Wat vraag je voor NG II?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef Silv het volgende:
TK/TR
Borderlands
Dead Space
Gears of War 2
Lost Odyssey
Ninja Gaiden II
Forza 2
TC: Endwar
Amped 3
Fifa 10, Brutal Legend en Forza 3 gezocht!
Silv.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:40 schreef Silv het volgende:
TK/TR
Borderlands
Dead Space
Gears of War 2
Lost Odyssey
Ninja Gaiden II
Forza 2
TC: Endwar
Amped 3
Fifa 10, Brutal Legend en Forza 3 gezocht!
Borderlands komt mijn kant al op, sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Silv.
Borderlands tegen RacePro? Evt met een zakcentje voor jou erbij.
Ik heb hier nog nooit een slechte deal gehadquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hou me voorlopig maar ff buiten dit topic want vorige week Batman gekocht van Silv maar nog niks ontvangen
dat is al de 2e keer dat iets uit dit topic niet aankomt.
Same here.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit een slechte deal gehad
Dan mag je m opsturenquote:
Ik wel tientallen heen en weer, ruilen en kopen/verkopen, x360 & ps3, allesquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Same here.
En dat gaat dan over 6 xbox games, allemaal gekocht bij andere personen.
4 goeie ervaringen. 2 slechte. al denk ik dat silv het wel opgestuurd heeft, die andere gozer (belzebub85 oid) die reageerde gewoon niet meer... best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Same here.
En dat gaat dan over 6 xbox games, allemaal gekocht bij andere personen.
Euhm.. Volgens mij is dat gewoon deze:quote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef kesj het volgende:
Niemand meer die zijn cod4 wil verkopen?
ik ook niet, en heb al heel wat geruildquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hier wel een paar keer gehad dat een spel niet aankwam. Maar dat kan ook aan TNT liggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik doe hem morgenvroeg op de post hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef Thrilled het volgende:
Ik ook niet.. net een deal afgerond met IrCute dus ben benieuwd
hihi okquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik doe hem morgenvroeg op de post hoorMaak je maar geen zorgen
Klopt, is hem. Heb je een prijs in gedachten? En waar woon je? Thanks alvast.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is dat gewoon deze:
[ afbeelding ]
Die heb ik, volgens mij, thuis nog wel liggen, als dat het geval is mag'ie weg (is in goede staat, bijna nooit gebruikt).
Ik wil Perfect Dark Zero wel ruilen voor Mafia 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef killermj het volgende:
Saint Row
Civilization Revolution
Gears Of War
Gears Of War 2
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Racedriver GRID
Perfect Dark Zero
Frontlines - Fuel Of War
007 - Quantum Of Solace
Fable 2
Fifa 09
Prince Of Persia
Turok
Juiced 2 - Hot Import Nights
Gezocht:
Batman - Arkham Asylum
UFC 2009 - Undisputed
Mafia 2
F.E.A.R 2
HALO Wars
Silent Hill - Homecoming
The Godfather 2
any more!
1 keer raden wat net door de brievenbus valtquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
4 goeie ervaringen. 2 slechte. al denk ik dat silv het wel opgestuurd heeft, die andere gozer (belzebub85 oid) die reageerde gewoon niet meer... best triest eigenlijk
Mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1 keer raden wat net door de brievenbus valt![]()
de postcode was er blijkbaar niet goed opgezet.
Dan is er ook nog hoop voor mijn bestellingquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1 keer raden wat net door de brievenbus valt![]()
de postcode was er blijkbaar niet goed opgezet.
risico ligt natuurlijk bij beiden. maar vaak wordt dit nog vergoed door de TNT. 1x echt niks meer gehoord van TNT en toen de kosten maar gesplitstquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Schunckelstar het volgende:
wat is eigenlijk hierin een beetje de normale gang van zaken als het probleem echt bij de post ligt?
is het risico dan voor de ontvanger of degene die hem opstuurt?
heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig, maar mocht het een keer fout gaan is dat wel makkelijk om te weten hoe het hier op fok! dan doorgaans word opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |