog niet zo veel mee helaas...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Karakters is een ding, omgeving telt ook meeik denk niet dat ik veel van de omgeving in Amerika/Mexico ga herkennen in tegenstelling tot Italië
Leg uitquote:
mooi , sfeervol , rijke history .quote:
waarom? ze kunnen in iedere setting wel toffe spellen maken. als het idee maar goed is.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoeveel games kan je maken over historisch italië? Niet zo heel veel vermoed ik... Hoeveel over het wilde westen? Veel...
heerlijk domme opmerkingquote:Op woensdag 16 december 2009 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwoah met de hardeschijf-prijzen van tegenwoordig is het een makkelijke gok dat ze flinke winst maken op hun losse HDDsquote:Op woensdag 16 december 2009 13:30 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
heerlijk domme opmerking
zolang jij geen inzicht hebt in de kostprijs van zo´n product, kan je dat niet zeggen
Je doet idd niet onder voor de baas zelf Ed Wiggemansquote:
blijkbaar kan een ander bedrijf het een stuk goedkoper maken....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:30 schreef Pimsterr het volgende:
zolang jij geen inzicht hebt in de kostprijs van zo´n product, kan je dat niet zeggen
Ben wel blij met mn 120 GB hoor, DLC van Oblivion neemt 1GB+ in beslag, Guitar Hero, Burnout Paradise update, GTA IV DLC ook 2x een gig, plus nog wat arcade-games, vroeger kon ik dan met een beetje geluk een enkele game installeren, nu kan ik er gewoon alle games die ik speel opzetten, enorm handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |