Niet miepen! Gewoon doen, dat pas ik ook sinds efn tijdje toe en dat werkt heel goed :-)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
e
[..]
die zou je zo kunnen krijgen. ik zie er morgen echt leuk uit. ik twijfel alleen nog ff over de jeans. denk niet dat ik het durf
Ja, maar jij vertoont je gewoon in je nakie met groen schaamhaar hier op het forum.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef MissHobje het volgende:
Niet miepen! Gewoon doen, dat pas ik ook sinds efn tijdje toe en dat werkt heel goed :-)
Er zijn ook hele milde en zelfs zoetige gerechten. Maar dan moet je het wel even goed overleggen en niet per ongeluk vindaloo bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
2 mensen die chinees (als in: die oerhollandse chinees) vaak al veel te pittig vinden. Is het dan nog steeds een goed idee?
Het lijkt mij wel lekker
Ja hier durf ik dat wel hihi.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij vertoont je gewoon in je nakie met groen schaamhaar hier op het forum.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Isaik heb zin in zaterdag, dan ga ik voor t eerst in jaren een kerstboom kopen. Wanneer ga je naar je vriendje toe? Btw als het goed is heb je van de week een kadootje van me. Zoniet dan moet je het met minder doen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Isaheerlijk vooruitzicht dus
Heb je nachtdienst nu?
dat dus.... vergat ik te vragen vannacht en was t eerste waar ik aan moest denken vanochtendquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:48 schreef Duderella het volgende:
Wat is een bmibaby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |