Veel plezier met de beste game van dit jaar!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1 keer raden wat net door de brievenbus valt![]()
de postcode was er blijkbaar niet goed opgezet.
hehe thanks, daarom vond ik t ook echt kut dat ik m in eerste instantie niet kreeg.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Veel plezier met de beste game van dit jaar!
Net geld overgemaakt voor COD 4. Ik ben straks dus voorzien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is dat gewoon deze:
[ afbeelding ]
Die heb ik, volgens mij, thuis nog wel liggen, als dat het geval is mag'ie weg (is in goede staat, bijna nooit gebruikt).
Die heb ik hier nog wel liggen. Wat wil je ervoor geven?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef Leonos het volgende:
Gezocht: Operation Flashpoint 2 !
Wil je hem ook ruilen tegen Burnout paradise & trivial pursuit (bundle) ?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand die mijn nieuwe PURE/LEGO Batman combo wilt ruilen tegen GTA 4, of Bourne Conspiracy?
Ik kan ruilen tegen CoD 4, Fallout 3, Endwar en Rockand: The Beatles.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Devz het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog wel liggen. Wat wil je ervoor geven?
36,99 bij gamehubs..quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef pgrferrari het volgende:
Onedayfly.nl is hij nu 40incl. Verzenden.
Tot morgen 12.00 uur
Nee, maar ik bedoel dat niet iedereen dat wil.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:16 schreef Thrilled het volgende:
paypal is zo aangemaaktalsof het iets onbereikbaars is...
Games heb ik al, behalve Rock Band maar daar heb ik weinig aan zonder instrumentenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kan ruilen tegen CoD 4, Fallout 3, Endwar en Rockand: The Beatles.
Anders 15 euro ofzo?
Edit: Combinatie is mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |