Ja bedoel 4quote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef Desunoto het volgende:
Um
Splinter Cell: Double Agent, een promokopie zonder boekje.
PES 6 ligt nog ergens stof te verzamelen
En Forza Motorsport 2 wil ik eventueel ook wel ruilen omdat deeltje 3 er alweer is.
Edit: en ik heb CoD4, niet 2![]()
FIFA 09 in nieuwstaat, als je die nog wil?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand die Bully, GTA 4 , The bourne of Fifa 09 of 10 te koop heeft?
Is me te weinig. Doe hem weg omdat ik hem bijna 2 keer uit heb gespeeldquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bod: 25,- incl.
waarom doe je hem weg btw?
20 incl ? En een biertje in het supportershomequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Devz het volgende:
[..]
Games heb ik al, behalve Rock Band maar daar heb ik weinig aan zonder instrumenten
15 euro vind ik echt te weinig voor zo'n nieuwe game, 25 incl. komt meer in de richting imo.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Is me te weinig. Doe hem weg omdat ik hem bijna 2 keer uit heb gespeeld
Zijn er mmorpg's voor de xbox dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 06:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ah op die manier.. Nja ik bied niet hoger voor een singleplayer game.. Vind het zo jammer dat het geen MMORPG is..
final fantasxy XIquote:Op woensdag 25 november 2009 07:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zijn er mmorpg's voor de xbox dan?
Niet dat ik weet, maar ik maakte even een vergelijking naar WoW .. zelfde punt dat Fable ook niet echt een mmorpg is.. zondequote:Op woensdag 25 november 2009 07:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zijn er mmorpg's voor de xbox dan?
Ruilen tegen Mercenaries 2?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef Nhow het volgende:
Heb hier :
Afro Samurai
wil em ruilen tegen Saint's Row 2 of een andere leuke game.
Ik heb de bundle copy, zit nog in seal.. Zit ook kaartje bij voor meer auto's. er staat alleen op: Bundle copyquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:38 schreef ROFLOL het volgende:
FIFA10 te ruil!
Ben op zoek naar Forza 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |