Het zijn beide zowat dezelfde games. Kotor alleen nog een stapje erger want Starwars.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar ging al mijn vertrouwen in jouw smaak definitief de prullenbak inEerst KotOR en nu Mass Effect
Schaam je!!1!
Serieus kanker eens opquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn beide zowat dezelfde games. Kotor alleen nog een stapje erger want Starwars.
Vond hem zelf ook matig, vooral in vergelijking met deel 1. Het mist zoveel, sowieso de beloftes maar daar beginnen wij nog niet eens overquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet tegen hoeveel schenen ik ga schoppen nu, maar ik ben gisteravond eens begonnen aan Fable 2. Die game werd helemaal gehyped en weet ik veel wat, maar ik vind er eigenlijk nog niet zo heel veel aan. Je begint als kind in dat dorp, dan ga je naar dat kasteel, vervolgens bij die woonwagens, dan ga je door die grot heen, en dan ben je ineens getraind, en mag je de echte wereld in.
Ik heb dan nu die rover verslagen, en die 2 mensen uit die kooi vrijgelaten daar, en verder ben ik nog niet. Ik kan niet zeggen dat ik er veel aan vind. Nu kan dat nog komen, maar vooralsnog vind ik 't niet geweldig.
Denk dat dat schenenschoppen wel meevalt hoor, helemaal AQ zal het helemaal met je eens zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet tegen hoeveel schenen ik ga schoppen nu, maar ik ben gisteravond eens begonnen aan Fable 2. Die game werd helemaal gehyped en weet ik veel wat, maar ik vind er eigenlijk nog niet zo heel veel aan. Je begint als kind in dat dorp, dan ga je naar dat kasteel, vervolgens bij die woonwagens, dan ga je door die grot heen, en dan ben je ineens getraind, en mag je de echte wereld in.
Ik heb dan nu die rover verslagen, en die 2 mensen uit die kooi vrijgelaten daar, en verder ben ik nog niet. Ik kan niet zeggen dat ik er veel aan vind. Nu kan dat nog komen, maar vooralsnog vind ik 't niet geweldig.
Ja, de sfeer was wel tof, echt een sprookje, maar de game verder was echt niet veel bijzonders. Geen grote stap voorwaarts ten opzichte van het eerste deel en dat was ook al geen hoogvlieger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Denk dat dat schenenschoppen wel meevalt hoor, helemaal AQ zal het helemaal met je eens zijn
Ik vond hem zelf ook tegenvallen, maar ik heb hem wel uitgespeeld. Leuke hack&slasher vind ik eigenlijk wel, maar meer ook niet.
Ja nu kun je helemaal oprottenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II is één van de tofste games voor de 360
Oh boohoo, iemand heeft een andere meningquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja nu kun je helemaal oprotten
Vind je van Psychonauts Roy?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh boohoo, iemand heeft een andere mening
Topgame. Leuk ontworpen personages en lekker hoog fetch & collect gehaltequote:
Character design hé, doet t hem.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Topgame. Leuk ontworpen personages en lekker hoog fetch & collect gehalte
Dat maakt 't of kraakt 't inderdaadquote:
Nee jij bent aan het trollen dat is wat andersquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh boohoo, iemand heeft een andere mening
Hoezo? Ik vind Fable 2 namelijk serieus één van de tofste games die ik op de 360 heb gespeeld. Heerlijke art-style, flink wat humor en een prima verhaal. De twee DLCs heb ik ook beide met plezier gespeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee jij bent aan het trollen dat is wat anders
Daarvoor bedoelde ik...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind Fable 2 namelijk serieus één van de tofste games die ik op de 360 heb gespeeld. Heerlijke art-style, flink wat humor en een prima verhaal. De twee DLCs heb ik ook beide met plezier gespeeld.
Daarnaast is het volgens mij ondertussen wel bekend dat ik vrijwel geen enkele space-game of -serie leuk vind. Dead Space was wel gaaf bijvoorbeeld, maar alles wat 'realistische' alienrassen heeft (Star Wars, Star Trek, Mass Effect, etc) trek ik gewoon echt niet.![]()
Niks trollen dus, gewoon echt mijn eigen mening. En nu niet meer zo zeuren heh, dat is niet lief!
Alleen Halo is dan wel weer tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind Fable 2 namelijk serieus één van de tofste games die ik op de 360 heb gespeeld. Heerlijke art-style, flink wat humor en een prima verhaal. De twee DLCs heb ik ook beide met plezier gespeeld.
Daarnaast is het volgens mij ondertussen wel bekend dat ik vrijwel geen enkele space-game of -serie leuk vind. Dead Space was wel gaaf bijvoorbeeld, maar alles wat 'realistische' alienrassen heeft (Star Wars, Star Trek, Mass Effect, etc) trek ik gewoon echt niet.![]()
Niks trollen dus, gewoon echt mijn eigen mening. En nu niet meer zo zeuren heh, dat is niet lief!
Halo is best geinig ja. Felgekleurde gillende aliens, grote grommende aliens, een alien overloper, domme alien zombies, etcquote:
Zolang er maar genoeg actie in zit vind ik alles wel bestquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Halo is best geinig ja. Felgekleurde gillende aliens, grote grommende aliens, een alien overloper, domme alien zombies, etcAlleen de Master Chief zelf is een beetje een poepzak
Halo is net als Resistance of Left 4 Dead leuk als je het met meerdere mensen speelt (en zelfs dan nog ben je na 1 keer gruwelijk klaar met de game). De solo-campaign is gewoon niet leuk. Al was ODST nog verrassend aardig.quote:
Leave Mass Effect alonequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:13 schreef kepler het volgende:
owwwww, Halo mag iedereen afkraken, maar zodra het over Mass Effect gaat gaat iedereen huilen
[ afbeelding ]
Fable 2 is een dikke vette FAILquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Duidelijk Rico!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:13 schreef kepler het volgende:
owwwww, Halo mag iedereen afkraken, maar zodra het over Mass Effect gaat gaat iedereen huilen
[ afbeelding ]
Jij ook AQ, jij ook...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fable 2 is een dikke vette FAIL
Hoeveel zat er in die moneyhat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat geen fail is? Darksiders, ik moet hier schoonmaken maar verdomme, dat kan niet met die game in mijn console
De nieuwe NNN van Morthill?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat geen fail is? Darksiders, ik moet hier schoonmaken maar verdomme, dat kan niet met die game in mijn console
Dat lijkt me aan de hand van de gameplay filmpjes echt geen leuk spelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef Morthill het volgende:
bullshit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Left 4 Dead leuk als je het met meerdere mensen speelt (en zelfs dan nog ben je na 1 keer gruwelijk klaar met de game).
Jij bent de grootste stomme aapquote:
Dan moet je hem gewoon moeilijker zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ben juist veel te goed, daardoor is het saai.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste stomme aap![]()
Als in, de nieuwste kutgame die ik wel tof vind? Volgens mij niet, want ik begrijp van een aantal concullega's dat zij de game ook gewoon erg gaaf vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwe NNN van Morthill?
ja, ik doelde daarbij op Halo en Resistance, L4D blijft nog wel geinigquote:
oh echt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan moet je hem gewoon moeilijker zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |