Ahaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Rossdale het volgende:
0.80 K/D ratio. Hij kan er gewoon geen fuck vanDomme knurft met zijn lame filmpjes
Dat is ook niet aardig om over AQuila te zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Rossdale het volgende:
Domme knurft met zijn lame filmpjes
En dat is grappig, why?quote:
Ik zou blij zijn als ik een keer 0.80 k/d ratio zou bereikenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Rossdale het volgende:
0.80 K/D ratio. Hij kan er gewoon geen fuck vanDomme knurft met zijn lame filmpjes
co2 klimaat top is nu al door die rednecks mislukt.quote:
aq kan het wel aan, hij is tenslotte pu lid en gamekings stalker en dan ben je een echte bikkel.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig om over AQuila te zeggen
Die rednecks zijn anders wel toffer dan jijquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
co2 klimaat top is nu al door die rednecks mislukt.
Daar zit wat inquote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
aq kan het wel aan, hij is tenslotte pu lid en gamekings stalker en dan ben je een echte bikkel.
Ik las het op mijn Iphone (vanaf 4chan) en dan moest ik dus ook echt zoe meelezen, en vond ik het wel grapsig omdat die tekening zo extreem overdreven was gedaan op het laatst enzulksquote:
Waar slaat dit allemaal nou weer opquote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik las het op mijn Iphone (vanaf 4chan) en dan moest ik dus ook echt zoe meelezen, en vond ik het wel grapsig omdat die tekening zo extreem overdreven was gedaan op het laatst enzulksmaar goed, jij vindt vast die nerd meuk zoals red vs blue of hoe die meuk ook heet met van die halo poppetjes leuk
en nu is het pas echt kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten het is bijna Kerstmis![]()
[ afbeelding ]
Wat ergquote:
Homo's hierquote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de bossen zijn er amper het is immers nog steeds de woestijn .
de steden/dorpen zijn allemaal van hout met het enige verschil dat een stad bij het water ligt
en een dorp in de middle of nowhere
[ afbeelding ]
alle steden daar zijn er gebouwd als tijdelijke nederzetting vanwege het goud zoeken en andere rijkdommen
het straalt dus niet bepaald sfeer en klasse uit .
en de mijnen ?, hoe boeiend is dat nu weer tenzij je een fantasty/rpg speelt is het totaal niet boeiend
wat er is niks te vinden in die mijnen behalve een hoop stof en blaren op je handen .
28.90 die je had kunnen besparen door je agressie in toom te houden... mensen die met dingen smijten als ze zelf falenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nieuwe controller besteld voor...wait for it... ¤28,90. Waar eBay al niet goed voor is. Nu moet ik in het vervolg wel onthouden om met de oude te gaan smijten en niet met de nieuwe
Ik weet et,ik weet et. Maar het reageert wel lekker afquote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
28.90 die je had kunnen besparen door je agressie in toom te houden... mensen die met dingen smijten als ze zelf falen![]()
Dat mag ook wel voor 30 euroquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik weet et,ik weet et. Maar het reageert wel lekker af
Normaal zelfs 45 toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor 30 euro
Issues of wa?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik las het op mijn Iphone (vanaf 4chan) en dan moest ik dus ook echt zoe meelezen, en vond ik het wel grapsig omdat die tekening zo extreem overdreven was gedaan op het laatst enzulksmaar goed, jij vindt vast die nerd meuk zoals red vs blue of hoe die meuk ook heet met van die halo poppetjes leuk
http://www.dailymedia.nl/nl/pitbox.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
188 bij dailymedia.nl (Elite met 3 games)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |