Gelukkig bestaat er zoiets als een navelstreng. Door al die wee-opwekkers zou het zomaar kunnen gebeuren dat een kind tegen de muur gelanceerd zou worden. Zonder navelstreng bedoel ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:32 schreef Bluezz het volgende:
En wat ongelofelijk raar dat er al iets in gang is gezet daar in Utreg
De vliezen zijn al vanochtend om 7 uur gebroken, maar er is nog geen wee voorbij gekomen, dus als er morgenochtend nog niks gebeurd is, naar het zkh en aan het infuus. Nou, dan gaat het hard kan ik jullie uit eigen ervaring verklappen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er zoiets als een navelstreng. Door al die wee-opwekkers zou het zomaar kunnen gebeuren dat een kind tegen de muur gelanceerd zou worden. Zonder navelstreng bedoel ik
Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen hoorquote:
Nee ik heb het koudquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, wat superspannend! Zit je op je nagels te bijten?
Leuk toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef borisz het volgende:
Sterkte SOL
Spannend Bloes.
Nog even en ik had op de lijst van D66 gestaan hier in de gemeente.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Ze is nog niet aan het persen of zoiets hoor
Ja lijkt mij ook wel leuk, alleen ik ben te kort lid van de club om op de lijst te komen en het zou wel gaan om de onverkiesbare plaatsen om de lijst wat aan te vullen, want onze gemeente heeft de kleinste kieslijst.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk toch?
Staat hier nog wel op de to do-list hoor, een tijdje politiek actief zijn in de gemeenteraad. Lijkt me mooi en belangrijk werk (als je het een beetje goed doet).
yep, net nog geslapen maar je blijft er brak van.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:47 schreef Bluezz het volgende:
Elf wat rot zo'n nacht he
Nog geen nieuws, Ik heb best goed geslapen, maar eenmaal wakker wel onrustig en kon niet echt meer in slaap komen...
ah, fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 09:00 schreef freecell het volgende:
Goedemoregn gijlieden!
En een kusje voor onze slechte slapers.
Gut! Wat is er gebeurd SOL met de Sint??quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:56 schreef SeaOfLove het volgende:
dank je voor de lieve OP lein. en tnx voor alle lieve posts vd anderen. Heb het er echt moeilijk mee. Gut normaal breng je een kind van zijn of haar geloof af omdat het de leeftijd heeft bereikt en niet omdat de beste man dood is. Zo genoten vd afgelopen periode.... jammer dat het de laatste keer was
Gefeliciteerd opa en oma, wat een leuke naamquote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef golfer het volgende:
Opa en oma melden zich.
Om 11:30 is onze kleinzoon Jess geboren.
Bluezz gaat straks richting Utrecht om het kereltje te bewonderen.
Niet helemaal nieuwe status, mijn kleindochter (met bijna dezelfde naam als de nieuwe kleinzoon...) is alweer ruim 4 jaar oudquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef Tezz het volgende:
Van harte proficiat voor de kersverse opa en oma! Superleuk! Geniet van deze nieuwe status!
oh ja sorry dat was ik even vergeten in mijn enthousiasme....quote:Op woensdag 16 december 2009 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet helemaal nieuwe status, mijn kleindochter (met bijna dezelfde naam als de nieuwe kleinzoon...) is alweer ruim 4 jaar oud
Whehequote:Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ah had vanmiddag een huilende milou uit de taxi. was ze op school tegen een muur gelopen....ze wilde de hoek om maar er stond nog een stuk muur
Sterkte meidje!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz de sint was 4dec met spoed in het zhuis opgenomen, daar is hij in coma gehouden. waarvan hij dacht dat het een behoorlijke griep was bleek dus kanker te zijn
tnxquote:
Zoiets maakt altijd veel indruk en geeft toch maar weer de betrekkelijkheid van het leven weer... Heel gek is dat dan: jij denkt dat de wereld stil staat en ondertussen gaat alles gewoon door... Je verwerkt een verlies en hebt verdriet, maar aan de andere kant van de straat lachen kinderen en klinken kerstliedjes....quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxook zo sneu voor zijn vrouw en kinderen. op de school waar hij werkte zal ook geschokt gereageerd zijn,hij was een populaire leraar. vanavond even met mijn stiefmama bellen,hij was een collega van haar.
Nja, ik had liever 'gewoon' hapjesbuffet gehad, dan maken verschillende ouders iets, dat levert altijd erg veel hele lekkere dingen op.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
In mijn omgeving ook allemaal mensen die stamppotbuffet hebben als laatste dag op werk/schoolDat is blijkbaar populair momenteel.
vroeger op de kleuterschool/basisschool hadden wij boerenkoolavonden met de kerstboom aan in de klas en iedereen had een zelfgemaakt kerststukje met kaarsje aan.... Kan ik mij nog goed herinneren, dat was volgens mij de laatste avond voordat de kerstvakantie begonquote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
In mijn omgeving ook allemaal mensen die stamppotbuffet hebben als laatste dag op werk/schoolDat is blijkbaar populair momenteel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef golfer het volgende:
Opa en oma melden zich.
Om 11:30 is onze kleinzoon Jess geboren.
Bluezz gaat straks richting Utrecht om het kereltje te bewonderen.
klote ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier gaat straks de sterke drank open. Vandaag heb ik helaas afscheid genomen van een van mijn oudjes. Komt toch wel hard binnen. *zucht*
het was wel wat vloeibaarder dan stijfgeklopte eiwitten, nadat ik de suiker erdoorheen had gedaan veranderde dat, en ik wist niet of ik weer opnieuw zou kloppen of niet. Oh, en ik had er wat cacao doorheen gedaan...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat is wel gek Nynke.. Bij mij waren het mooie compacte schijven geworden die ik er zo af kon pakken. Had je de boel wel stijf genoeg geklopt? Was het erg vloeibaar toen je het uitsmeerde of was het een beetje taai? Want dat laatste was bij mij het geval..
Hmm.. de cacao zou niet uit moeten maken denk ik.. En misschien toch iets door kloppen nog als het laatste beetje suiker er bij is (wel tijdens het kloppen toevoegen he..) zodat het een soort marshmallow smeuïgheid krijgt. Je kunt ze overigens luchtdicht goed bewaren, maar ook zelfs invriezen, dus tevoren maken is geen punt idd.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het was wel wat vloeibaarder dan stijfgeklopte eiwitten, nadat ik de suiker erdoorheen had gedaan veranderde dat, en ik wist niet of ik weer opnieuw zou kloppen of niet. Oh, en ik had er wat cacao doorheen gedaan...
Morgen maak ik ze nog eens, dan kan ik ze bewaren tot vrijdag, en als het niet lukt op vrijdag wat anders bedenken..
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Filmpje
(dat geluidje op het laatst is uberkjoet)
Foto
Met oma
Wat is het bijzonder om Oma te worden
Méér foto's op mijn site, zie hieronder
Ik zat de hele tijd bij dat best leuke en gezellige kerstdiner van mijn werk te verlangen naar de eerste foto's van het kleinkind. Was zo blij dat B. mij kwam ophalen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Met moeders gaat het prima, het is een geboren moeder, zó relaxed
golfer net opgehaald van kerstdiner van zijn werk, kan ie eindelijk het mannetje zien
Vrijdag gaan we weer [ afbeelding ]
Wat fijn dat het met moeders ook zo goed gaat. Heerlijk! En hoe doet je zoon het als vader? Trotse papa?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Met moeders gaat het prima, het is een geboren moeder, zó relaxed
golfer net opgehaald van kerstdiner van zijn werk, kan ie eindelijk het mannetje zien
Vrijdag gaan we weer [ afbeelding ]
Heel trots, het is allemaal gewoon 'zo goed'quote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef Duderella het volgende:
Wat fijn dat het met moeders ook zo goed gaat. Heerlijk! En hoe doet je zoon het als vader? Trotse papa?
Ja! Wat een mooi zkh dat wkz trouwensquote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan bijna zwaaien naar bluezz kleinzoon
Prachtig hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel trots, het is allemaal gewoon 'zo goed'Oh en Frank heeft een bijzonder oor, en guess what?
![]()
Oh enneh ik kan het niet laten![]()
Laatste hoor, echt
Ik wil ook sneeuw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikzelf vind de boeken van Bill Granger erg leuk? Misschien kan je die eens doorbladeren?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein, ben je de avond een beetje doorgekomen? Ik nu richting stad, DE heb je nog een aanrader wat betreft een tof kookboek?
tnx ga ik doen. wil eik heel graag het kookboek met de 1000 klassieke franse recepten maar die kost 50euro en ik heb zoiets van als ik 10euro erbij doe ik 2 mooie boeken kan scoren. dan heb ik nog 15 euro over aan bonnen en als ik dan zelf 10euro bij leg kan ik ook nog een frituurpan kopen. wat een luxe dat ik keuze kan maken. en wat een lieve mama dat ik die bonnen heb gekregen van haarquote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ikzelf vind de boeken van Bill Granger erg leuk? Misschien kan je die eens doorbladeren?
Ik krijg dan altijd zin in lasagnequote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef DarkElf het volgende:
heb door dit koude weer echt behoefte aan cottage pie/stoofpot/chili con carne en meer hartverwarmende winterse kost
Hier is het recept..Ik heb het met brood geserveerd, ik hou het meest van stoofpotten met zelfgebakken brood. pearl onions heb ik geinterpreteerd als zilveruitjes, maar dat vond ik niet zo lekker. Ik denk dat sjalotten wel lekker zijn!quote:erves 4
2 tablespoons olive oil
2 tablespoons butter, softened
2 pounds portobello mushrooms, in 1/4-inch slices (save the stems for another use) (you can use cremini instead, as well)
1/2 carrot, finely diced
1 small yellow onion, finely diced
2 cloves garlic, minced
1 cup full-bodied red wine
2 cups beef or vegetable broth (beef broth is traditional but vegetable to make it vegetarian; it works with either)
2 tablespoons tomato paste
1 teaspoon fresh thyme leaves (1/2 teaspoon dried)
1 1/2 tablespoons all-purpose flour
1 cup pearl onions, peeled (thawed if frozen)
Egg noodles, for serving
Sour cream and chopped chives or parsley, for garnish (optional)
Heat the one tablespoon of the olive oil and one tablespoon of butter in a medium Dutch oven or heavy sauce pan over high heat. Sear the mushrooms until they begin to darken, but not yet release any liquid — about three or four minutes. Remove them from pan.
Lower the flame to medium and add the second tablespoon of olive oil. Toss the carrots, onions, thyme, a few good pinches of salt and a several grinds of black pepper into the pan and cook for 10, stirring occasionally, until the onions are lightly browned. Add the garlic and cook for just one more minute.
Add the wine to the pot, scraping any stuck bits off the bottom, then turn the heat all the way up and reduce it by half. Stir in the tomato paste and the broth. Add back the mushrooms with any juices that have collected and once the liquid has boiled, reduce the temperature so it simmers for 20 minutes, or until mushrooms are very tender. Add the pearl onions and simmer for five minutes more.
Combine remaining butter and the flour with a fork until combined; stir it into the stew. Lower the heat and simmer for 10 more minutes. If the sauce is too thin, boil it down to reduce to the right consistency. Season to taste.
To serve, spoon the stew over a bowl of egg noodles, dollop with sour cream (optional) and sprinkle with chives or parsley.
Hier aan de kust is alles intussen bijna weggesmolten en het ziet er niet naar uit dat er weer wat bijkomt.quote:
Huhquote:Op donderdag 17 december 2009 17:09 schreef DarkElf het volgende:
lachen joh, ik heb ineens stuurbekrachtiging in mijn oude autootje op bepaalde plekken![]()
Aha.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:17 schreef DarkElf het volgende:
maw t was glad en dan draaien je wielen wat makkelijker
die hadden ze 186 jaar geleden nog nietquote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha.
Mijn auto heeft een speciale sneeuw- en gladheidsstand waardoor er minder slipgevaar is.
Ik dacht er ook nog even over om rondjes te gaan slippen op het terrein bij mijn vader's werk, want daar was een groot deel van het parkeerterrein leegquote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
mooi ook dat t autorijden leuker is weer
ik heb op een verlaten parkeerterrein even flink geremd enzo, lachen(en even voelen hoe t is als je auto gaat glijden
)
sexy Solquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
heb morgen een feestje, wil me helemaal optutten, ben naar kapper geweest voor t eerst in 9 maanden ofzo, alles weer kort en in laagjes, haren geverfd in robijnrood.... en dat is dus serieus echt roodOp mijn 34ste heb ik gewoon een skinny-jeans gekocht vandaag, die trek ik morgen aan met mooie laarzen en daarboven op een strak shirtje wat een beetje laag uitgesneden is aan de voorkant en je mijn MD-hempje een ietsepietsie ziet.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Duderella het volgende:
Wij hadden net de hele tijd geen stroom!![]()
Ik bereidde me al voor op een koude nacht, maar gelukkig doet alles het weer.
Succesquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga me door het winterse landschap begeven
naar de film
Lopen? Waar moet hij dan helemaal vandaan lopen, als hij anders de trein zou hebben genomen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Succes![]()
En fijn dat jullie weer stroom hebben daar
Ik denk dat TARA zo thuiskomt, zijn laatste trein is al weg geloof ikDus als hij die niet heeft kan hij gaan lopen
ik maak me vooral zorgen dat ik zo'n jeans heb gekochtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
sexy Sol![]()
dat wordt gaeen leuk feestje
Veel plezier alvast
Hoofdstationquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lopen? Waar moet hij dan helemaal vandaan lopen, als hij anders de trein zou hebben genomen?
34quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik maak me vooral zorgen dat ik zo'n jeans heb gekochtKan ik dat maken op mijn 34ste? is dat wel sexy? zeker op mijn leeftijd? damz ik wil niet onzeker zijn. ik ga zo ff proefpassen zodat ik morgen niet een uur voor de spiegel sta. volgens mij komt de puber in mij naar boven
Pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ik maak me vooral zorgen dat ik zo'n jeans heb gekochtKan ik dat maken op mijn 34ste? is dat wel sexy? zeker op mijn leeftijd? damz ik wil niet onzeker zijn. ik ga zo ff proefpassen zodat ik morgen niet een uur voor de spiegel sta. volgens mij komt de puber in mij naar boven
ha!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef MissHobje het volgende:
En hoor net dat dat gelukt is gelukkig
O dat kun je boemelen ja. Het is inderdaad nogal een end om te wandelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoofdstation
Hij werkt op het station en we wonen vlakbij Noord. Fietsen was geen doen toen hij heen moest (er lag hier 30 CM en groeiend voor de deur), de bussen rijden niet, dus hij heeft de trein gepakt.
Maar het is met dit weer wel een uurtje wandelen denk ik.
Indiaas bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef freecell het volgende:
Wij krijgen mensjes hier met kerst en nu is hun idee om chinees te bestellen. Dit omdat ik op het moment max. 10 minuutjes kan staan en echt koken er dus niet in zit en zij ook niet gaan koken.
Iemand nog iets wat snel kan, of iig met weinig keukentijd en wat beter is op eerste kerstdag dan chinees bestellen?
2 mensen die chinees (als in: die oerhollandse chinees) vaak al veel te pittig vinden. Is het dan nog steeds een goed idee?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Indiaas bestellen.![]()
Bij de Kleine Moghul.
die zou je zo kunnen krijgen. ik zie er morgen echt leuk uit. ik twijfel alleen nog ff over de jeans. denk niet dat ik het durfquote:
Niet miepen! Gewoon doen, dat pas ik ook sinds efn tijdje toe en dat werkt heel goed :-)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
e
[..]
die zou je zo kunnen krijgen. ik zie er morgen echt leuk uit. ik twijfel alleen nog ff over de jeans. denk niet dat ik het durf
Ja, maar jij vertoont je gewoon in je nakie met groen schaamhaar hier op het forum.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef MissHobje het volgende:
Niet miepen! Gewoon doen, dat pas ik ook sinds efn tijdje toe en dat werkt heel goed :-)
Er zijn ook hele milde en zelfs zoetige gerechten. Maar dan moet je het wel even goed overleggen en niet per ongeluk vindaloo bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
2 mensen die chinees (als in: die oerhollandse chinees) vaak al veel te pittig vinden. Is het dan nog steeds een goed idee?
Het lijkt mij wel lekker
Ja hier durf ik dat wel hihi.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij vertoont je gewoon in je nakie met groen schaamhaar hier op het forum.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Isaik heb zin in zaterdag, dan ga ik voor t eerst in jaren een kerstboom kopen. Wanneer ga je naar je vriendje toe? Btw als het goed is heb je van de week een kadootje van me. Zoniet dan moet je het met minder doen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Isaheerlijk vooruitzicht dus
Heb je nachtdienst nu?
dat dus.... vergat ik te vragen vannacht en was t eerste waar ik aan moest denken vanochtendquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:48 schreef Duderella het volgende:
Wat is een bmibaby?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:12 schreef ColdFeet het volgende:
Vakantie, Borisz?
Het kostte mij vanmorgen iets meer tijd dan normaal om naar m'n werk te komen. Doodeng, op de fiets!
Wat vreselijk lief!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ligt er minder maar nog steeds meer dan bij tezzoh milou net in de lift tegen de liftschoonmaakmeneer: mijn mammie is gister naar de kapper weest, daarna haar verven. rood! kijk maar meneer! mooi is mijn mammie he?!
herkenbaar! ik had mijn moeders iris-cheque's gekregen van t departement waar ze nu werkzaam is. ik heb 100% ramsay en nigella express en de soepbijbel gescoord. allemaal boeken waar ik veel uit ga koken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vreselijk lief!.
Mensen, ik heb van m'n vriendje de helft van z'n kerstpakketbonnen gekregen en daar ga ik vandaag een kookboek van kopen. Hebben jullie nog suggesties voor een kookboek waar ik gewoon avondmaaltijden mee kan maken, zeg maar?
Jamie Oliver is geen favoriet van mij; zijn recepten zijn onduidelijk, en ik vind het ook niet altijd superlekker ofzo. Plus: het is een irritante vent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal eens kijken of ze daar iets van hebben. Wat vind je van koks als Jamie Oliver en Gordon Ramsay? Ik heb nog geen enkel kookboek van ze. En je bent nogal enthousiast over Claudia Roden, toch? Ik kook alleen zelden iets uit die regio. Maar misschien moet ik dan juist een boek van d'r koken.
Zo sta ik altijd voor het kookboekenschap in de boekwinkel om uiteindelijk niets te kopen..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Tezz het volgende:
Echt, werkelijk waar: ik was net in DE HEL.
Picture this: 10 moeders op school die samen alle kerstversiering van de school op moeten ruimen. 100 lege dozen, kerstballen all over the place, gekakel en gekibbel. ARGHHHHHHHH.
Ik ben na een uur gevlucht. Ik ben naar de deur geslopen en stiekem op mijn fietsje naar huis gegaan alwaar ik nu geniet van een heerlijk kopje koffie met sigaretje.
ik vind jamie ook niet veel aan. boek van ramsex staan echt toffe recepten in. heb nog 20euro aan bonnen over en ik twijfel echt tussen nog een kookboek of de frituurpan. DAD claudia is btw ook een aanrader, ik kookte ook nooit uit die keuken, nu is t een favorietjequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jamie Oliver is geen favoriet van mij; zijn recepten zijn onduidelijk, en ik vind het ook niet altijd superlekker ofzo. Plus: het is een irritante vent.
Gordon Ramsay vind ik wel heel leuk, maar de boeken die ik van hem heb, zijn meer geschikt voor frobelen in de keuken in het weekend dan voor snelle happen doordeweeks. Vaak wat meer tijdrovende bereidingswijzen, vrij precies werken, etc. Echt heel tof
leuk he! ik heb gister ook zo genoten in de boekwinkel. claudia is btw niet voor de dagelijkse kost. wat ik bij claudia, nigella en tessa heb is dat t ook hele mooie leesboeken zijn. alleen bij t boek wat ik van tessa kiros heb vind ik de recepten wat minder, misschien heb ik net het verkeerde boek gekocht van haar,dat kan natuurlijk ook, maar t blijft een mooi boekquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dus geen Jamie Oliver, misschien Ramsay, Nigella, Claudia Roden of Gary Rhodes. Ik ga zo lekker even sneupen en bladeren!.
Wat is sneupen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dus geen Jamie Oliver, misschien Ramsay, Nigella, Claudia Roden of Gary Rhodes. Ik ga zo lekker even sneupen en bladeren!.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Tezz het volgende:
Echt, werkelijk waar: ik was net in DE HEL.
Picture this: 10 moeders op school die samen alle kerstversiering van de school op moeten ruimen. 100 lege dozen, kerstballen all over the place, gekakel en gekibbel. ARGHHHHHHHH.
Ik ben na een uur gevlucht. Ik ben naar de deur geslopen en stiekem op mijn fietsje naar huis gegaan alwaar ik nu geniet van een heerlijk kopje koffie met sigaretje.
is sneupen dan zo'n gek woord? Misschien is het wat noord-Nederlands, want ik gebruik het ook redelijk vaak! Gek, dat je van woorden zo'n duidelijk beeld kunt hebben dat ze Nederlands zijn, en dat het gewoon geen Nederlands is..Zo kwam ik er laatst achter dat 'sleef' geen goed woord is voor een soep-opscheplepel..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Snuusteren op z'n Gronings.
Grasduinen, ook een hip woord ervoor.
bwhahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Tezz het volgende:
Hier is het al mooi in huis, helemaal in de kerststemming. Mijn hondje heeft zelfs een eigen kerstboom in zijn bench, woehahaa.....
[ afbeelding ]
Ik vind het een normaal woord, maar ik ben bang dat ik niet het goede referentiekader benquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is sneupen dan zo'n gek woord? Misschien is het wat noord-Nederlands, want ik gebruik het ook redelijk vaak! Gek, dat je van woorden zo'n duidelijk beeld kunt hebben dat ze Nederlands zijn, en dat het gewoon geen Nederlands is..Zo kwam ik er laatst achter dat 'sleef' geen goed woord is voor een soep-opscheplepel..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:32 schreef Bluezz het volgende:
sol heb je een feest in belgie? Veel plezier alvast!
Ik heb nu een weekje vrij
Ja een "domoo seat", wij wisten ook niet van het bestaan, maar het stond op hun verlanglijstjequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
een meegroeipoef? (ik zit niet in de kinderen he dus geen idee wat je gekocht hebt)
kaaskoekjes zijn idd erg lekker
Tnxx!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:42 schreef SeaOfLove het volgende:
man van truttebosje wordt 40. ff lekker bijkleppen met haar ook. zou morgen daar ook naar dorpsfeest gaan, maar gaan s ochtends alweer richting delft dus. Geniet lekker van je weekje vrij
ah ok, ziet er comfortabel uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja een "domoo seat", wij wisten ook niet van het bestaan, maar het stond op hun verlanglijstje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz = Michael Jackson, die andere MJ is de internist van golfer
Was meer have fun met de kleine zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het feestje was gisteren he
Wat ziet BF er schattig uit op die foto
ik ben echt verliefd op dat huisquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx!
Oh ja, truttenbosje met dat aparte huis
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zal zo ex ff vragen een foto te maken. als je je foonnr pm't dan mms ik de foto.
schiet lekker opquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef DarkElf het volgende:
de mr rijdt bij hannover wel met 35 tot max 50 km p/u
heerlijk dan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
echt wel!! Was er wel aan toe geloof ik..
Zoveel in 1 week, jeetje dat moet rot aanvoelen... *knuffel* heyquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Vannacht zijn er nog 2 oudjes van mijn afdeling overleden. De teller staat deze week dus op 3. Rustig avondje vanavond dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |