quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
Maar goed...de kerstmarkt was maar tot 6 december![]()
Maar ze hadden er wel een H&M
Mwah nah zo snel zijn wij niet beteuterd....er waren nl zat winkelsquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen jullie raar gekeken hebben, of wisten jullie t al?
quote:
*proest*quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
Maar goed...de kerstmarkt was maar tot 6 december![]()
Rare lui, die Duitsersquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee......dus nu moet ik waarschijnlijk nog een keer mee, want ze hebben gevraagd waar het wel was
jij wist dat....nja jij wist dat.....maar goed....we hebben toch nog wat winkels kunnen ondersteunen in deze tijd van crisisquote:
op z'n minst 2quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk toch wel tepels....op zn minst....toch?
Tuurlijk wist ik dat niet, maar hilarisch is 't wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
jij wist dat....nja jij wist dat.....maar goed....we hebben toch nog wat winkels kunnen ondersteunen in deze tijd van crisis
het wordt nog erger....want Sinterklaas sloot de kerstmarkt af....echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Rare lui, die Duitsers
hier in NL beginnen we pas echt op 6 december
Nah ik vond het niet zo heul erg hoor...Maar mn moeder en schoonzus waren ietwat teleurgesteld en nu '' moeten we dus nog ''Hinter nach die weihnachten''quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik dat niet, maar hilarisch is 't wel.
Waarom zijn jullie niet gelijk naar 'hinter' gegaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
het wordt nog erger....want Sinterklaas sloot de kerstmarkt af....echtDat vertelde ze bij de bakker ......Aber hinter ist einen wunderschonen weihnachten......Goffer he dat vertellen ze dan ook nog gewoon
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie niet gelijk naar 'hinter' gegaan?
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/termine.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaag.....we zouden kleve ingaan en die markt was een extraatje voor hullie....en mn moeder moest vroeg naar huis
Ah tof, er zijn nog kerstmarkten in Keulen als ik er ben tussen kerst en nieuwjaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/termine.html
23 december alles gesloten hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, er zijn nog kerstmarkten in Keulen als ik er ben tussen kerst en nieuwjaar
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/koeln-krippenweg.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet: 27.12. bis 10.01.2010 50667 Köln
Ow nou ja, dan gaan we gewoon de Kneipen onveilig makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/koeln-krippenweg.html
Kribjes kijken ja
Kneipen genoeg daar, en een gezellige stad!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nou ja, dan gaan we gewoon de Kneipen onveilig maken
smakelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef D. het volgende:
De oven zegt zo piep
Wellicht tot later vanavond
JEES MEIS...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
omg omgnet de ergste rijles e-vah gehad
![]()
Er werd iemand PAL voor mijn neus door een idioot die met 80 door de bebouwde kom reed (mijn tegenligger) geschept!!![]()
Mijn god, ik zie nog de boodschappen alle kanten op vliegenGatver!
Dus ik op de rem, anders had ze nog op mijn motorkap gelegen ook!![]()
Reeeeemmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..........![]()
Instructeur stapt uit en rent naar het slachtoffer dat ligt te bloeden op straat![]()
Miiijjjn god en ik 112 bellen, kom er gewoon FUCKING niet doorheen!!!!!!!!!!!!!![]()
Bijna 10 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had die een ambulance kon sturen![]()
Maar ze waren er wel heel snel... en het vrouwke kon alweer een beetje rechtop zitten...
Maar heul een enorme plas bloed op de weg... En de bestuurder (bontkraaglangebaardkutmarrokkaan) heul boos doen en bijna vechten met omstanders, agressief typ!!
Waaaah!!
Dus toen ben ik maar naar huis gereden, einde les want ik was niet zo toerekeningsvatbaar meer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
sorry ik moest het even kwijt, stap net binnen en ben helemaal de weg kwijt
Allemachtig wat heftig zeg!! Die beelden blijven je hopelijk niet al te lang achtervolgen, je was net zo lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
biefstukje met aardappels en boontjes (op kosten van de baas)quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
TopickillerSorry
![]()
Wat hebben jullie allemaal gegeten vanavond?
avond all....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kom na mijn werk gelijk naar jou toe.. of je wilt of niet!
effe der over babbelen face to face meis.
heb er over gelezen, is een film die heeft 11000 dollar gekost een low butged film, en de regiseur en zijn vriendin hebben dat gewoon bij hem thuis gemaakt, dus die kunnen nu lekker verhuizen naar een groter huis of villa met zwembad zoveel heeft de film al opgebracht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:22 schreef Dottey het volgende:
om topic te wijzigen.. heeft iemand gehoord van de film paranormal activities?
lijkt wel op een RLS![]()
freaky film.
Gaat over een stelletje, waarvan het meisje wordt lastig gevallen sinds haar 8e jaar. Ze weet alleen niet door wat. Het gaat steeds ergere vormen aannemen als zij samenwoont met Micha (haar vriend).
Uit het niets horen zij in het holst van de nacht voetstappen door het hele huis gaan. Gekke schaduwen, zware dingen die uit het niets vallen en zij blijkt enorm onder invloed te raken in haar slaap.
Het houd je echt vast die film. Je weet niet of je hem van ellende uit wilt zetten of door wilt kijken of het nog wat word. Net echt RLSHalverwege de film neemt het allemaal toe...
vooral als iemand je tering hard laat schrikken als je op het scherm zit te turen naar een halve schaduw op een deur. Fijn van die vriendenVanavond nagels uit het plafond trekken, die zijn daar blijven hangen. Mijn hartje zit weer op haar plekje.
Jasses!!! Dat lijkt me vreselijk,om te zien gebeuren!!1 Als t maar wel goed komt met die vrouw zeg....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA maar het voelt net als echt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb er over gelezen, is een film die heeft 11000 dollar gekost een low butged film, en de regiseur en zijn vriendin hebben dat gewoon bij hem thuis gemaakt, dus die kunnen nu lekker verhuizen naar een groter huis of villa met zwembad zoveel heeft de film al opgebracht.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Die film ga ik echt niet kijken. Hou op schei uit.![]()
Ik schijt nu al zeven kleuren stront...
Jaaah ik ook. Ik heb wel al veel hele enge films gezien, maar kan er eigenlijk helemaal niet tegen, dus doe ik t ook niet meer.Lig na zon film echt een week met opengesperde ogen onder de dekens bij elk geluidje...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Die film ga ik echt niet kijken. Hou op schei uit.![]()
Ik schijt nu al zeven kleuren stront...
Vooral het einde..quote:
Nou dat had ik dus ook.. Laat mijn huis nou enorm werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaah ik ook. Ik heb wel al veel hele enge films gezien, maar kan er eigenlijk helemaal niet tegen, dus doe ik t ook niet meer.Lig na zon film echt een week met opengesperde ogen onder de dekens bij elk geluidje...
Kan jij nog slapenquote:
Ik ga zelfs bij de moordstukjes in Dexter iets anders zitten doen. en daar zie je volgens de overlevering echt helemaal niks. Watje, whimp, mietje, ik ben het allemaal.quote:
Nee, het einde vond ik dan weer minderquote:
Primaquote:
Oeoeh Dottey bah, en nu is t ook zo vroeg donker....anders vraag je n paar nachten een loge.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou dat had ik dus ook.. Laat mijn huis nou enorm werken![]()
hoor je steeds freaky geluidjes.
e ik juist nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, het einde vond ik dan weer minder.
[..]
Prima
dexter is goed.. ik zit helemaal into season IIIquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga zelfs bij de moordstukjes in Dexter iets anders zitten doen. en daar zie je volgens de overlevering echt helemaal niks. Watje, whimp, mietje, ik ben het allemaal.
Vandaag de laatste van seizoen 4 gezien (wat een finale zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
dexter is goed.. ik zit helemaal into season III
Heeey... doe's niet verklappenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA maar het voelt net als echt.
hij en zijn vriendin kunnen ook acteren..
gaaf stukje is als het bord met het glaasje zelf gaat draaien als ze weg zijn en dat het in de hens gaat.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oeoeh Dottey bah, en nu is t ook zo vroeg donker....anders vraag je n paar nachten een loge.....
oef niet lezen iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeey... doe's niet verklappen
Dat gaat echt altijd f*cking snel he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Vandaag de laatste van seizoen 4 gezien (wat een finale zeg) .......... en nu is het wachten op seizoen 5
smakelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef Copycat het volgende:
Heftig, Mera! Pak nog een goed glas wijn, baat het niet ... dan is het wel lekker.
Ik schuif mijn biefstuk een dagje op. Helemaal vergeten dat ik boerenkool zou gaan eten bij mijn broer. Dus die belde een uur geleden waar ik bleef, want ze moesten nog weg. Toen ben ik maar een bordje gaan halen en net piept de magnetron.
Met worst en spek.
Ja, al moest ik met seizoen 4 natuurlijk wel elke keer een week wachten, want die is in Amerika ook net het weekend afgelopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat gaat echt altijd f*cking snel he?
Hup naar Mera jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef Dottey het volgende:
zo..... over enge dingen gesproken.
Loop ik net het archief binnen (ben alleen op het werk) flikkeren der tig dozen voor mijn neus uit rekken. Gaan der ineens allerlei printers loeien![]()
ik zeg.. tijd om naar huis te gaan
quote:
Haha maar wel lief van jequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mera protesteert![]()
Dus ik zit thuis op de bank met foon in de aanslag.. voor het geval dat
lijkt me normaalquote:
Staan mooi te wezen in de kast hahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijkt me normaal![]()
hoe is het met je hakjes?
Jib-jab?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
Kinderen hebben weer wat ontdekt op internet, een dansende kerstman met eigen foto als gezicht, dus nu kan ik weer gaan knutselen met foto's
Heb geen idee eigenlijk maar het is wel grappigquote:
ik durf niet eens te kijken heb er al veel over gelezen dus deze keer sla ik over anders slaap ik 3 weken niet, of met matrasje bij 1 van de kids op de grond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA maar het voelt net als echt.
hij en zijn vriendin kunnen ook acteren..
gaaf stukje is als het bord met het glaasje zelf gaat draaien als ze weg zijn en dat het in de hens gaat.
Spreek jij geen Engelsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Totdat de "Ook begrijpelijk voor niet-Engelssprekende moeders-DVD op de markt is.
Ben ik mijn moeder?quote:
Mera meissiequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
omg omgnet de ergste rijles e-vah gehad
![]()
Er werd iemand PAL voor mijn neus door een idioot die met 80 door de bebouwde kom reed (mijn tegenligger) geschept!!![]()
Mijn god, ik zie nog de boodschappen alle kanten op vliegenGatver!
Dus ik op de rem, anders had ze nog op mijn motorkap gelegen ook!![]()
Reeeeemmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..........![]()
Instructeur stapt uit en rent naar het slachtoffer dat ligt te bloeden op straat![]()
Miiijjjn god en ik 112 bellen, kom er gewoon FUCKING niet doorheen!!!!!!!!!!!!!![]()
Bijna 10 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had die een ambulance kon sturen![]()
Maar ze waren er wel heel snel... en het vrouwke kon alweer een beetje rechtop zitten...
Maar heul een enorme plas bloed op de weg... En de bestuurder (bontkraaglangebaardkutmarrokkaan) heul boos doen en bijna vechten met omstanders, agressief typ!!
Waaaah!!
Dus toen ben ik maar naar huis gereden, einde les want ik was niet zo toerekeningsvatbaar meer
Waarom wacht jij dan op de DVD?quote:
Ik zou sowieso op de officiële dvd wachten, maar niet direct op de ondertitelde. Ware het niet dat mijn moeder dan alleen achterblijft, Dexterwise. En dat kan ik dat arme mens niet aandoenquote:
Je kan toch naast haar gaan zitten en alles gewoon even vertalen voor d'r, tis wel je moederquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou sowieso op de officiële dvd wachten, maar niet direct op de ondertitelde. Ware het niet dat mijn moeder dan alleen achterblijft, Dexterwise. En dat kan ik dat arme mens niet aandoen.
Heeft ook wel weer iets, die anticipation. Zie! Engels!
En nu ga ik een aflevering Sopranos kijken. Voor de notulen.
Teveel boter in de panquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:20 schreef Gert het volgende:
Sjezus Mera!
Goeie bel wijn ingeschonken zeker! Je hoefde toch niet meer te rijden.![]()
Ik had heerlijke kalfsvlees-schnitzels gekocht, en zelf gepaneerd en gebakken volgens het boekje. Maar het korstje was niet meer knapperig toen ik het opdiende. Nee. Geenszins. ZOMPIG was het.![]()
OK, volgende keer beter.
Nee.quote:
http://www.elfyourself.com/quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef Kally het volgende:
http://www.dancingsantacard.com deze link, maar wat is jib-jab ?
ik denk dat je boter niet heet genoeg was, dan zuigen ze zich vol, ipv krokant te bakken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.![]()
Veel vet geeft niet. Vaak flikkeren ze die schnitzels zelfs gewoon in de frituur.![]()
Ik denk dat ik ze gewoon wat te lang heb laten liggen toen ze klaar waren, terwijl ik nog even de champignons op hoog vuur bakte. (had ze gewoon op een iets voorverwarmd bord gelegd, zonder keukenpapier, dat laatste had wel gemoeten denk ik).
Iéts heter had ook wel gekund denk ik jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat je boter niet heet genoeg was, dan zuigen ze zich vol, ipv krokant te bakken.
oh zo. jakkes. Van condens ofzo. Kalfszweet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Iéts heter had ook wel gekund denk ik ja
Alleen: ze kwamen mooi uit de pan.
En toen legde ik ze op een bordje.
Champignons roerbakken. Tomtiedom.
En toen waren die klaar en lifte ik de schnitzels op om het bord op te maken en toen was de onderkant gewoon sóaked, goddammit.
Laten rusten op keukenpapier denk ik.
Maar het vlees was gelukkig nog erg lekker. Kalfsvlees (ja zielig, shit)
Ik vind lammetjes ook altijd erg lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Iéts heter had ook wel gekund denk ik ja
Alleen: ze kwamen mooi uit de pan.
En toen legde ik ze op een bordje.
Champignons roerbakken. Tomtiedom.
En toen waren die klaar en lifte ik de schnitzels op om het bord op te maken en toen was de onderkant gewoon sóaked, goddammit.
Laten rusten op keukenpapier denk ik.
Maar het vlees was gelukkig nog erg lekker. Kalfsvlees (ja zielig, shit)
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.elfyourself.com/
Errug leuk..
Heej Gomi, superLouis al ontmoet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ach gister kleding. schoenen en sokken. vandaag cul
ik heb mee zitten lezen.quote:
Ik was een keer bij de scharrelslager. Ik wou kalfslvlees voor saltimbocca hebben. Kreeg ik een vermanende blik en een standje: kalveren zijn nog niet volgroeide dieren meneer, die verkopen wij hier niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind lammetjes ook altijd erg lekker
Dacht effe dat het een lekkere rellert was joh, maar hij zakt in als een pudding. Dat shirt zit me ook dwars ja, blasfemiequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb mee zitten lezen.
was ff leuk, maar blijft teveel herhalen.
hij had alleen wel een andere avatar moeten kiezen. iets met een ander shirtje
hij heeft ditzelfde verhaal op tig sites staan. begin bijna te denken dat t gewoon serieus een halve isquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dacht effe dat het een lekkere rellert was joh, maar hij zakt in als een pudding. Dat shirt zit me ook dwars ja, blasfemie
Ja logisch, dat je dat niet gewoon weet ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was een keer bij de scharrelslager. Ik wou kalfslvlees voor saltimbocca hebben. Kreeg ik een vermanende blik en een standje: kalveren zijn nog niet volgroeide dieren meneer, die verkopen wij hier niet!
Ik keek haar verbijsterd aan, en toen verbijsterd in de vitrine. En zag daar schalen vol met lamsvlees liggen.
En lammetjes dan!!!! Wist ik adrem te stamelen, met een wijsvinger naar de hoopjes jong gestorven schaap.
Nou, dat was wel héél brutaal en onwetend.. Lammetjes, doceerde het slagerwijf, zijn namelijk al volgroeid. Het zijn als het ware kleine schaapjes, alleen ze moeten nog wat groter worden. Kalveren daarentegen, zijn nog geen kleine koetjes. Dat zijn KOEIEN-KINDERTJES!
Ja eh... doei. Naar de AH XL dan maar.
lol, goede slagerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was een keer bij de scharrelslager. Ik wou kalfslvlees voor saltimbocca hebben. Kreeg ik een vermanende blik en een standje: kalveren zijn nog niet volgroeide dieren meneer, die verkopen wij hier niet!
Ik keek haar verbijsterd aan, en toen verbijsterd in de vitrine. En zag daar schalen vol met lamsvlees liggen.
"En lammetjes dan!!!!", wist ik adrem te stamelen, met een wijsvinger naar de hoopjes jong gestorven schaap.
Nou, dat was wel héél brutaal en onwetend.. Lammetjes, doceerde het slagerwijf, zijn namelijk al volgroeid. Het zijn als het ware kleine schaapjes, alleen ze moeten nog wat groter worden. Kalveren daarentegen, zijn nog geen kleine koetjes. Dat zijn KOEIEN-KINDERTJES!
ok, andere aanpak dan maarquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hij heeft ditzelfde verhaal op tig sites staan. begin bijna te denken dat t gewoon serieus een halfe is
Vind ik ook. Gert zou er gewoon goed aan doen om eens een keer naar een deskundige te luisteren i.p.v. meteen maar te denken dat ie zelf de wijsheid in pacht heeftquote:
hij laat overal; zijn gezicht zien en na dag of 2,3 is hij weer weg en duikt hij op een ander forum op.quote:
* Is ook wel ontdaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja logisch, dat je dat niet gewoon weet ...
wehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
http://www.sp-studio.de/sp-studio.swf
Ja ik val ook effe stil hoor Teun, maar ja zo zie je maar weer, je kan je soms vergissen in mensenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ik val ook effe stil hoor Teun, maar ja zo zie je maar weer, je kan je soms vergissen in mensen
Het is een kalf, geen vlinder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Tsssk, iedereen weet dat een kalf eerst moet verpoppen.
Maar dat eet toch niet lekker, tosti met keukenpapier?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is een kalf, geen vlinder.
Tosti's worden ook altijd zompig, dat heb ik recent opgelost door er keukenpapier onder te leggen. Brilfuckingjant, kan niet anders zeggen!
Ik geloofde nooit in keukenpapier. Nee, echt maar ik ben om. Zo opeens, in een vlaag van gekkigheid 3 rollen gekocht en och man, ik ben er zo wijs mee. Ik doe er echt veel mee, wat een uitvinding!quote:quote: Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat eet toch niet lekker, tosti met keukenpapier?
Ik kom om in het keukenpapier hier. Maar voor tosti's gebruik ik ze niet. Ik smeer de boter altijd aan de buitenkant van de bammetjes en mik ze dan tussen de grilplaten. Bakken ze lekker en worden niet zompig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit in keukenpapier. Nee, echt maar ik ben om. Zo opeens, in een vlaag van gekkigheid 3 rollen gekocht en och man, ik ben er zo wijs mee. Ik doe er echt veel mee, wat een uitvinding!
Gesneden stokbrood heeft nog wel een turfje voor, dat wel.
Je moet ook naar de slager van Coos, halal vlees en verder geen lastige vragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Gert het volgende:![]()
Ben blij dat jullie niet met me in de winkel stonden. Dan was het een volksgericht geworden.![]()
Mijn mede-klanten keken wel een beetje ongemakkelijk, maar overduidelijk niet vanwege mijn onwetendheid. Wat een stom slagerswijf zeg.
Ik maak er mijn koffieopvangplaatje mee schoon en om mijn tosti's te ontzompen. Verder eigenlijk niks maar dan nog hè, ik ben er toch blij mee. Ik heb nu een garage vol rollen want elke keer neem ik er weer 3 mee. Echt een feest vind ik het!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom om in het keukenpapier hier. Maar voor tosti's gebruik ik ze niet. Ik smeer de boter altijd aan de buitenkant van de bammetjes en mik ze dan tussen de grilplaten. Bakken ze lekker en worden niet zompig.
Gesneden stokbrood háát ik, gadver, maar keukenrollen FT FUCKING W!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit in keukenpapier. Nee, echt maar ik ben om. Zo opeens, in een vlaag van gekkigheid 3 rollen gekocht en och man, ik ben er zo wijs mee. Ik doe er echt veel mee, wat een uitvinding!
Gesneden stokbrood heeft nog wel een turfje voor, dat wel.
Ik adviseer plastisch chirurgiequote:Op dinsdag 15 december 2009 23:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Varkensneus op mijn kop en knallen maar!
Bijna, bijna. Ben mij geestelijk aan het voorbereiden voor twee filedagen. Een paar vlokken sneeuw, zowel morgen als donderdag. Kortom, lunchpakketten samenstellen voor twee dagen lang van huisquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef Jian het volgende:
mmmm, iedereen al weer naar bed, 't lijkt hier Huize Avondrood wel
Met sneeuw de snelweg op in Nederland, een echt avontuurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijna, bijna. Ben mij geestelijk aan het voorbereiden voor twee filedagen. Een paar vlokken sneeuw, zowel morgen als donderdag. Kortom, lunchpakketten samenstellen voor twee dagen lang van huis
Ja, meer nog "het avonduur"quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Met sneeuw de snelweg op in Nederland, een echt avontuur
Wel koud, zo op een paardquote:Op woensdag 16 december 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zie nu beelden van Spanje, mooi man![]()
Ik neem morgen alternatief vervoer![]()
![]()
![]()
Ik wil schaatsen, die sneeuw mogen ze houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat helemaal goed komen, een witte kerst![]()
[ afbeelding ]
Zaterdag kun je vast wel schaatsen op de randmeren als het zo door blijft vriezen!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil schaatsen, die sneeuw mogen ze houden, gelukkig tot nu toe nog geen vlok gezien hier
Zo gauw het kan sta ik op natuurijs, heerlijk manquote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zaterdag kun je vast wel schaatsen op de randmeren als het zo door blijft vriezen!
Ja gaaf, zere voeten, zere rugquote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo gauw het kan sta ik op natuurijs, heerlijk man
Ik skeeler eigenlijk het hele seizoen, dus daar heb ik niet zo'n last van, maar schaatsen op natuurijs is het summum natuurlijkquote:
Trust Teun en rij voorzichtig morgenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu slapen, morgen kwart voor zeven weer dag![]()
Das de weerspiegeling van lampje in het glas van een lijst die daar staat.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef Noek het volgende:
Nee Buuf, dit bedoel ik!
[ afbeelding ]
Wie is DAT??Mijn paranormale alarm sloeg helemaal uit.
En oh oh oh, daar komt nog veel sneeuw aan volgende week en dan hebben de jongens vakantie!
Jajaja, ik zou er voor de zekerheid toch een webcam opzetten hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Das de weerspiegeling van lampje in het glas van een lijst die daar staat.Met euh... Life on earth erop. Krijt Jura dat soort gedoe. Volgens de ware kerstgedachte zeg maar.
![]()
Euh, ik ben heel slecht met sneeuw en auto's. Dus laat die sneeuw liever maar zitten.
Echt hè!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
De trein wordt helemaal een ramp, de glijpartijen op de stations dan weer hilarisch. Laat de sneeuw maar komen, er wordt al lang genoeg over gepraat
.
Nou, na mijn keukengordijnavontuur kijk ik nergens meer van opquote:Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Jajaja, ik zou er voor de zekerheid toch een webcam opzetten hoor.
Straks in de bios: Haunted Kerstkneus!![]()
Ehm ja, dat gaat nog lastig worden denk ik want dat kaartje van Niemenie geeft wel veel sneeuw aan. Ik durf dan ook de weg niet echt op hoor. Ja, de supermarkt maar daar is het einde oefening.
Nederland is ook gelijk overstuur dan hè. Toen in maart, dat was geweldig! Heel het dorp was euforisch, complete chaos. Zo leuk!
Ja, lekker krassen. Prachtig dat rood van het bloed in dat Omo-witte sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Witte kerst voor extra depri effect
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
"En lammetjes dan!!!!", wist ik adrem te stamelen, met een wijsvinger naar de hoopjes jong gestorven schaap.
Met 3d brilletjequote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, damn. Deze wil ik echt zien!!![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)ecords__.html?p=13,1
Sterkte dan maar!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:23 schreef Marrije het volgende:
Wat een opluchting vanmorgen toen ik zag dat er geen sneeuw lag.
Jaaa!quote:
Vette korting op wat, 10 euro?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
In Pathé R'dam openen ze er de nieuwe 3D zaal mee...
En lucky me heeft een kennis die altijd vette korting regelt![]()
Ik ga m even bellen van de week
Ik flikker er 's avonds een deken overheen. Opgelost, slotje. De uitvinding na keukenpapier én gesneden stokbrood. Dekens!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:31 schreef Laysa het volgende:
Zo met mn ozo handige spuitbus naar buiten om mn autoruiten te ontdooien
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Vette korting op wat, 10 euro?
[..]
Ik flikker er 's avonds een deken overheen. Opgelost, slotje. De uitvinding na keukenpapier én gesneden stokbrood. Dekens!
Goed bezig Piet....zo leer je je buren goed kennenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Samen met je buurman krabben terwijl je je handen probeert warm te houden. Zelfs die nostalgie moet eraan geloven.
Je spuit ons allemaal dood! Ook je buurmeisje en de ijsberen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nou met deze zo niet verantwoordelijke ontdooimeuk verdwijnt het ook als sneeuw voor de zon....en das leuk want gistern stond mn buurmeisje te krabben en ik spuit 1 keer en weg
Muggen ook?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Je spuit ons allemaal dood! Ook je buurmeisje en de ijsberen.
Spray them all!
Yeah babequote:Op woensdag 16 december 2009 09:47 schreef CarOnline het volgende:
Gewoon, handschoenen aan en krabben, spuitbussen zijn voor mietjes![]()
Mogge.
Dekens! Die trek je er vanaf en klaar ben je. Mijn schoonmoeder heeft 1001 dekens, kweenie waarom maar soms krijg ik er weer één en die gebruik ik verstandig. En als de oorlog weer begint, ik heb dekens!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:47 schreef CarOnline het volgende:
Gewoon, handschoenen aan en krabben, spuitbussen zijn voor mietjes![]()
Mogge.
Ehh, ja.quote:
Het gaat wel thanksquote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Laysa het volgende:
Mera...ben je al een beetje bij gekomen van de schrik
Wel gaan hoor, no matter whatquote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat wordt zaterdag nog wat trouwens, weer opnieuw rijles, met vers gebakken doodsangst en een leuk pak sneeuw!![]()
Psiesquote:Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yeah babe! Duitse nostalgische nuchterheidz
Hmm ja ik moet ook nog wat fleecejes hebben ergens.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Dekens! Die trek je er vanaf en klaar ben je. Mijn schoonmoeder heeft 1001 dekens, kweenie waarom maar soms krijg ik er weer één en die gebruik ik verstandig. En als de oorlog weer begint, ik heb dekens!
Sommige rijschoolhouders denken daar wel anders over hoor. Met sneeuw, ijzel en gladdigheid gaat het niet altijd door. Bij mij vroeger nooit trouwens. Voor een gewone rijder valt het al niet mee, laat staan dat je van die noobs (no offence, ik was er ook één) de gladheid in stuurt. Zij zijn wel zuinig op hun auto's en hun leven.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel gaan hoor, no matter what.
Misschien dat je dat nu even kunt doen dan. Voor Piet én voor mij!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Psies![]()
Piet me boom staat. Heb alleen nog geen foto's, maar heb wel even aan je gedacht zondag.
Zo van: Daar moet ik eens foto's van gaan maken.
Voor Piet.
Ja dat kan ik wel doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat je dat nu even kunt doen dan. Voor Piet én voor mij!
Je wil dat we het dichtgooien?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel doen.
Sluiten jullie het topic even?
Nee Noek, dat zie je negatief. Het is hip om negatieve zaken te zien als 'oppertunity'. Daarnaast moet je na 'iets ergs' zo snel mogelijk de weg weer op anders zie je er als een boom tegenop en dat wordt alleen maar erger. Gewoon gaan, manoeuvreren kan je lerenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Noek het volgende:
Sommige rijschoolhouders denken daar wel anders over hoor. Met sneeuw, ijzel en gladdigheid gaat het niet altijd door. Bij mij vroeger nooit trouwens. Voor een gewone rijder valt het al niet mee, laat staan dat je van die noobs (no offence, ik was er ook één) de gladheid in stuurt. Zij zijn wel zuinig op hun auto's en hun leven.
Moet zelf ook nog een foto bij daglicht maken, maar ja wanneer ben je nou in 't licht thuis. Alleen in 't weekendquote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
Psies![]()
Piet me boom staat. Heb alleen nog geen foto's, maar heb wel even aan je gedacht zondag.
Zo van: Daar moet ik eens foto's van gaan maken.
Voor Piet.
Ik had het idee dat de les hoe dan ook door zou gaan... "Ja lache joh, lekker slippen!"quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Sommige rijschoolhouders denken daar wel anders over hoor. Met sneeuw, ijzel en gladdigheid gaat het niet altijd door. Bij mij vroeger nooit trouwens. Voor een gewone rijder valt het al niet mee, laat staan dat je van die noobs (no offence, ik was er ook één) de gladheid in stuurt. Zij zijn wel zuinig op hun auto's en hun leven.
Neehee, ik heb het over slecht weer en jij hebt het over trauma's. We levelen niet en dat is jouw schuld.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee Noek, dat zie je negatief. Het is hip om negatieve zaken te zien als 'oppertunity'. Daarnaast moet je na 'iets ergs' zo snel mogelijk de weg weer op anders zie je er als een boom tegenop en dat wordt alleen maar erger. Gewoon gaan, manoeuvreren kan je leren.
Ik heb 3 jaar geleden ook 20 lessen met doodsangst doorstaan, waarna ik er uiteindelijk et bijltje bij neergooide omdat het echt niet ging. Oorzaak? Tijdens mijn aller- allereerste les op een hààrtje na gemist worden door een idioot die absurd hard door rood reed en die ik dus niet gezien had.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee Noek, dat zie je negatief. Het is hip om negatieve zaken te zien als 'oppertunity'. Daarnaast moet je na 'iets ergs' zo snel mogelijk de weg weer op anders zie je er als een boom tegenop en dat wordt alleen maar erger. Gewoon gaan, manoeuvreren kan je leren.
Ja want daar zit je op te wachten, verzekeringswerk. Als ik toch ergens een gloeiende hekel aan heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de les hoe dan ook door zou gaan... "Ja lache joh, lekker slippen!"![]()
Autoschade is niet erg want als er iemand goed verzekerd is dan is het zo'n rijschoolhouder wel![]()
En ach misschien wordt het ook wel gewoon hilarisch
Ja, maar in dat ene uurtje les van Mera in haar scheurbak in de sneeuw komen die 2 zaken wel bij elkaar. Op hetzelfde level.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
Neehee, ik heb het over slecht weer en jij hebt het over trauma's. We levelen niet en dat is jouw schuld.
Super Mario heeft ook leuke levels.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar in dat ene uurtje les van Mera in haar scheurbak in de sneeuw komen die 2 zaken wel bij elkaar. Op hetzelfde level.
Met die gedachte hoef je überhaupt nooit meer naar buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja want daar zit je op te wachten, verzekeringswerk. Als ik toch ergens een gloeiende hekel aan heb.
En een rijschoolhouder kan ook dood natuurlijk. Alles kan kapot.
Oh, dan blijf ik wel binnen al ontgaat het me volledig. Ik spring voorlopig niet in een brandend huis, dat niet nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met die gedachte hoef je überhaupt nooit meer naar buiten.
Oh oké, ik bleef maar met mijn vinger op het slotjesknopje zitten, 23 minuten lang maar dan laat ik het nu los. Nu!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik liep even 100 posts voor![]()
Laat nog maar even open dan
Ik heb 18 foto's ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh oké, ik bleef maar met mijn vinger op het slotjesknopje zitten, 23 minuten lang maar dan laat ik het nu los. Nu!
Jepquote:Op woensdag 16 december 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb 18 foto's ofzo.
Wil je ze allemaal zien?
Heb je er niet meer?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 18 foto's ofzo.
Wil je ze allemaal zien?
Hi!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Gert het volgende:
Ik heb een geel envelopje maar ik kan niet in mijn inbox. Zo dát is irritant.
Het zou wel heel flauw zijn om je er nu nog een te sturenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Gert het volgende:
Ik heb een geel envelopje maar ik kan niet in mijn inbox. Zo dát is irritant.
Oh kut. Te laat!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zou wel heel flauw zijn om je er nu nog een te sturen.
Dat is wel heel snel.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Goed nog niet. Ga zo even mijn gal spuien over een aantal dingen hier. Voor hetzelfde geld doe ik dat te hard en sta ik straks met een doos vol spullen buiten.
De sneeuwlijn ligt rond drie uur vanmiddag op de lijn Zwolle-Leiden. Het blijft sneeuwen tot morgen na de morgenspits, ongeveer 5 -10 cm.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef Jian het volgende:
Goedmorgen![]()
Het vriest nog steeds, schaatsen uit het vet, nog geen vlok gevallen, 't gaat helemaal goed
Lekker puh, plaaggeest!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh kut. Te laat!
[..]
Dat is wel heel snel.
Ik heb wel zin in een (andermans) dramaatje, doe eens de waarheid zeggen tegen die incapabele kneuzen!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Goed nog niet. Ga zo even mijn gal spuien over een aantal dingen hier. Voor hetzelfde geld doe ik dat te hard en sta ik straks met een doos vol spullen buiten.
Ja, hopelijk verklein je ze niet. Zo'n hele grote reportage die je wel echt moet bekijken want het laden duurt gewoon zo lang. Zin an!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh het zijn er maar negen.
Nu nog even uploaden. Wat is het spannend he!!
Geef ze van Jetje, Catje!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Ja, ik dacht ook heel even; heej, leven in Huize Avondrood, jammer hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Geef ze van Jetje, Catje!
Heel even dacht ik dat je het over hier had.
En dat wij haar dan naar buiten trappen met haar doos.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het niet gaat sneeuwen, die rotzooi verpest m'n blanke, maagdelijke ijsquote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De sneeuwlijn ligt rond drie uur vanmiddag op de lijn Zwolle-Leiden. Het blijft sneeuwen tot morgen na de morgenspits, ongeveer 5 -10 cm.
Je weet toch dat ik het hier altijd tussen de regels door placht te doen?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
Oh, te laat.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hopelijk verklein je ze niet. Zo'n hele grote reportage die je wel echt moet bekijken want het laden duurt gewoon zo lang. Zin an!
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch tof, een witte kerst![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt leuk! Echt zo van leuk leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb even een rondje woonkamert gedaan:
O en het is 1 foto minder
Hè bah, wat vervelend dat ze vervelend zijn. Blijf maar lekker hier en bitch Jian maar wat rond. Die heeft d'r zin in.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat wij haar dan naar buiten trappen met haar doos.![]()
Misschien wordt het nog wel wat, vanochtend.
(ook) Op mijn werk zijn ze alleen maar héél vervelend, dus ik ga hier even lekker een uurtje kerstbomen kijken en over het weer kneuteren.
Ja leuk he. Staat wel meer maar de rest van de kamer is troepigquote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk! Echt zo van leuk leuk!Die Xenos-engel is baas.
Jouw vader, wat een talent joh.![]()
Maar I see geen dead people, toch jammer.
Ik ...... ? Ik is altijd heel aangepast en liefff hier, mijn "dark passenger" wil af en toe stampend naar buiten, maar ik hou 'm keurig in het gareelquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè bah, wat vervelend dat ze vervelend zijn. Blijf maar lekker hier en bitch Jian maar wat rond. Die heeft d'r zin in.
Ik zat nog te denken om naar Oosterik te gaan met de jongens. Ben je daar weleens geweest want dat is aardig in de buurt toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja leuk he. Staat wel meer maar de rest van de kamer is troepig
Er mag alleen wel wat meer meuk bij
Maar geen tijd om te kerst shoppen. Nondeju.
Hoe kitscher hoe beterderder, leef me altijd uit met kerst![]()
Ik dacht dat ik groene kerstklokken had gekocht maar schijnbaar niet.
Zónde.
Oh ja dat schilderij, Lara kreeg het met haar verjaardag vorig jaar.
Pakt ze het uit, ziet ze alleen de achterkant, roept ze heel verheugd: OH! NIKS!![]()
Ja ik vind het ook erg mooi. Ben wel blij met een schilderende vadert![]()
* Deisyy moet vanmiddag ook nog kerstinkopen doenquote:Deur doodt vrouw
Gepost door: Chris (MrBig)
Bron: Telegraaf
Gepubliceerd op: woensdag 14 februari 2001 @ 10:09 op frontpage.fok.nl
De nabestaanden van een 87-jarige vrouw uit Spijkenisse gaan de eigenaar van een winkelcentrum aansprakelijk stellen voor het feit dat de bejaarde dame een middagje winkelen met de dood heeft moeten bekopen.
De vrouw, Aartje Herweijer, overleed als gevolg van een enorme klap van de elektrische schuifdeuren van het winkelcentrum De Kopspijker in haar woonplaats.
Juist toen de inwoonster van Spijkenisse naar buiten liep, gingen de 'spookdeuren' plotseling met een vaart dicht. Door de klap viel de vrouw en brak ze haar heup. Na enkele weken in het ziekenhuis, waar ze een operatie onderging, overleed Aartje aan diverse complicaties.
"Het is verschrikkelijk wat mijn moeder is overkomen. Het detectiesysteem, dat de deuren openhoudt als je erdoor loopt, heeft gefaald. Omdat ze vanuit een bepaalde hoek kwam, heeft het elektronische oog mijn moeder niet gezien, met het fatale gevolg", zegt dochter Gré Wiechman, VVD-raadslid in Spijkenisse.
Wat vind jij de allerbeste electronische muziek?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè bah, wat vervelend dat ze vervelend zijn. Blijf maar lekker hier en bitch Jian maar wat rond. Die heeft d'r zin in.
Ja, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk CarO, cadeautje in de boom.
Ja, das hartstikke dichtbijquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om naar Oosterik te gaan met de jongens. Ben je daar weleens geweest want dat is aardig in de buurt toch?
Oh niks!![]()
Vergeet je harnas niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Deisyy het volgende:![]()
[..]
* Deisyy moet vanmiddag ook nog kerstinkopen doen
Mooi he.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
Die kerstbal met piepschuimsneeuw is wel geniaal slecht trouwens! [ afbeelding ]
Deze omdat die zo lekker fietst. Net als wijn, het heeft in het begin even tijd nodig.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind jij de allerbeste electronische muziek?
Dat is wel leuk hè maar jij werkt altied!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, das hartstikke dichtbij![]()
Als je dat doet moet je verplicht op de koffie!
Ben er zelf nog nooit geweest. Ahh gaan we samen
Enigmaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind jij de allerbeste electronische muziek?
Ja, stom hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wel leuk hè maar jij werkt altied!
Vrijdag moet ik werken. Wel 3 uren en een kerstborrel. Zondag mits geen sneeuw dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, stom he![]()
Maar vrijdag kan ik wel. Dan hoef ik pas om 16:00 te beginnen.
Alleen zijn de kinders dan op school.
als je het maar binnen je eigen landsgrenzen houdt, 1940 was genoegquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Und wir haben Schnee!
[ afbeelding ]
Oh moet ik ff kijken, weet het nog niet zeker!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik werken. Wel 3 uren en een kerstborrel. Zondag mits geen sneeuw dan?![]()
Ian heeft sneeuw, lucky bastard!
Als ik mijn fiets terug krijg, inclusief rente, ... dat maakt dus een BMW M3, dan lullen we nergens meer overquote:
Voor fietsen en BMW's moet u bij een andere afdeling zijn meneer, en ongeveer 340 dezelfde formuliertjes invullen. Daarna zult u waarschijnlijk nog 2 maanden moeten wachten waarna u een paar van de formuliertjes terug gestuurd krijgt omdat er onduidelijk op is geschreven of er een puntje, haakje of kruisje ontbreekt. Als u daarna de verplichte 23 telefoontjes, 3 brieven en 32 faxen hebt gestuurd ga ik er van uit dat u zo snel mogelijk de in te vullen coupon thuis gestuurd krijgt waarmee u een aanvraag kan doenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets terug krijg, inclusief rente, ... dat maakt dus een BMW M3, dan lullen we nergens meer over
O ja, en met sneeuwkettingen![]()
Ah jammer, ik dacht dat je oprecht lol had om je enorm gezochte woordspeling.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ging serieus per ongeluk_!
Ha, dat kan sneller, ik heb connecties binnen de Whermacht, ik ken Gertquote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor fietsen en BMW's moet u bij een andere afdeling zijn meneer, en ongeveer 340 dezelfde formuliertjes invullen. Daarna zult u waarschijnlijk nog 2 maanden moeten wachten waarna u een paar van de formuliertjes terug gestuurd krijgt omdat er onduidelijk op is geschreven of er een puntje, haakje of kruisje ontbreekt. Als u daarna de verplichte 23 telefoontjes, 3 brieven en 32 faxen hebt gestuurd ga ik er van uit dat u zo snel mogelijk de in te vullen coupon thuis gestuurd krijgt waarmee u een aanvraag kan doen
Bedankt weer, Fred.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef Jian het volgende:
De ochtendspits wordt donderdag erg zwaar. Dat zeggen de VerkeersInformatieDienst en de ANWB. Aanvankelijk werd voor woensdag een drukke avondspits verwacht omdat het voor de spits zou gaan sneeuwen.
Nu blijkt dat de sneeuw wat later valt. Donderdag heeft normaal al de drukste ochtendspits van de week met 250 tot driehonderd kilometer file. Nu wordt meer dan vierhonderd kilometer verwacht. De ANWB verwacht vooral in het midden van Nederland veel drukte. In een strook over Noord-Brabant, de Veluwe en richting Groningen wordt vijf tot vijftien centimeter sneeuw verwacht.
that's me, altijd in de weer voor anderen, ik hoef zelf maar een kilometer of 3 naar m'n werk, maar mijn gedachten zijn bij degenen die morgen in de file staan, brood mee morgen jungsquote:
Nee precies, af en toe gooi je er wat nieuws in. Keep up the good work, Fred!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
that's me, altijd in de weer voor anderen, ik hoef zelf maar een kilometer of 3 naar m'n werk, maar mijn gedachten zijn bij degenen die morgen in de file staan, brood mee morgen jungs
Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekjequote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee precies, af en toe gooi je er wat nieuws in. Keep up the good work, Fred!
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Klootzakken hier. 'Ik begrijp je gevoel, maaaaar ... en dan volgt er weer zo'n niksverhaal dat tijdens de cursus managementgesprekken voor dummies is geleerd.
Storm, zwaar weer, op koers, winnen ... maar communiceren? Ho, maar. Gelukkig kan ik dat wel met mijn collega's, maar zelfs dat is niet goed. Want -jawel - ik kies de collega's waar ik leuk mee omga op de 'klik' die ik heb en niet op hetgeen ze evt voor me kunnen betekenen. Met andere woorden: krijg het vooral meer achter de ellebogen!
/spui waar voor jullie waarschijnlijk geen touw aan is vast te knopen.
hèhèhèquote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.
Als ik het zou kunnen dan zou ik dat enorm doen natuurlijk maar jammer en helaas, ik bezit de gave niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekje
We hebben net de grenzen gesloten hier in NH, dus het komt er niet in, desnoods worden we onafhankelijkquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag. Jullie zullen verheugd zijn over het feit dat ik de nieuwe auto kan tanken!enneu... Dat stuifsneeuwt hier. En dat ik net het laatste restje rollade opgeschranst heb.
Maar dat mag, want ik heb twee uur gesport.
![]()
En voor de rest niks. En de groeten van mijn huisgeest.
Ik kan nog steeds blauwe lucht zien met wat wolkjes, alhoewel die wolkjes wel wat grijzer en groter worden ....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Laysa het volgende:
o God ...Jian...vlug...doe dr wat aan ...het gaat overal sneeuwen
Ik heb per ongeluk een zakje kerstkransjes opgegeten. Meneer had ze nog wel op verzoek verstopt maar hij is daar niet goed in want ik stond achter hem. Nu ga ik op zoek naar mijn nieuwe zonnebril die ik vast krijg voor kerst. Dat moet!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga koffie maken...en een negerzoen eten...een witte, een melk en een puur.....zo!
Strooi zout.....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds blauwe lucht zien met wat wolkjes, alhoewel die wolkjes wel wat grijzer en groter worden ....
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk een zakje kerstkransjes opgegeten. Meneer had ze nog wel op verzoek verstopt maar hij is daar niet goed in want ik stond achter hem. Nu ga ik op zoek naar mijn nieuwe zonnebril die ik vast krijg voor kerst. Dat moet!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat van die rollade mag....zelf heb ik alleen maar net een kapsalonnetje op en nu wat nieniemienie negerzoentjesdat mag allemaal als je al gesport hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |