quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Filmpje
(dat geluidje op het laatst is uberkjoet)
Foto
Met oma
Wat is het bijzonder om Oma te worden
Méér foto's op mijn site, zie hieronder
Ik zat de hele tijd bij dat best leuke en gezellige kerstdiner van mijn werk te verlangen naar de eerste foto's van het kleinkind. Was zo blij dat B. mij kwam ophalen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Met moeders gaat het prima, het is een geboren moeder, zó relaxed
golfer net opgehaald van kerstdiner van zijn werk, kan ie eindelijk het mannetje zien
Vrijdag gaan we weer [ afbeelding ]
Wat fijn dat het met moeders ook zo goed gaat. Heerlijk! En hoe doet je zoon het als vader? Trotse papa?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Met moeders gaat het prima, het is een geboren moeder, zó relaxed
golfer net opgehaald van kerstdiner van zijn werk, kan ie eindelijk het mannetje zien
Vrijdag gaan we weer [ afbeelding ]
Heel trots, het is allemaal gewoon 'zo goed'quote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef Duderella het volgende:
Wat fijn dat het met moeders ook zo goed gaat. Heerlijk! En hoe doet je zoon het als vader? Trotse papa?
Ja! Wat een mooi zkh dat wkz trouwensquote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan bijna zwaaien naar bluezz kleinzoon
Prachtig hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel trots, het is allemaal gewoon 'zo goed'Oh en Frank heeft een bijzonder oor, en guess what?
![]()
Oh enneh ik kan het niet laten![]()
Laatste hoor, echt
Ik wil ook sneeuw!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |