Kut programma, kut humor.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nieuwe controller besteld voor...wait for it...
quote:
heb gebeld... reparatie kost 105 eurie... maar dan krijg je maar 1 jaar garantie op de reparatie en niet op de console in zijn geheel....quote:Op donderdag 17 december 2009 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Ja en? Die van mij viel ook al 6 maanden buiten die 3 jaar en mocht hem alsnog gratis laten repareren, omdat het mijn eerste RROD was, gewoon bellen..
*kuch* Zie mijn sig. Voor een paar euro kun je hem zelf fixen als je een beetje handig bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
gisteren RROD gehad...
ff jullie hulp nodig... weet iemand een aanbieding waar ik goedkoop een nieuwe console op de kop kan tikken?!
Die sig verwijst naar duistere ombouwpraktijken jaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Zie mijn sig. Voor een paar euro kun je hem zelf fixen als je een beetje handig bent.
De X-Clamp fix werkt zelden.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Zie mijn sig. Voor een paar euro kun je hem zelf fixen als je een beetje handig bent.
Dan kun je er niets van, volgens mij werkt hij toch echt in 80-90% van de gevallen. Bij mij werkte het iig perfect, bij Spankmeistro ook en zo nog vele anderen.quote:
Mja helaas wel, maar ook de makkelijkste en goedkoopste manier om je 360 te repareren zonder een poot uitgedraaid te worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die sig verwijst naar duistere ombouwpraktijken ja![]()
!!
Daar heb je een punt Rossdalequote:Op donderdag 17 december 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja helaas wel, maar ook de makkelijkste en goedkoopste manier om je 360 te repareren zonder een poot uitgedraaid te worden.
voor een paar maanden wel ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kun je er niets van, volgens mij werkt hij toch echt in 80-90% van de gevallen. Bij mij werkte het iig perfect, bij Spankmeistro ook en zo nog vele anderen.
Ik voel je wel Strolie!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Review van Alien Breed. Lijkt me een toffe game!
http://www.eurogamer.net/(...)n-episode-one-review
heb ze maar eens besteld... hopen dat het werkt....quote:Op donderdag 17 december 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja helaas wel, maar ook de makkelijkste en goedkoopste manier om je 360 te repareren zonder een poot uitgedraaid te worden.
quote:December 17, 2009 - Mass Effect 2 opens with a bang. That's about all I'll tell you regarding the plot. After playing the first hour and a half of the game, I can safely say that this is one experience you want to go into fresh -- the less you know about the plot the better it will be. Instead, this hands-on preview will focus on how much the game has been improved for the sequel. And boy has it ever been improved. Just about everything was sent back to the drawing board to look for ways it could be made better.
quote:Once you've peeled yourself away from her, you'll notice that the game opens up rather quickly after you make it through the opening tutorials. Once in the ship, you're free to start side questing. You can actually fly a little ship around the galactic map now instead of simply moving a cursor around. Scanning planets – get this – actually involves scanning planets. You'll have to move a cursor around and watch some meters to find out where to send a probe. The reward? Some minerals that you can use back in your ship to research new equipment.
quote:Before I began playing, however, BioWare showcased one cutscene from the game two different ways, one with the Krogan Wrex still alive and another with a character that killed him in the first game. The differences are drastic. It's clear that your game will more and more be yours alone as the Mass Effect trilogy continues.
Moet ik ook nog doen jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst dan maar eens mass effect 1 uitspelen!
doen , heb mijn originele bericht ff aangepast en alle spoiler free stuff gepostquote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen jaOoit mee begonnen met nooit uitgespeeld.
Mass Effectquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de rest heb ik niet gelezen en wil ik ook niet dat is allemaal spoilers , maar de game is dus drastisch verbeterd![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef Wessiej het volgende:
Net demo Army of Two 40th day gedaan, smack.
http://xbox360.ign.com/articles/105/1055806p1.htmlquote:Op donderdag 17 december 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Zet de link van de preview er ook dan ook even bij Dj.
Hypequote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://xbox360.ign.com/articles/105/1055806p1.html
de rest heb ik niet gelezen en wil ik ook niet dat is allemaal spoilers , maar de game is dus drastisch verbeterd![]()
quote:
ga is background info leren ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat character design...
pijp smoeltjequote:
Me inlezen in een game met zulke personages? Nee echt, Mass Effect is echt één van de stomste games ooitquote:
er is iets mis met jequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Me inlezen in een game met zulke personages? Nee echt, Mass Effect is echt één van de stomste games ooitEn ja, ik heb 'm gespeeld!
Mass Effect is tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Me inlezen in een game met zulke personages? Nee echt, Mass Effect is echt één van de stomste games ooitEn ja, ik heb 'm gespeeld!
Ga ergens anders lopen trollenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Wessiej het volgende:
Jep, je neemt je eigen character mee.
Daar ging al mijn vertrouwen in jouw smaak definitief de prullenbak inquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |