abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75750633
Bluezz, nog gefeliciteerd!

Isa, heb je al een pakje open gemaakt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75752689
Ik ben op goed geluk maar naar het station gewandeld om te kijken of er ook een trein zou komen aangezien ik las dat de NS de reguliere dienstregeling had laten vallen. Kom ik net aanlopen, rijdt er een trein binnen op een zeer ongebruikelijk tijdstip! Heel snel kaartje gekocht en er in gesprongen *flex*

Nu dus op mijn werk en ik voel me gewoon helemaal vrolijk! De kiespijn is een beetje vervelend zeurende pijn geworden, ik slik alleen nog paracetamol dus geen maagpijn meer, ik heb een leuke eethoek, mijn kerstboom is zoooo mooi, ik heb lieve cadeautjes uitgepakt vanavond, ik heb gezellig met een vriendin zitten kletsen aan de telefoon, ik heb vandaag auto gereden en het was niet eng, maar leuk en het is buiten zo mooi Oh ja, en ik ga binnenkort vriendlief weer zien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:30:27 #211
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_75752984
Isa heerlijk vooruitzicht dus
Heb je nachtdienst nu?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_75753099
Isa Je klinkt weer helemaal blij Doet me goed
pi_75753225
Isa ik heb zin in zaterdag, dan ga ik voor t eerst in jaren een kerstboom kopen. Wanneer ga je naar je vriendje toe? Btw als het goed is heb je van de week een kadootje van me. Zoniet dan moet je het met minder doen
pi_75753614
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Isa ik heb zin in zaterdag, dan ga ik voor t eerst in jaren een kerstboom kopen. Wanneer ga je naar je vriendje toe? Btw als het goed is heb je van de week een kadootje van me. Zoniet dan moet je het met minder doen
en een kerstboom kopen terwijl er sneeuw is is gewoon subliem Je zou hem eigenlijk zelf met een bijl in het bos moeten omhakken, maar a la dat is meer mannenwerk, dus dan maar naar den shop.

En ik vertrek zondag met bmibaby naar het kale sneeuwloze Engeland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75753617
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Isa heerlijk vooruitzicht dus
Heb je nachtdienst nu?
pi_75754148
ik moet nu eik slapen, maar isa ik vind t zo fijn dat jij je goed voelt!
pi_75754194
Wat lief SoL Maar eerlijk is eerlijk, toen jij een tijdje terug zo springerig en blij deed werd ik ook heel vrolijk omdat jijje zo goed voelde. Het is gewoon leuk als het goed met mensen gaat!

Oh ja, hoorde vanmiddag van mijn ouders dat ze dinsdag op de verjaardagsvisite van mijn broer's vriendin waren geweest. Fijn om achteraf te horen dat ze jarig was Wel lekker goedkoop zo.
pi_75754715
lolz ik heb 'ruzie' met milou nu, ik zeg dat ze moet slapen en zij zegt dat ik een piemelhoofd ben
pi_75754902
Ze is wel origineel met haar taalgebruik
  vrijdag 18 december 2009 @ 02:06:17 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75754982
Ik heb nog een Dexter bekeken en dit piemelhoofd (...) gaat slapen.
Trusteh, dames.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_75755005
Slaap lekekr golfer

En wat is dat Dexter waar iedereen zo enthousiast over is? Ze kletsen er zelfs regelmatig op warcraft over.
pi_75756552
Sneeuw? Nee, nog geen vlokje hier in Braboland.
Sexy broek? DOEN SOL!!!!! Tuurlijk kun je dat hebben op je 34e! Zeker met jouw mooie lijntje!
Dexter? Geen flauw idee wat dat is....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  vrijdag 18 december 2009 @ 07:48:01 #223
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75756683
Wat is een bmibaby?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_75756877
goeiemorgen, t ziet er glad uit hier.. de prut van gisteren op de weg is aangevroren, handig! Verder heeft t gisteravond weer even gesneeuwd dus verder is het wel nog wit hier.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75756878
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 07:48 schreef Duderella het volgende:
Wat is een bmibaby?
dat dus.... vergat ik te vragen vannacht en was t eerste waar ik aan moest denken vanochtend milou hier weer helemaal hyper omdat het gesneeuwd heeft.
pi_75756979
BMI is een Britse luchtvaartmaatschappij (British Midland Airways) en is qua prijzen te vergelijken met Ryanair, Easyjet en dergelijke. Mijn vriend verwees me naar deze maatschappij om goedkoop naar Engeland te vliegen en toen ik voor de balie op schiphol stond voor een kaartje zei de alleen Engels sprekende baliemedewerker (In Nederland he) dat ik bij BMIbaby moest zijn voor Birmingham. Ik was aanvankelijk een beetje confuus, want ik wilde helemaal geen baby meenemen. Bleek dus de naam van de zustertak te zijn die dan weer op Birmingham vliegt. Anywayz, het bekt wel lekker BieEmAiBaby (afgezien van de achterlijke naam voor een bedrijf dat verder niets te maken heeft met baby's, maar goed)
pi_75757096
ah ok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75757357
lolz @ isa Ik ga zo aan de rest van mijn metamorfose beginnen, wenkbrauwen epileren enzo, zusje heeft t gelukkig een paar weken geleden gedaan dus is t alleen ff bijwerken. verder alleen nog luchtje uitzoeken. burberry britt, hugo boss deep red of jill sander sun. de laatste doe ik eigenlijk alleen in de zomer op, maar ik voel me vandaag erg zonnig. het was btw vanochtend best een beetje schrikken met dat korte rode krullende haar
pi_75757369
Haha, wazig verhaal over luchtvaartmaatschappijen
Fijn dat het verder zo lekker gaat

Hier nog steeds sneeuw en ik zit vast in huis Mijn auto kan hier nu echt niet

Dat was gisteren ond twaalven, nu ligt er meer op, wil je niet in rijden

Fiets mag ik niet van TARA en lopen kan ik niet verder dan 100 meter.

Vast
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2009 @ 08:55:21 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75757465
Lol @ Isa

Mogge . Bijna negen uur nou ja, dat is voor mij uitslapen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_75757534
hier ligt er minder maar nog steeds meer dan bij tezz oh milou net in de lift tegen de liftschoonmaakmeneer: mijn mammie is gister naar de kapper weest, daarna haar verven. rood! kijk maar meneer! mooi is mijn mammie he?!
pi_75757748
Vakantie, Borisz?

Het kostte mij vanmorgen iets meer tijd dan normaal om naar m'n werk te komen. Doodeng, op de fiets!
pi_75757834
zo maar weer eens mijn auto uitgraven en kijken hoe de weg is. Autorijden is met dit weer veel minder eng dan fietsen idd CF, dat vond ik altijd heel eng.. de weg strooien ze tenminste nog.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2009 @ 09:18:13 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75757861
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:12 schreef ColdFeet het volgende:
Vakantie, Borisz?

Het kostte mij vanmorgen iets meer tijd dan normaal om naar m'n werk te komen. Doodeng, op de fiets!
. Het was te merken, gisteravond kwam alle vermoeidheid en kennelijk toch ook wat spanning eruit . Toen ik thuis kwam was ik zwaar vermoeid plus mijn keel moet het een beetje ontgelden. Vandaag is een rustdag om een beetje bij te komen .

Ohja Serious Request begint
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_75757945
TARA is vanmorgen toch maar op de fiets gegaan
wegens zijn hier nu iets beter dan gisteren

En ik ga zo lekker buiten sleeën met Leander!
pi_75757977
gut ik moet straks met de trein, ben benieuwd met hoeveel vertraging. daarna richting belgië met auto, over eindhoven, dat is sowieso kut.
pi_75758099
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ligt er minder maar nog steeds meer dan bij tezz oh milou net in de lift tegen de liftschoonmaakmeneer: mijn mammie is gister naar de kapper weest, daarna haar verven. rood! kijk maar meneer! mooi is mijn mammie he?!
Wat vreselijk lief! .

Mensen, ik heb van m'n vriendje de helft van z'n kerstpakketbonnen gekregen en daar ga ik vandaag een kookboek van kopen. Hebben jullie nog suggesties voor een kookboek waar ik gewoon avondmaaltijden mee kan maken, zeg maar?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75758184
Iets van Gary Rhodes?
pi_75758375
Ik zal eens kijken of ze daar iets van hebben. Wat vind je van koks als Jamie Oliver en Gordon Ramsay? Ik heb nog geen enkel kookboek van ze. En je bent nogal enthousiast over Claudia Roden, toch? Ik kook alleen zelden iets uit die regio. Maar misschien moet ik dan juist een boek van d'r koken.

Zo sta ik altijd voor het kookboekenschap in de boekwinkel om uiteindelijk niets te kopen. .
pi_75758463
Echt, werkelijk waar: ik was net in DE HEL.

Picture this: 10 moeders op school die samen alle kerstversiering van de school op moeten ruimen. 100 lege dozen, kerstballen all over the place, gekakel en gekibbel. ARGHHHHHHHH.

Ik ben na een uur gevlucht. Ik ben naar de deur geslopen en stiekem op mijn fietsje naar huis gegaan alwaar ik nu geniet van een heerlijk kopje koffie met sigaretje.
pi_75758485
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat vreselijk lief! .

Mensen, ik heb van m'n vriendje de helft van z'n kerstpakketbonnen gekregen en daar ga ik vandaag een kookboek van kopen. Hebben jullie nog suggesties voor een kookboek waar ik gewoon avondmaaltijden mee kan maken, zeg maar?
herkenbaar! ik had mijn moeders iris-cheque's gekregen van t departement waar ze nu werkzaam is. ik heb 100% ramsay en nigella express en de soepbijbel gescoord. allemaal boeken waar ik veel uit ga koken.
pi_75758561
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal eens kijken of ze daar iets van hebben. Wat vind je van koks als Jamie Oliver en Gordon Ramsay? Ik heb nog geen enkel kookboek van ze. En je bent nogal enthousiast over Claudia Roden, toch? Ik kook alleen zelden iets uit die regio. Maar misschien moet ik dan juist een boek van d'r koken.

Zo sta ik altijd voor het kookboekenschap in de boekwinkel om uiteindelijk niets te kopen. .
Jamie Oliver is geen favoriet van mij; zijn recepten zijn onduidelijk, en ik vind het ook niet altijd superlekker ofzo. Plus: het is een irritante vent.

Gordon Ramsay vind ik wel heel leuk, maar de boeken die ik van hem heb, zijn meer geschikt voor frobelen in de keuken in het weekend dan voor snelle happen doordeweeks. Vaak wat meer tijdrovende bereidingswijzen, vrij precies werken, etc. Echt heel tof
pi_75758619
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Tezz het volgende:

Picture this: 10 moeders op school die samen alle kerstversiering van de school op moeten ruimen. 100 lege dozen, kerstballen all over the place, gekakel en gekibbel. ARGHHHHHHHH.

Ik ben na een uur gevlucht. Ik ben naar de deur geslopen en stiekem op mijn fietsje naar huis gegaan alwaar ik nu geniet van een heerlijk kopje koffie met sigaretje.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 10:02:23 ]
pi_75758749
ik heb bilspierpijn van op het aanrecht zitten Ook mijn rug doet pijn van het keukenkastje wat in mijn rug drukte

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 09:59:20 ]
pi_75759299
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jamie Oliver is geen favoriet van mij; zijn recepten zijn onduidelijk, en ik vind het ook niet altijd superlekker ofzo. Plus: het is een irritante vent.

Gordon Ramsay vind ik wel heel leuk, maar de boeken die ik van hem heb, zijn meer geschikt voor frobelen in de keuken in het weekend dan voor snelle happen doordeweeks. Vaak wat meer tijdrovende bereidingswijzen, vrij precies werken, etc. Echt heel tof
ik vind jamie ook niet veel aan. boek van ramsex staan echt toffe recepten in. heb nog 20euro aan bonnen over en ik twijfel echt tussen nog een kookboek of de frituurpan. DAD claudia is btw ook een aanrader, ik kookte ook nooit uit die keuken, nu is t een favorietje
pi_75759422
Ok, dus geen Jamie Oliver, misschien Ramsay, Nigella, Claudia Roden of Gary Rhodes. Ik ga zo lekker even sneupen en bladeren! .
pi_75759974
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dus geen Jamie Oliver, misschien Ramsay, Nigella, Claudia Roden of Gary Rhodes. Ik ga zo lekker even sneupen en bladeren! .
leuk he! ik heb gister ook zo genoten in de boekwinkel. claudia is btw niet voor de dagelijkse kost. wat ik bij claudia, nigella en tessa heb is dat t ook hele mooie leesboeken zijn. alleen bij t boek wat ik van tessa kiros heb vind ik de recepten wat minder, misschien heb ik net het verkeerde boek gekocht van haar,dat kan natuurlijk ook, maar t blijft een mooi boek
pi_75760080
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is sneupen?
Ik ben natuurlijk heftig fan van Claudia Roden, hè. Dat dat duidelijk is. Zijn deels ook best geschikte recepten voor doordeweeks. Je hebt alleen wel een obscure turk/egyptenaar oid nodig, met alleen de AH red je het niet.
pi_75760675
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Tezz het volgende:

pi_75760759
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat is sneupen?
Snuusteren op z'n Gronings.
Grasduinen, ook een hip woord ervoor.
pi_75760850
Ik ben nu pas bijgekomen van het kerstversiering-opruimen op school. Pff. Ga nu even met de stofzuiger door het huis (jaja, nog steeds is vrijdag poetsdag) en dan vanmiddag lekker vrij!
pi_75761183
ik heb zin om morgen de kerstboom te kopen en alles mooi te maken hier in huis
pi_75761825
Hier is het al mooi in huis, helemaal in de kerststemming. Mijn hondje heeft zelfs een eigen kerstboom in zijn bench, woehahaa.....

vrijdag 18 december 2009 @ 11:30:17 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75762005
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Snuusteren op z'n Gronings.
Grasduinen, ook een hip woord ervoor.
is sneupen dan zo'n gek woord? Misschien is het wat noord-Nederlands, want ik gebruik het ook redelijk vaak! Gek, dat je van woorden zo'n duidelijk beeld kunt hebben dat ze Nederlands zijn, en dat het gewoon geen Nederlands is..Zo kwam ik er laatst achter dat 'sleef' geen goed woord is voor een soep-opscheplepel..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75762051
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Tezz het volgende:
Hier is het al mooi in huis, helemaal in de kerststemming. Mijn hondje heeft zelfs een eigen kerstboom in zijn bench, woehahaa.....

[ afbeelding ]
bwhaha
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75762297
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

is sneupen dan zo'n gek woord? Misschien is het wat noord-Nederlands, want ik gebruik het ook redelijk vaak! Gek, dat je van woorden zo'n duidelijk beeld kunt hebben dat ze Nederlands zijn, en dat het gewoon geen Nederlands is..Zo kwam ik er laatst achter dat 'sleef' geen goed woord is voor een soep-opscheplepel..
Ik vind het een normaal woord, maar ik ben bang dat ik niet het goede referentiekader ben

Slaif
pi_75762302
klinkt idd afschuwelijk tezz

net alle boodschappen gedaan, was af en toe wat avontuurlijker dan gisteren het autorijden T vriest nog 4 graden hier en overal ligt prut en ijs dus mensen waren , gelukkig, heel voorzichtig.

En natuurlijk rustig gas geven en uit rollen ipv remmen, moet er alleen niet een fazant ineens voor je auto fladderen dan rem ik dus wel,. maar ik heb wel eerst braaf gekeken of er niets achter mij zat (nee dus) en ik reed maar 30 dus t kon

stom beest!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:41:14 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75762450
tis hier een stukje kouder, DE:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75762496
kou vind ik niet erg zolang de zon er maar af en toe bij schijnt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75763102
hier een strak blauwe hemel! oh en nynke zelfs soep-opscheplepel is een raar woord, dat kan je simpelweg ook soeplepel noemen lolz @ het hondje van tezz, erg gelukkig kijkt t beestje niet -O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')