is sneupen dan zo'n gek woord? Misschien is het wat noord-Nederlands, want ik gebruik het ook redelijk vaak! Gek, dat je van woorden zo'n duidelijk beeld kunt hebben dat ze Nederlands zijn, en dat het gewoon geen Nederlands is..Zo kwam ik er laatst achter dat 'sleef' geen goed woord is voor een soep-opscheplepel..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Snuusteren op z'n Gronings.
Grasduinen, ook een hip woord ervoor.
bwhahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Tezz het volgende:
Hier is het al mooi in huis, helemaal in de kerststemming. Mijn hondje heeft zelfs een eigen kerstboom in zijn bench, woehahaa.....
[ afbeelding ]
Ik vind het een normaal woord, maar ik ben bang dat ik niet het goede referentiekader benquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is sneupen dan zo'n gek woord? Misschien is het wat noord-Nederlands, want ik gebruik het ook redelijk vaak! Gek, dat je van woorden zo'n duidelijk beeld kunt hebben dat ze Nederlands zijn, en dat het gewoon geen Nederlands is..Zo kwam ik er laatst achter dat 'sleef' geen goed woord is voor een soep-opscheplepel..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:32 schreef Bluezz het volgende:
sol heb je een feest in belgie? Veel plezier alvast!
Ik heb nu een weekje vrij
Ja een "domoo seat", wij wisten ook niet van het bestaan, maar het stond op hun verlanglijstjequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
een meegroeipoef? (ik zit niet in de kinderen he dus geen idee wat je gekocht hebt)
kaaskoekjes zijn idd erg lekker
Tnxx!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:42 schreef SeaOfLove het volgende:
man van truttebosje wordt 40. ff lekker bijkleppen met haar ook. zou morgen daar ook naar dorpsfeest gaan, maar gaan s ochtends alweer richting delft dus. Geniet lekker van je weekje vrij
ah ok, ziet er comfortabel uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja een "domoo seat", wij wisten ook niet van het bestaan, maar het stond op hun verlanglijstje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz = Michael Jackson, die andere MJ is de internist van golfer
Was meer have fun met de kleine zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het feestje was gisteren he
Wat ziet BF er schattig uit op die foto
ik ben echt verliefd op dat huisquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx!
Oh ja, truttenbosje met dat aparte huis
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zal zo ex ff vragen een foto te maken. als je je foonnr pm't dan mms ik de foto.
schiet lekker opquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef DarkElf het volgende:
de mr rijdt bij hannover wel met 35 tot max 50 km p/u
heerlijk dan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
echt wel!! Was er wel aan toe geloof ik..
Zoveel in 1 week, jeetje dat moet rot aanvoelen... *knuffel* heyquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Vannacht zijn er nog 2 oudjes van mijn afdeling overleden. De teller staat deze week dus op 3. Rustig avondje vanavond dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |