Dat is dus ik bied RacePro aan, wil er graag IL2-Sturmovik voor terugquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef JeMoeder het volgende:
Iemand zijn IL2-Sturmovik ruilen tegen RacePro?
batman ruilen tegen 2 van mij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:28 schreef Silv het volgende:
TR:
Batman: AA
Dead Space
Assassin's Creed
Left 4 Dead
Lost Odyssey
Ninja Gaiden 2
Forza 2
GoW 1/PGR 4 Duo Pack
Amped 3
Batman tegen Burnout Paradise & trivial pursuit Bundle en Leisure suit larry box office bust?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:28 schreef Silv het volgende:
TR:
Dead Space
Assassin's Creed
Left 4 Dead
Lost Odyssey
Ninja Gaiden 2
Forza 2
GoW 1/PGR 4 Duo Pack
Amped 3
Sorry. Alleen Burnout klinkt interessant, maar dat is niet genoegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:24 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Batman tegen Burnout Paradise & trivial pursuit Bundle en Leisure suit larry box office bust?
Skate tegen Leisure suit larry bust office box?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef PP. het volgende:
-Crackdown (classics)
-Eat Lead - the return of Matt Hazard
-Guitar Hero II (alleen spel, geen gitaar)
-Skate
10euro ex per stuk, of ruilen tegen wat anders.
Prima, PM maar ff.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Skate tegen Leisure suit larry bust office box?
forza 2 ruilen tegen iets van mij?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Beijing 2008
Fight Night Round 3
Forza 2
Rockstar Table Tennis
WWE Smackdown vs Raw 2009 PROMO
Te koop of te ruil! Bied maar wat leuks aan, combo tegen iets nieuwers is mogelijk
Wil je heb misschien ruilen tegen 1 van deze?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:49 schreef GokuSFE het volgende:
Forza Motorsport 3 te koop, vanwege aanschaf LE vandaag
Heb de seal dus eraf gehad, game gisteravond gespeeld. Kraskaart die erbij zit, is nog niet gebruiktIs de Nederlandse versie, je mag de Bart Smit bon erbij hebben
Vraagprijs: 50eu incl. verzenden.
Je hebt niets anders toevallig nog?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
forza 2 ruilen tegen iets van mij?
alleen ps3 spellen nog...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hebt niets anders toevallig nog?
Enige dat interessant klinkt is Spiderman, maar daar zie ik toch vanaf
Heb ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
alleen ps3 spellen nog...
en spiderman heb ik mij prima mee vermaakt hoor
-brothers in arms: hell's highwayquote:
red faction is wel een stuk nieuwer nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Wil je ruilen voor Red Faction? Of vind je dat niet eerlijk?
Uefa CL 06-07quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
red faction is wel een stuk nieuwer nog![]()
heb je geen ouder spel wat je er nog bij kunt doen?
prima, ik hoor het welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uefa CL 06-07Voor de rest heb ik niks
Anders check ik binnenkort even wat demotjes van je 360 spellen, dan kijk ik of daar wat leuks tussen zit
Ruilen tegen 1 van deze?quote:
Neh sorry, niet echt interessantquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ruilen tegen 1 van deze?
Ultimate Alliance 2 (x360)
Section 8 (x360)
Fallout 3 (x360)
Little Big Planet (PS3) (sealed)
Of 2 van deze?
Mercenaries 2 (x360)
Soul Calibur IV (x360)
Crackdown (x360)
MX vs ATV (promo) (x360)
ruilen tegen geld?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:10 schreef Silv het volgende:
Borderlands te ruil
Gez:
Fifa 10
Brutal Legend
Andere nieuwe toffe games
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef sander_kok het volgende:
Te koop:
COD 4 ¤15 (Niet de goty editie)
AUB reageren via pm.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Nooxx het volgende:
Ik heb te ruil:
Burnout Paradise & Trivial Pursuit (bundle)
Bied maar wat![]()
Heb wel intresse in Pure
Skate 2quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Evt wel, ligt eraan wat je te ruilen hebt?
Mmm... zit niet echt iets bij wat ik zou willen hebben (skate al gespeeld, ben een pes fanboy dus fifa valt af, mercenaries heb ik, gta heb ik, bully heb ik, c&c heb ik op de pc...)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Skate 2
Fifa 08
mercenaries 2
C&C 3 tiberium wars
GTA 4
Bully
Als er niets voor je bij zit dan kan geld ook altijd nog.
EDIT: Oja ik heb ook nog Lego indiana jones en Kungfu panda in de aanbieding voor als je die nog niet hebt.![]()
En je wilt hem niet verkopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mmm... zit niet echt iets bij wat ik zou willen hebben (skate al gespeeld, ben een pes fanboy dus fifa valt af, mercenaries heb ik, gta heb ik, bully heb ik, c&c heb ik op de pc...)
Sorry dan
L4D ruilen tegen een of 2 van onderstaande spellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Silv het volgende:
TK/TR
Borderlands
Dead Space
Gears of War 2
Left 4 Dead
Lost Odyssey
Ninja Gaiden II
Forza 2
TC: Endwar
Amped 3
Pm!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
L4D ruilen tegen een of 2 van onderstaande spellen?
Ghost Recon advanced warfighter 2
Tomb Raider Underworld
Rainbow six Vegas 1
SW the force unleashed
Civ Revolution
Burnout the ultimate box
Devil May Cry 4
Batman tegen Burnout Paradise & trivial pursuit (bundle) ?quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb nu ook Batman: AA te ruilNiet echt mijn ding, maar spel hoeft niet weg dan speel ik hem ooit nog wel eens uit
Heb interesse in Guitar Hero 5 of Forza 3(Met kleine bijbetaling van mijn kant bij Forza)
Iets anders aanbieden mag ook
Nop, heb Burnout alquote:Op maandag 2 november 2009 17:29 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Batman tegen Burnout Paradise & trivial pursuit (bundle) ?
Nope thanks, Paradise al gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Ruilen tegen Burnout Paradise & trivial pursuit (bundle) ?
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:19 schreef Nooxx het volgende:
Ik heb nog steeds:
Burnout Paradise & trivial pursuit (bundle)
Ik zoek :
Batman AA
Pure
Of iets anders
50 euro voor borderlands en batmanquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:14 schreef Silv het volgende:
TK/TR:
Borderlands
Dead Space
Gears of War 2
Left 4 Dead
Lost Odyssey
Ninja Gaiden II
Forza 2
Amped 3
Is me iets te weinig, maak dr 60 van en je hebt een deal.quote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
50 euro voor borderlands en batman
ok, 60 inclusief dan?quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef Silv het volgende:
[..]
Is me iets te weinig, maak dr 60 van en je hebt een deal.
Ruilen tegen Ultimate Alliance 2: Fusion?quote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef Devz het volgende:
Te ruil:
Operation Flashpoint 2
Gezocht:
Borderlands
Modern Warfare 2
Kom ik later nog even op terug, heb nu een bod van 37.50 voor borderlandsquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 16:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Kom ik later nog even op terug, heb nu een bod van 37.50 voor borderlands![]()
Borderlands is weg, batman is er nog voor 30 euroquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]daar kan je m nieuw voor krijgen
denk dat ik dan borderlands maar haal voor 33 euro, maar bedankt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Borderlands is weg, batman is er nog voor 30 euro
ik heb me bedachtquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Borderlands is weg, batman is er nog voor 30 euro
Hoeveel voor Forza ?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop:
Halo3: ODST
Forza 2
Fifa 09
WWE SvR 2009 PROMO
Rockstar Table Tennis
ik heb call of duty 3 wel.. heb je niks anders te ruil?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:01 schreef Nooxx het volgende:
Ik heb nog te ruil :
Burnout Paradise & trivial pursuit ( bundle )
Ik zoek:
Pure
Batman AA
Call of duty 2
Call of duty 3
Call of duty 5
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:35 schreef IrCute het volgende:
TK/TR
Saints row 2
Fable 2
Left 4 dead
GEZ:
Batman:AA
Alle guitar hero games behalve gh2 en 5
Of bied een ander xbox360/ps3 spel aan!
Welke versie van Fable II hebben jullie?quote:Op zondag 8 november 2009 17:23 schreef killermj het volgende:
Te Ruil/Te Koop
Saint Row
Civilization Revolution
Gears Of War
Gears Of War 2
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Racedriver GRID
Perfect Dark Zero (non-classic)
Frontlines - Fuel Of War
007 - Quantum Of Solace
Fable 2
Fifa 09
Gewoon de normale versiequote:Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[..]
Welke versie van Fable II hebben jullie?
Gezocht:
- Fable II
- FIFA 10
tegen iets van dit?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef JeMoeder het volgende:
Te ruil RacePro.
Nee sorry heb niks anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb call of duty 3 wel.. heb je niks anders te ruil?
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tegen iets van dit?
-burnout paradise
-call of duty 3
-condemned
-dark sector
-enchanted arms
-eternal sonata
-farcry instincts predator
-infinite undiscovery
-kameo
-oblivion
-prey
-rainbow six: vegas 2 (tincase editie)
-rise of the argonauts (promo)
-saints row 2
-spiderman: web of shadows
Je kan wel met Fable II beginnenquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Santello het volgende:
Gezocht Assasins Creed.
Vraagje, Fable 1 en 2, zijn dat afzonderlijke titels? Moet ik 1 gespeeld hebben of kan ik ook met 2 beginnen?
Zoja, Fable 2 gezocht
Street FIghter 4 gezocht,
PM!!!
quote:
Heren, ik ben nog steeds geïnteresseerd hoorquote:Op zondag 8 november 2009 17:23 schreef killermj het volgende:
Fable 2
Bedankt voor je antwoord over Fable trouwens, Zojuist de CE gekochtquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Santello het volgende:
Gezocht Assasins Creed.
Street FIghter 4 gezocht,
PM!!!
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[..]
Heren, ik ben nog steeds geïnteresseerd hoorVraagprijs?
Heb hem. Speel hem nooit meer. Is in goede staat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:32 schreef kesj het volgende:
Gezocht: Call of Duty 4, xbox 360.
Liefst in (omgeving) Amsterdam. En in goede staat.
Begin net met spelen, heb helaas nog geen ruilmateriaal :Squote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb hem. Speel hem nooit meer. Is in goede staat.
Zit in Lelystad, kom regelmatig langs Amsterdam Centraal.
Wil je er iets voor ruilen?
ik heb kameo... ruilen tegen riddick?quote:Op zondag 15 november 2009 16:42 schreef Nhow het volgende:
Heb het volgende te koop/ruil :
Kane & Lynch
Battlefield BC
Fallout 3 GOTY
Damnation
Godfather 2
Saints Row 2 (NTSC)
Riddick
Earth Defense force 2017
Ik zoek zelf oa
Resident Evil 5
Kameo
Banjo
Wheelman
Brutal legend
Pal versies en non-classic. Andere games mogen ook aangeboden worden.
Um, nee eigenlijk niet. Liefst ruil ik hem voor een ander spel. Veel geld krijg ik er anders toch niet voor.quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef kesj het volgende:
[..]
Begin net met spelen, heb helaas nog geen ruilmateriaal :S
Wil je ook verkopen?
Liefst ruil ik hem, heb je iets leuks ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[..]
Heren, ik ben nog steeds geïnteresseerd hoorVraagprijs?
Heb alleen Beatles Rockband en nog wat oudere spellen, die ik nog even moet opzoekenquote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Um, nee eigenlijk niet. Liefst ruil ik hem voor een ander spel. Veel geld krijg ik er anders toch niet voor.
Nee ik doe niet aan ruilen, sorryquote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef killermj het volgende:
[..]
Liefst ruil ik hem, heb je iets leuks ?
Fallout GOTY tegen Borderlands ruilen?quote:Op zondag 15 november 2009 16:42 schreef Nhow het volgende:
Battlefield BC
Fallout 3 GOTY
Damnation
Godfather 2
Saints Row 2 (NTSC)
Earth Defense force 2017
Ik zoek zelf oa
Resident Evil 5
Banjo
Wheelman
Brutal legend
PS3
Resistance 1
Uncharted 1 & 2
Burnout Paradise UB
Pal versies en non-classic. Andere games mogen ook aangeboden worden.
Ruilen tegen GTA 4 en/of need for speed most wanted?quote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Um, nee eigenlijk niet. Liefst ruil ik hem voor een ander spel. Veel geld krijg ik er anders toch niet voor.
quote:Op zondag 15 november 2009 16:42 schreef Nhow het volgende:
Battlefield BC
Damnation
Godfather 2
The Club
10 inc p.s of 40 voor het zwikkie
Wat vraag je voor NG II?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef Silv het volgende:
TK/TR
Borderlands
Dead Space
Gears of War 2
Lost Odyssey
Ninja Gaiden II
Forza 2
Amped 3
Fifa 10, Brutal Legend en Forza 3 gezocht!
Silv.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef Silv het volgende:
TK/TR
Borderlands
Dead Space
Gears of War 2
Lost Odyssey
Ninja Gaiden II
Forza 2
Amped 3
Fifa 10, Brutal Legend en Forza 3 gezocht!
Borderlands komt mijn kant al op, sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Silv.
Borderlands tegen RacePro? Evt met een zakcentje voor jou erbij.
Ik heb hier nog nooit een slechte deal gehadquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hou me voorlopig maar ff buiten dit topic want vorige week Batman gekocht van Silv maar nog niks ontvangen
dat is al de 2e keer dat iets uit dit topic niet aankomt.
Same here.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit een slechte deal gehad
Dan mag je m opsturenquote:
Ik wel tientallen heen en weer, ruilen en kopen/verkopen, x360 & ps3, allesquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Same here.
En dat gaat dan over 6 xbox games, allemaal gekocht bij andere personen.
4 goeie ervaringen. 2 slechte. al denk ik dat silv het wel opgestuurd heeft, die andere gozer (belzebub85 oid) die reageerde gewoon niet meer... best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Same here.
En dat gaat dan over 6 xbox games, allemaal gekocht bij andere personen.
Euhm.. Volgens mij is dat gewoon deze:quote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef kesj het volgende:
Niemand meer die zijn cod4 wil verkopen?
ik ook niet, en heb al heel wat geruildquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hier wel een paar keer gehad dat een spel niet aankwam. Maar dat kan ook aan TNT liggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik doe hem morgenvroeg op de post hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef Thrilled het volgende:
Ik ook niet.. net een deal afgerond met IrCute dus ben benieuwd
hihi okquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe hem morgenvroeg op de post hoorMaak je maar geen zorgen
Klopt, is hem. Heb je een prijs in gedachten? En waar woon je? Thanks alvast.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is dat gewoon deze:
[ afbeelding ]
Die heb ik, volgens mij, thuis nog wel liggen, als dat het geval is mag'ie weg (is in goede staat, bijna nooit gebruikt).
Ik wil Perfect Dark Zero wel ruilen voor Mafia 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef killermj het volgende:
Saint Row
Civilization Revolution
Gears Of War
Gears Of War 2
Racedriver GRID
Perfect Dark Zero
Frontlines - Fuel Of War
007 - Quantum Of Solace
Fable 2
Fifa 09
Prince Of Persia
Turok
Juiced 2 - Hot Import Nights
Gezocht:
Batman - Arkham Asylum
UFC 2009 - Undisputed
Mafia 2
F.E.A.R 2
HALO Wars
Silent Hill - Homecoming
The Godfather 2
any more!
1 keer raden wat net door de brievenbus valtquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
4 goeie ervaringen. 2 slechte. al denk ik dat silv het wel opgestuurd heeft, die andere gozer (belzebub85 oid) die reageerde gewoon niet meer... best triest eigenlijk
Mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1 keer raden wat net door de brievenbus valt![]()
de postcode was er blijkbaar niet goed opgezet.
Dan is er ook nog hoop voor mijn bestellingquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
risico ligt natuurlijk bij beiden. maar vaak wordt dit nog vergoed door de TNT. 1x echt niks meer gehoord van TNT en toen de kosten maar gesplitstquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Schunckelstar het volgende:
wat is eigenlijk hierin een beetje de normale gang van zaken als het probleem echt bij de post ligt?
is het risico dan voor de ontvanger of degene die hem opstuurt?
heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig, maar mocht het een keer fout gaan is dat wel makkelijk om te weten hoe het hier op fok! dan doorgaans word opgelost
Veel plezier met de beste game van dit jaar!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe thanks, daarom vond ik t ook echt kut dat ik m in eerste instantie niet kreeg.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Veel plezier met de beste game van dit jaar!
Net geld overgemaakt voor COD 4. Ik ben straks dus voorzien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is dat gewoon deze:
[ afbeelding ]
Die heb ik, volgens mij, thuis nog wel liggen, als dat het geval is mag'ie weg (is in goede staat, bijna nooit gebruikt).
Die heb ik hier nog wel liggen. Wat wil je ervoor geven?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef Leonos het volgende:
Gezocht: Operation Flashpoint 2 !
Wil je hem ook ruilen tegen Burnout paradise & trivial pursuit (bundle) ?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand die mijn nieuwe PURE/LEGO Batman combo wilt ruilen tegen GTA 4, of Bourne Conspiracy?
Ik kan ruilen tegen CoD 4, Fallout 3, Endwar en Rockand: The Beatles.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Devz het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog wel liggen. Wat wil je ervoor geven?
36,99 bij gamehubs..quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef pgrferrari het volgende:
Onedayfly.nl is hij nu 40incl. Verzenden.
Tot morgen 12.00 uur
Nee, maar ik bedoel dat niet iedereen dat wil.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:16 schreef Thrilled het volgende:
paypal is zo aangemaaktalsof het iets onbereikbaars is...
Games heb ik al, behalve Rock Band maar daar heb ik weinig aan zonder instrumentenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kan ruilen tegen CoD 4, Fallout 3, Endwar en Rockand: The Beatles.
Anders 15 euro ofzo?
Edit: Combinatie is mogelijk.
Ja bedoel 4quote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef Desunoto het volgende:
Um
Splinter Cell: Double Agent, een promokopie zonder boekje.
PES 6 ligt nog ergens stof te verzamelen
En Forza Motorsport 2 wil ik eventueel ook wel ruilen omdat deeltje 3 er alweer is.
Edit: en ik heb CoD4, niet 2![]()
FIFA 09 in nieuwstaat, als je die nog wil?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand die Bully, GTA 4 , The bourne of Fifa 09 of 10 te koop heeft?
Is me te weinig. Doe hem weg omdat ik hem bijna 2 keer uit heb gespeeldquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bod: 25,- incl.
waarom doe je hem weg btw?
20 incl ? En een biertje in het supportershomequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Devz het volgende:
[..]
Games heb ik al, behalve Rock Band maar daar heb ik weinig aan zonder instrumenten
15 euro vind ik echt te weinig voor zo'n nieuwe game, 25 incl. komt meer in de richting imo.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Is me te weinig. Doe hem weg omdat ik hem bijna 2 keer uit heb gespeeld
Zijn er mmorpg's voor de xbox dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 06:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ah op die manier.. Nja ik bied niet hoger voor een singleplayer game.. Vind het zo jammer dat het geen MMORPG is..
final fantasxy XIquote:Op woensdag 25 november 2009 07:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zijn er mmorpg's voor de xbox dan?
Niet dat ik weet, maar ik maakte even een vergelijking naar WoW .. zelfde punt dat Fable ook niet echt een mmorpg is.. zondequote:Op woensdag 25 november 2009 07:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zijn er mmorpg's voor de xbox dan?
Ruilen tegen Mercenaries 2?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef Nhow het volgende:
Heb hier :
Afro Samurai
wil em ruilen tegen Saint's Row 2 of een andere leuke game.
Ik heb de bundle copy, zit nog in seal.. Zit ook kaartje bij voor meer auto's. er staat alleen op: Bundle copyquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:38 schreef ROFLOL het volgende:
FIFA10 te ruil!
Ben op zoek naar Forza 3.
niet naar Batman AA?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:38 schreef ROFLOL het volgende:
FIFA10 te ruil!
Ben op zoek naar Forza 3.
Borderlands tegen Ultimate Alliance 2: Fusion?quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Borderlands
Earth Defence force 2017
Leisure Suit Larry: box office bust
Lost:Via Domus
Eat Lead
Crackdown (classic)
Borderlands ruil ik 't liefst tegen Batman:AA, maar andere boden zijn uiteraard welkom.
heb 'm al besteld bij ing met rentepunten, ook maar 40eu shippedquote:Op zondag 29 november 2009 10:36 schreef Thrilled het volgende:
Als je hem op Fok! vindt gaat er ook minimaal 2/3 dagen overheen (mits diegene snel zn mail checkt, de bank snel het geld overmaakt, of je een idioot vindt die het spel alvast opstuurt zonder dat ie zn geld heeft).. misschien win je 1, hooguit 2 dagen tijd.. Gamehubs heeft mijn AC2 gisteren opgestuurd.. ben benieuwd..
nee, dank je.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Borderlands tegen Ultimate Alliance 2: Fusion?
yoow, ik heb Batman en zoek borderlands..stuur me maar enen pmquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Borderlands
Earth Defence force 2017
Eat Lead
Crackdown (classic)
Borderlands ruil ik 't liefst tegen Batman:AA, maar andere boden zijn uiteraard welkom.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Santello het volgende:
Op zoek naar 10 games voor 50 euro exclusief.
Graag games zonder vervolg (fifa 2006 als voorbeeld dus niet)
3 games van je lijst hebben vervolg games.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Turning Point fall of liberty
Kameo
Blue Dragon
The Outfit
Topspin
Battlefield
Mercenaries 2
voor 40 incl
Denk dat het een cadeautje is. Als het geen vervolg is is het leuker om te krijgen.quote:
Ja maar mercenaries2 ofzo, en 2 andere games in die lijst blijkbaarquote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Denk dat het een cadeautje is. Als het geen vervolg is is het leuker om te krijgen.
Als je nu bijvoorbeeld Fifa 08 ofzo krijgt denk je ook van, wtf
Maar dat denk ik maar dus
Ja, dat weet ik ook niet hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja maar mercenaries2 ofzo, en 2 andere games in die lijst blijkbaarwel net wat anders dan fifa##
Fifa 10 ruilen tegen iets van dit? (combinatie van oude games ook mogelijk uiteraard)quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:27 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil:
- Far Cry 2
- Pure
- FIFA10
- UFC 2009
ik wil fifa 10 wel ruilen tegen borderlands. stuur me maar een pm als je interesse hepquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:08 schreef ROFLOL het volgende:
Nope thanks, ben op zoek naar Forza 3 of Borderlands.
En ik evt. wel Forza 3.. In seal, met code voor extra zooi..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:08 schreef ROFLOL het volgende:
Nope thanks, ben op zoek naar Forza 3 of Borderlands.
fallout voor terminator?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:26 schreef Nhow het volgende:
Te Ruil :
Terminator Salvation
Damnation
The Club
Zoek oa. :
Wheelman
Fallout 3
Ninja Blade
Als je iets leuks te ruil hebt dan wil ik best ruilen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand hier die Saints Row 2 van de hand doet?
Had hem al gekocht voor 14.50 hier op fok, alleen nooit niks gekregen
Van wie gekocht?quote:Op zondag 13 december 2009 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand hier die Saints Row 2 van de hand doet?
Had hem al gekocht voor 14.50 hier op fok, alleen nooit niks gekregen
hoezoquote:Op zondag 13 december 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
sowieso is fok! klote voor het ruilen of verkopen van 360 games
Lukt nooit echtquote:
Earth & larry tegen Overlord 1 en Fifa?quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
@pp earth of larry tegen fifa world cup 2006 of overlord 1 of perfect dark zero?
nou verwar je me.quote:
Kan even niet, zit 8er mijn iPod doe het straks of morgen welquote:Op maandag 14 december 2009 16:36 schreef PP. het volgende:
[..]
nou verwar je me..
Stuur ff een PM ofzo.
van de mods moet ik wachten tot dinsdag, en dan zou binnen moeten zijn!quote:Op zondag 13 december 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van wie gekocht?
sowieso is fok! klote voor het ruilen of verkopen van 360 games
Saint Rowquote:
Stel, ik ben op zoek naar Assassin's Creed voor iemand anders; verkoop je deze ook toevallig?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:28 schreef Silv het volgende:
TR:
Dead Space
Assassin's Creed
Left 4 Dead
Lost Odyssey
Ninja Gaiden 2
Forza 2
GoW 1/PGR 4 Duo Pack
Amped 3
quote:Op maandag 14 december 2009 15:39 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek nog steeds Operation Flashpoint: Dragon Rising
Mooi, veel plezier ermee!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:net als de vorige keer valt ie door de bus nadat ik erover geklaagd heb op fok
volgende keer ga ik dat eerder doen
bedankt iig.
Wat zeg je van Ultimate Alliance 2: Fusion?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Mooi, veel plezier ermee!
Ik heb trouwens Borderlands alweer te ruil, niet mijn ding. Ben op zoek naar Forza 3 of The Saboteur!
Binnen een uur nadat je geklaagd hebt nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
net als de vorige keer valt ie door de bus nadat ik erover geklaagd heb op fok
volgende keer ga ik dat eerder doen
bedankt iig.
Nope thanks man, echt alleen op zoek naar Forza 3 of Saboteur.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat zeg je van Ultimate Alliance 2: Fusion?
Batman tegen Saints Row 2?quote:Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Earth Defence force 2017
Eat Lead
Crackdown (classic)
Pure/Lego-batman(1 doosje, 2 discs)
Batman:Arkham Asylum
Wat vraag je voor Pure/ Lego Batman?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef ferryb86 het volgende:
ik zoek Borderlands.
Heb de volgende games te ruil voor deze game:
Call of Duty Modern Warfare 1
Fifa 09
Pure/Batman Lego
Banjo and Kazooie Nuts and Bolts
The Darkness
Eventueel wil ik deze ook kopen!
Ik 22,50 inclquote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Professional het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Pure/ Lego Batman?
voor 12,50 mag je de mijne wel hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Professional het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Pure/ Lego Batman?
Iets uitquote:-chronicles of riddick-assault on dark athena
-condemned
condemned wil ik wel ruilen tegen turok, voor de rest heb ik ze of al gehad of niet mijn smaakquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef killermj het volgende:
[..]
Iets uit
Saint Row
Civilization Revolution
Gears Of War
Gears Of War 2
Racedriver GRID
Perfect Dark Zero
Frontlines - Fuel Of War
007 - Quantum Of Solace
Prince Of Persia
Turok
Juiced 2 - Hot Import Nights
UFC 2009
The Godfather 2
Wil je eat lead & fallout goty misschien ruilen tegen 2 van de volgende games?quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Earth Defence force 2017
Eat Lead
Crackdown (classic)
Fallout 3: GOTY (dus met alle DLC op disc erbij) <-- Aquila360 tip!!![]()
wat vraag je voor deze 2.quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Earth Defence force 2017
Eat Lead
Crackdown (classic)
Fallout 3: GOTY (dus met alle DLC op disc erbij) <-- Aquila360 tip!!![]()
Wat voor titels heb je te ruil? PS3 is ook geen probleem.quote:Op maandag 21 december 2009 02:32 schreef bazchillin het volgende:
wat zou je willen hebben voor earth defense force?
heb eventueel ook wel titels voor 360 of ps3 zeg maar wat je zoekt.
nee sorry, zit niets voor me tussen.quote:Op maandag 21 december 2009 03:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wil je eat lead & fallout goty misschien ruilen tegen 2 van de volgende games?
Section 8
Red Alert 3
Mercenaries 2
Mx vs Atv (promo)
Lego Indiana Jones/kung fu panda (bundel)
Little Big Planet (PS3, sealed)
Niets te ruil? Doe maar een bod dan.quote:
Ik heb Uncharted 1, Operation Flashpoint Dragon Rising en Fifa 09 voor de PS3.quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Wat voor titels heb je te ruil? PS3 is ook geen probleem.
[..]
nee sorry, zit niets voor me tussen.
[..]
Niets te ruil? Doe maar een bod dan.
Flashpoint lijkt me wel wat. PM anders ff.quote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 1, Operation Flashpoint Dragon Rising en Fifa 09 voor de PS3.
360 eventueel heb ik Tekken 6 (PROMO), Lost Oddysey, Left 4 Dead, Gears1, Prince of Persia, Enchanted Arms.
Aight check je inbox!quote:Op maandag 21 december 2009 14:58 schreef PP. het volgende:
[..]
Flashpoint lijkt me wel wat. PM anders ff.
niet echt iets om te ruilen, dus zit ik een beetje warm met een bod van 45 ex.quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Wat voor titels heb je te ruil? PS3 is ook geen probleem.
[..]
nee sorry, zit niets voor me tussen.
[..]
Niets te ruil? Doe maar een bod dan.
Ik vind 't prima. PM maar ff.quote:Op maandag 21 december 2009 17:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
niet echt iets om te ruilen, dus zit ik een beetje warm met een bod van 45 ex.
p.s
weet ff niet wat de huidige prijzen nieuw zijn.
Eventueel interesse in Borderlands tegen je Forza 3?quote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Silv het volgende:
TR:
Dragon Age: Origins
Forza 3
Fallout 3 GOTY edition
Assassin's creed
Dead Space
Gears of War 2
AC II, Fifa 10 en Brutal Legend gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |