Niet miepen! Gewoon doen, dat pas ik ook sinds efn tijdje toe en dat werkt heel goed :-)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
e
[..]
die zou je zo kunnen krijgen. ik zie er morgen echt leuk uit. ik twijfel alleen nog ff over de jeans. denk niet dat ik het durf
Ja, maar jij vertoont je gewoon in je nakie met groen schaamhaar hier op het forum.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef MissHobje het volgende:
Niet miepen! Gewoon doen, dat pas ik ook sinds efn tijdje toe en dat werkt heel goed :-)
Er zijn ook hele milde en zelfs zoetige gerechten. Maar dan moet je het wel even goed overleggen en niet per ongeluk vindaloo bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
2 mensen die chinees (als in: die oerhollandse chinees) vaak al veel te pittig vinden. Is het dan nog steeds een goed idee?
Het lijkt mij wel lekker
Ja hier durf ik dat wel hihi.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij vertoont je gewoon in je nakie met groen schaamhaar hier op het forum.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Isaik heb zin in zaterdag, dan ga ik voor t eerst in jaren een kerstboom kopen. Wanneer ga je naar je vriendje toe? Btw als het goed is heb je van de week een kadootje van me. Zoniet dan moet je het met minder doen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Isaheerlijk vooruitzicht dus
Heb je nachtdienst nu?
dat dus.... vergat ik te vragen vannacht en was t eerste waar ik aan moest denken vanochtendquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:48 schreef Duderella het volgende:
Wat is een bmibaby?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:12 schreef ColdFeet het volgende:
Vakantie, Borisz?
Het kostte mij vanmorgen iets meer tijd dan normaal om naar m'n werk te komen. Doodeng, op de fiets!
Wat vreselijk lief!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ligt er minder maar nog steeds meer dan bij tezzoh milou net in de lift tegen de liftschoonmaakmeneer: mijn mammie is gister naar de kapper weest, daarna haar verven. rood! kijk maar meneer! mooi is mijn mammie he?!
herkenbaar! ik had mijn moeders iris-cheque's gekregen van t departement waar ze nu werkzaam is. ik heb 100% ramsay en nigella express en de soepbijbel gescoord. allemaal boeken waar ik veel uit ga koken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vreselijk lief!.
Mensen, ik heb van m'n vriendje de helft van z'n kerstpakketbonnen gekregen en daar ga ik vandaag een kookboek van kopen. Hebben jullie nog suggesties voor een kookboek waar ik gewoon avondmaaltijden mee kan maken, zeg maar?
Jamie Oliver is geen favoriet van mij; zijn recepten zijn onduidelijk, en ik vind het ook niet altijd superlekker ofzo. Plus: het is een irritante vent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal eens kijken of ze daar iets van hebben. Wat vind je van koks als Jamie Oliver en Gordon Ramsay? Ik heb nog geen enkel kookboek van ze. En je bent nogal enthousiast over Claudia Roden, toch? Ik kook alleen zelden iets uit die regio. Maar misschien moet ik dan juist een boek van d'r koken.
Zo sta ik altijd voor het kookboekenschap in de boekwinkel om uiteindelijk niets te kopen..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Tezz het volgende:
Echt, werkelijk waar: ik was net in DE HEL.
Picture this: 10 moeders op school die samen alle kerstversiering van de school op moeten ruimen. 100 lege dozen, kerstballen all over the place, gekakel en gekibbel. ARGHHHHHHHH.
Ik ben na een uur gevlucht. Ik ben naar de deur geslopen en stiekem op mijn fietsje naar huis gegaan alwaar ik nu geniet van een heerlijk kopje koffie met sigaretje.
ik vind jamie ook niet veel aan. boek van ramsex staan echt toffe recepten in. heb nog 20euro aan bonnen over en ik twijfel echt tussen nog een kookboek of de frituurpan. DAD claudia is btw ook een aanrader, ik kookte ook nooit uit die keuken, nu is t een favorietjequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jamie Oliver is geen favoriet van mij; zijn recepten zijn onduidelijk, en ik vind het ook niet altijd superlekker ofzo. Plus: het is een irritante vent.
Gordon Ramsay vind ik wel heel leuk, maar de boeken die ik van hem heb, zijn meer geschikt voor frobelen in de keuken in het weekend dan voor snelle happen doordeweeks. Vaak wat meer tijdrovende bereidingswijzen, vrij precies werken, etc. Echt heel tof
leuk he! ik heb gister ook zo genoten in de boekwinkel. claudia is btw niet voor de dagelijkse kost. wat ik bij claudia, nigella en tessa heb is dat t ook hele mooie leesboeken zijn. alleen bij t boek wat ik van tessa kiros heb vind ik de recepten wat minder, misschien heb ik net het verkeerde boek gekocht van haar,dat kan natuurlijk ook, maar t blijft een mooi boekquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dus geen Jamie Oliver, misschien Ramsay, Nigella, Claudia Roden of Gary Rhodes. Ik ga zo lekker even sneupen en bladeren!.
Wat is sneupen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dus geen Jamie Oliver, misschien Ramsay, Nigella, Claudia Roden of Gary Rhodes. Ik ga zo lekker even sneupen en bladeren!.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Tezz het volgende:
Echt, werkelijk waar: ik was net in DE HEL.
Picture this: 10 moeders op school die samen alle kerstversiering van de school op moeten ruimen. 100 lege dozen, kerstballen all over the place, gekakel en gekibbel. ARGHHHHHHHH.
Ik ben na een uur gevlucht. Ik ben naar de deur geslopen en stiekem op mijn fietsje naar huis gegaan alwaar ik nu geniet van een heerlijk kopje koffie met sigaretje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |