niet naar Batman AA?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:38 schreef ROFLOL het volgende:
FIFA10 te ruil!
Ben op zoek naar Forza 3.
Borderlands tegen Ultimate Alliance 2: Fusion?quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Borderlands
Earth Defence force 2017
Leisure Suit Larry: box office bust
Lost:Via Domus
Eat Lead
Crackdown (classic)
Borderlands ruil ik 't liefst tegen Batman:AA, maar andere boden zijn uiteraard welkom.
heb 'm al besteld bij ing met rentepunten, ook maar 40eu shippedquote:Op zondag 29 november 2009 10:36 schreef Thrilled het volgende:
Als je hem op Fok! vindt gaat er ook minimaal 2/3 dagen overheen (mits diegene snel zn mail checkt, de bank snel het geld overmaakt, of je een idioot vindt die het spel alvast opstuurt zonder dat ie zn geld heeft).. misschien win je 1, hooguit 2 dagen tijd.. Gamehubs heeft mijn AC2 gisteren opgestuurd.. ben benieuwd..
nee, dank je.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Borderlands tegen Ultimate Alliance 2: Fusion?
yoow, ik heb Batman en zoek borderlands..stuur me maar enen pmquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef PP. het volgende:
TK/TR:
Borderlands
Earth Defence force 2017
Leisure Suit Larry: box office bust
Lost:Via Domus
Eat Lead
Crackdown (classic)
Borderlands ruil ik 't liefst tegen Batman:AA, maar andere boden zijn uiteraard welkom.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Santello het volgende:
Op zoek naar 10 games voor 50 euro exclusief.
Graag games zonder vervolg (fifa 2006 als voorbeeld dus niet)
3 games van je lijst hebben vervolg games.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Turning Point fall of liberty
Kameo
Blue Dragon
The Outfit
Topspin
Battlefield
Mercenaries 2
voor 40 incl
Denk dat het een cadeautje is. Als het geen vervolg is is het leuker om te krijgen.quote:
Ja maar mercenaries2 ofzo, en 2 andere games in die lijst blijkbaarquote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Denk dat het een cadeautje is. Als het geen vervolg is is het leuker om te krijgen.
Als je nu bijvoorbeeld Fifa 08 ofzo krijgt denk je ook van, wtf
Maar dat denk ik maar dus
Ja, dat weet ik ook niet hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja maar mercenaries2 ofzo, en 2 andere games in die lijst blijkbaarwel net wat anders dan fifa##
Fifa 10 ruilen tegen iets van dit? (combinatie van oude games ook mogelijk uiteraard)quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:27 schreef ROFLOL het volgende:
Te ruil:
- Far Cry 2
- Pure
- FIFA10
- UFC 2009
ik wil fifa 10 wel ruilen tegen borderlands. stuur me maar een pm als je interesse hepquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:08 schreef ROFLOL het volgende:
Nope thanks, ben op zoek naar Forza 3 of Borderlands.
En ik evt. wel Forza 3.. In seal, met code voor extra zooi..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:08 schreef ROFLOL het volgende:
Nope thanks, ben op zoek naar Forza 3 of Borderlands.
fallout voor terminator?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:26 schreef Nhow het volgende:
Te Ruil :
Terminator Salvation
Damnation
The Club
Zoek oa. :
Wheelman
Fallout 3
Ninja Blade
Als je iets leuks te ruil hebt dan wil ik best ruilen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand hier die Saints Row 2 van de hand doet?
Had hem al gekocht voor 14.50 hier op fok, alleen nooit niks gekregen
Van wie gekocht?quote:Op zondag 13 december 2009 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand hier die Saints Row 2 van de hand doet?
Had hem al gekocht voor 14.50 hier op fok, alleen nooit niks gekregen
hoezoquote:Op zondag 13 december 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
sowieso is fok! klote voor het ruilen of verkopen van 360 games
Lukt nooit echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |