Aangepastquote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef IrCute het volgende:
Oeps vergeten in subforum te zetten.
Ik vind het geen belachelijke prijs, gezien wat er allemaal bij zit. Als het zonder spellen en alle extra's zou zijn, dan wel. Maar alleen al guitar hero 5 + gitaar controller is 72,-. En een wireless adapter is ook al nieuw ¤ 61.97.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef rubenm89 het volgende:
400 voor een elite van een jaar oud, terwijl een elite nu met modern warfare 2 erbij + nog 2 spellen bij de mediamarkt voor 250 kost...
tja
Ik wil nog even afwachten of er iemand is die alles in 1 wil kopen, maar voor die prijs gaan ze zeker niet weg.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Santello het volgende:
draadloos dingetje + SF4 = 30 euro geboden
Hetzelfde als hierboven, wil het liever in 1x kwijt en ik vind het wat weinig. Dus ik wacht nog even af!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:35 schreef geniuxx het volgende:
console (inc kabels etc) + 1 controller > 120,- of een redelijk tegenbod
kost al 6.75 om te verzenden dus dat vind ik geen goede prijs.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Mikozz het volgende:
20 euro inc, voor je zwarte controller?
ik hoop het, andere is kapot, en zit krap bij kas
140?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hetzelfde als hierboven, wil het liever in 1x kwijt en ik vind het wat weinig. Dus ik wacht nog even af!
Ik betwijfel het dat je er nog aan 1 kunt komen voor die prijs. En voor zover ik weet is hij 230 euro, niet 188. En dan krijg je 2 flutspellen erbij, die nog geen 10 euro per stuk kosten.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:52 schreef geniuxx het volgende:
een nieuwe elite + 2 games kost nu 188,- bij de MM, dus denk er nog even goed over na
wat vind je dan wel een goede prijs?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
kost al 6.75 om te verzenden dus dat vind ik geen goede prijs.
Weert en 25,- lijkt me wel een redelijke prijsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:24 schreef Mikozz het volgende:
[..]
wat vind je dan wel een goede prijs?
trouwens waar woon je? misschien kan ik hem op komen halen![]()
Als je in de buurt woont, wil ik er 20 euro voor geven. Ben je het hier niet mee eens, kunnen we altijd nog wel even onderhandelen.
22.50 en ik kom hem ophalen, en dan hebben we een deal wat mij betreft, een nieuwe kost ergens anders op internet wat minder, maar daar komen de verzendkosten en 3 weken wachttijd bij. Stuur me maar een PM als je akkoord gaat met je gegevens en de tijd wanneer ik hem op kan komen halen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Weert en 25,- lijkt me wel een redelijke prijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |