Gut! Wat is er gebeurd SOL met de Sint??quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:56 schreef SeaOfLove het volgende:
dank je voor de lieve OP lein. en tnx voor alle lieve posts vd anderen. Heb het er echt moeilijk mee. Gut normaal breng je een kind van zijn of haar geloof af omdat het de leeftijd heeft bereikt en niet omdat de beste man dood is. Zo genoten vd afgelopen periode.... jammer dat het de laatste keer was
Gefeliciteerd opa en oma, wat een leuke naamquote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef golfer het volgende:
Opa en oma melden zich.
Om 11:30 is onze kleinzoon Jess geboren.
Bluezz gaat straks richting Utrecht om het kereltje te bewonderen.
Niet helemaal nieuwe status, mijn kleindochter (met bijna dezelfde naam als de nieuwe kleinzoon...) is alweer ruim 4 jaar oudquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef Tezz het volgende:
Van harte proficiat voor de kersverse opa en oma! Superleuk! Geniet van deze nieuwe status!
oh ja sorry dat was ik even vergeten in mijn enthousiasme....quote:Op woensdag 16 december 2009 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet helemaal nieuwe status, mijn kleindochter (met bijna dezelfde naam als de nieuwe kleinzoon...) is alweer ruim 4 jaar oud
Whehequote:Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ah had vanmiddag een huilende milou uit de taxi. was ze op school tegen een muur gelopen....ze wilde de hoek om maar er stond nog een stuk muur
Sterkte meidje!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz de sint was 4dec met spoed in het zhuis opgenomen, daar is hij in coma gehouden. waarvan hij dacht dat het een behoorlijke griep was bleek dus kanker te zijn
tnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |