GK heeft elke dag een nieuwe video item maar niet echt nieuws verderquote:
ga je me nou vertellen dat je gaat vloeken in de kerk, en van je geloof afstapquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GK heeft elke dag een nieuwe video item maar niet echt nieuws verder
Gast nee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
ga je me nou vertellen dat je gaat vloeken in de kerk, en van je geloof afstap
odst is daar nog steeds 45 pleuri, en bed (fuckie fuckie) man 60 pleuro.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:30 schreef Wessiej het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/acties/dagaanbiedingen18
MW2 40 euro vandaag.
Koop bed (fuckie fuckie) man dan voor 25 euro 2de handsquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
odst is daar nog steeds 45 pleuri, en bed (fuckie fuckie) man 60 pleuro.
waarom kunnen ze geen aanbieding doen zodat ik ze bijna gratis heb
want ik wil ze graag, zo graag zelfs dat internet pron me tranen niet kunnen bedwingen:+
Moet dit leuk zijn of wa?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
odst is daar nog steeds 45 pleuri, en bed (fuckie fuckie) man 60 pleuro.
waarom kunnen ze geen aanbieding doen zodat ik ze bijna gratis heb
want ik wil ze graag, zo graag zelfs dat internet pron me tranen niet kunnen bedwingen:+
ik vind het goed, laat maar weten als je klaar ben met odst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop bed (fuckie fuckie) man dan voor 25 euro 2de hands
Of koop ODST van mij als ik de co-op uit heb![]()
Zo boeiend is het niet, meer een uit de hand gelopen hobby!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Nee dus. Fok staat eenzaam en verlaten in de wachtrij. Zoals jullie dat gewend zijn.
ironisch genoeg game ik nu minder dan toen ik begon, eerder het tegenovergestelde dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet, meer een uit de hand gelopen hobby!
Dat heb ik ook, dat kan dus gewoon. Vergeet alleen niet ook even je licenties over te zetten als je de nwe Xbox eenmaal hebt:quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Enchanter het volgende:
Ik zit er aan te denken om een nieuwe Xbox aan te schaffen.
Die ik nou heb is al 3 keer terug gegaan dankzij een RROD.
De laatste tijd loopt hij regelmatig vast en heb ik een aantal weken terug een 3/4 RROD gehad.
Hij doet het nog steeds , maar vraag niet![]()
Ik neem aan dat het vastlopen niks met m'n HD te maken heeft en ik gewoon een Arcade kan kopen zodat ik daar weer m'n ouwe HD op kan gooien ?
Van de week maar ff nieuwe halen / bestellen , wist helemaal niet dat je licentie over moest zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat kan dus gewoon. Vergeet alleen niet ook even je licenties over te zetten als je de nwe Xbox eenmaal hebt:
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/
http://www.budgetgaming.nl/news/1313.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb een RROD gekregen en m'n garantie is al verlopen. Iemand een tipje waar ik zo voordelig mogelijk een 360 kan aanschaffen?
Zou eerst even zo een X-clamp kitje van ebay proberen. Vandaag zelf geprobeert bij me 360 die een PROD had, en waar de garantie van was verlopen, en nu werkt hij weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb een RROD gekregen en m'n garantie is al verlopen. Iemand een tipje waar ik zo voordelig mogelijk een 360 kan aanschaffen?
Damn, 10/10, hij is tof, maar niet zo tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
De review van Play Magazine van Darksiders (perfecte score) staat nu ook online.
http://www.playmagazine.com/?fuseaction=SiteMain.Content&contentid=1989
Wat vond jij er dan van? Heb je hem al gespeeld?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, 10/10, hij is tof, maar niet zo tof
quote:
Darksiders: Wrath of Warquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat vond jij er dan van? Heb je hem al gespeeld?
Ik vind de sfeer enzo echt niet tof, het lijkt heel erg op too human met die brede borstkasten en die wazige wezes en dat was kutquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Darksiders: Wrath of War
Dinsdag zes uurtjes bij THQ gespeeld, momenteel zit hij in mijn Xboxdefinitief oordeel komt in januari als de game launcht
Dat is wel heel weinig, maar ja, in Star Wars kreeg je ook alleen punten als je de levels uitspeelde zonder dood te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren Lego Indiana Jones 2 uitgespeeld (Story Mode) en wat bezig geweest met de level editor en ik heb maar 195 / 1000 puntenNu kan ik alle bonus levels nog wel een keer gaan spelen, maar daar heb ik dan ook weer niet zoveel zin in. Het is best een leuke game, maar ook weer niet zo leuk. Tijd voor Assassin's Creed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |