sexy Solquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
heb morgen een feestje, wil me helemaal optutten, ben naar kapper geweest voor t eerst in 9 maanden ofzo, alles weer kort en in laagjes, haren geverfd in robijnrood.... en dat is dus serieus echt roodOp mijn 34ste heb ik gewoon een skinny-jeans gekocht vandaag, die trek ik morgen aan met mooie laarzen en daarboven op een strak shirtje wat een beetje laag uitgesneden is aan de voorkant en je mijn MD-hempje een ietsepietsie ziet.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Duderella het volgende:
Wij hadden net de hele tijd geen stroom!![]()
Ik bereidde me al voor op een koude nacht, maar gelukkig doet alles het weer.
Succesquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga me door het winterse landschap begeven
naar de film
Lopen? Waar moet hij dan helemaal vandaan lopen, als hij anders de trein zou hebben genomen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Succes![]()
En fijn dat jullie weer stroom hebben daar
Ik denk dat TARA zo thuiskomt, zijn laatste trein is al weg geloof ikDus als hij die niet heeft kan hij gaan lopen
ik maak me vooral zorgen dat ik zo'n jeans heb gekochtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
sexy Sol![]()
dat wordt gaeen leuk feestje
Veel plezier alvast
Hoofdstationquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lopen? Waar moet hij dan helemaal vandaan lopen, als hij anders de trein zou hebben genomen?
34quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik maak me vooral zorgen dat ik zo'n jeans heb gekochtKan ik dat maken op mijn 34ste? is dat wel sexy? zeker op mijn leeftijd? damz ik wil niet onzeker zijn. ik ga zo ff proefpassen zodat ik morgen niet een uur voor de spiegel sta. volgens mij komt de puber in mij naar boven
Pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ik maak me vooral zorgen dat ik zo'n jeans heb gekochtKan ik dat maken op mijn 34ste? is dat wel sexy? zeker op mijn leeftijd? damz ik wil niet onzeker zijn. ik ga zo ff proefpassen zodat ik morgen niet een uur voor de spiegel sta. volgens mij komt de puber in mij naar boven
ha!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef MissHobje het volgende:
En hoor net dat dat gelukt is gelukkig
O dat kun je boemelen ja. Het is inderdaad nogal een end om te wandelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoofdstation
Hij werkt op het station en we wonen vlakbij Noord. Fietsen was geen doen toen hij heen moest (er lag hier 30 CM en groeiend voor de deur), de bussen rijden niet, dus hij heeft de trein gepakt.
Maar het is met dit weer wel een uurtje wandelen denk ik.
Indiaas bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef freecell het volgende:
Wij krijgen mensjes hier met kerst en nu is hun idee om chinees te bestellen. Dit omdat ik op het moment max. 10 minuutjes kan staan en echt koken er dus niet in zit en zij ook niet gaan koken.
Iemand nog iets wat snel kan, of iig met weinig keukentijd en wat beter is op eerste kerstdag dan chinees bestellen?
2 mensen die chinees (als in: die oerhollandse chinees) vaak al veel te pittig vinden. Is het dan nog steeds een goed idee?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Indiaas bestellen.![]()
Bij de Kleine Moghul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |