Nee sorry heb niks anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb call of duty 3 wel.. heb je niks anders te ruil?
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tegen iets van dit?
-burnout paradise
-call of duty 3
-condemned
-dark sector
-enchanted arms
-eternal sonata
-farcry instincts predator
-infinite undiscovery
-kameo
-oblivion
-prey
-rainbow six: vegas 2 (tincase editie)
-rise of the argonauts (promo)
-saints row 2
-spiderman: web of shadows
Je kan wel met Fable II beginnenquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Santello het volgende:
Gezocht Assasins Creed.
Vraagje, Fable 1 en 2, zijn dat afzonderlijke titels? Moet ik 1 gespeeld hebben of kan ik ook met 2 beginnen?
Zoja, Fable 2 gezocht
Street FIghter 4 gezocht,
PM!!!
quote:
Heren, ik ben nog steeds geïnteresseerd hoorquote:Op zondag 8 november 2009 17:23 schreef killermj het volgende:
Fable 2
Bedankt voor je antwoord over Fable trouwens, Zojuist de CE gekochtquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Santello het volgende:
Gezocht Assasins Creed.
Street FIghter 4 gezocht,
PM!!!
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[..]
Heren, ik ben nog steeds geïnteresseerd hoorVraagprijs?
Heb hem. Speel hem nooit meer. Is in goede staat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:32 schreef kesj het volgende:
Gezocht: Call of Duty 4, xbox 360.
Liefst in (omgeving) Amsterdam. En in goede staat.
Begin net met spelen, heb helaas nog geen ruilmateriaal :Squote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb hem. Speel hem nooit meer. Is in goede staat.
Zit in Lelystad, kom regelmatig langs Amsterdam Centraal.
Wil je er iets voor ruilen?
ik heb kameo... ruilen tegen riddick?quote:Op zondag 15 november 2009 16:42 schreef Nhow het volgende:
Heb het volgende te koop/ruil :
Kane & Lynch
Battlefield BC
Fallout 3 GOTY
Damnation
Godfather 2
Saints Row 2 (NTSC)
Riddick
Earth Defense force 2017
Ik zoek zelf oa
Resident Evil 5
Kameo
Banjo
Wheelman
Brutal legend
Pal versies en non-classic. Andere games mogen ook aangeboden worden.
Um, nee eigenlijk niet. Liefst ruil ik hem voor een ander spel. Veel geld krijg ik er anders toch niet voor.quote:Op zondag 15 november 2009 10:07 schreef kesj het volgende:
[..]
Begin net met spelen, heb helaas nog geen ruilmateriaal :S
Wil je ook verkopen?
Liefst ruil ik hem, heb je iets leuks ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[..]
Heren, ik ben nog steeds geïnteresseerd hoorVraagprijs?
Heb alleen Beatles Rockband en nog wat oudere spellen, die ik nog even moet opzoekenquote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Um, nee eigenlijk niet. Liefst ruil ik hem voor een ander spel. Veel geld krijg ik er anders toch niet voor.
Nee ik doe niet aan ruilen, sorryquote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef killermj het volgende:
[..]
Liefst ruil ik hem, heb je iets leuks ?
Fallout GOTY tegen Borderlands ruilen?quote:Op zondag 15 november 2009 16:42 schreef Nhow het volgende:
Battlefield BC
Fallout 3 GOTY
Damnation
Godfather 2
Saints Row 2 (NTSC)
Earth Defense force 2017
Ik zoek zelf oa
Resident Evil 5
Banjo
Wheelman
Brutal legend
PS3
Resistance 1
Uncharted 1 & 2
Burnout Paradise UB
Pal versies en non-classic. Andere games mogen ook aangeboden worden.
Ruilen tegen GTA 4 en/of need for speed most wanted?quote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Um, nee eigenlijk niet. Liefst ruil ik hem voor een ander spel. Veel geld krijg ik er anders toch niet voor.
quote:Op zondag 15 november 2009 16:42 schreef Nhow het volgende:
Battlefield BC
Damnation
Godfather 2
The Club
10 inc p.s of 40 voor het zwikkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |