Nee.quote:
http://www.elfyourself.com/quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef Kally het volgende:
http://www.dancingsantacard.com deze link, maar wat is jib-jab ?
ik denk dat je boter niet heet genoeg was, dan zuigen ze zich vol, ipv krokant te bakken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.![]()
Veel vet geeft niet. Vaak flikkeren ze die schnitzels zelfs gewoon in de frituur.![]()
Ik denk dat ik ze gewoon wat te lang heb laten liggen toen ze klaar waren, terwijl ik nog even de champignons op hoog vuur bakte. (had ze gewoon op een iets voorverwarmd bord gelegd, zonder keukenpapier, dat laatste had wel gemoeten denk ik).
Iéts heter had ook wel gekund denk ik jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat je boter niet heet genoeg was, dan zuigen ze zich vol, ipv krokant te bakken.
oh zo. jakkes. Van condens ofzo. Kalfszweet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Iéts heter had ook wel gekund denk ik ja
Alleen: ze kwamen mooi uit de pan.
En toen legde ik ze op een bordje.
Champignons roerbakken. Tomtiedom.
En toen waren die klaar en lifte ik de schnitzels op om het bord op te maken en toen was de onderkant gewoon sóaked, goddammit.
Laten rusten op keukenpapier denk ik.
Maar het vlees was gelukkig nog erg lekker. Kalfsvlees (ja zielig, shit)
Ik vind lammetjes ook altijd erg lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Iéts heter had ook wel gekund denk ik ja
Alleen: ze kwamen mooi uit de pan.
En toen legde ik ze op een bordje.
Champignons roerbakken. Tomtiedom.
En toen waren die klaar en lifte ik de schnitzels op om het bord op te maken en toen was de onderkant gewoon sóaked, goddammit.
Laten rusten op keukenpapier denk ik.
Maar het vlees was gelukkig nog erg lekker. Kalfsvlees (ja zielig, shit)
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.elfyourself.com/
Errug leuk..
Heej Gomi, superLouis al ontmoet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ach gister kleding. schoenen en sokken. vandaag cul
ik heb mee zitten lezen.quote:
Ik was een keer bij de scharrelslager. Ik wou kalfslvlees voor saltimbocca hebben. Kreeg ik een vermanende blik en een standje: kalveren zijn nog niet volgroeide dieren meneer, die verkopen wij hier niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind lammetjes ook altijd erg lekker
Dacht effe dat het een lekkere rellert was joh, maar hij zakt in als een pudding. Dat shirt zit me ook dwars ja, blasfemiequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb mee zitten lezen.
was ff leuk, maar blijft teveel herhalen.
hij had alleen wel een andere avatar moeten kiezen. iets met een ander shirtje
hij heeft ditzelfde verhaal op tig sites staan. begin bijna te denken dat t gewoon serieus een halve isquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dacht effe dat het een lekkere rellert was joh, maar hij zakt in als een pudding. Dat shirt zit me ook dwars ja, blasfemie
Ja logisch, dat je dat niet gewoon weet ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was een keer bij de scharrelslager. Ik wou kalfslvlees voor saltimbocca hebben. Kreeg ik een vermanende blik en een standje: kalveren zijn nog niet volgroeide dieren meneer, die verkopen wij hier niet!
Ik keek haar verbijsterd aan, en toen verbijsterd in de vitrine. En zag daar schalen vol met lamsvlees liggen.
En lammetjes dan!!!! Wist ik adrem te stamelen, met een wijsvinger naar de hoopjes jong gestorven schaap.
Nou, dat was wel héél brutaal en onwetend.. Lammetjes, doceerde het slagerwijf, zijn namelijk al volgroeid. Het zijn als het ware kleine schaapjes, alleen ze moeten nog wat groter worden. Kalveren daarentegen, zijn nog geen kleine koetjes. Dat zijn KOEIEN-KINDERTJES!
Ja eh... doei. Naar de AH XL dan maar.
lol, goede slagerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was een keer bij de scharrelslager. Ik wou kalfslvlees voor saltimbocca hebben. Kreeg ik een vermanende blik en een standje: kalveren zijn nog niet volgroeide dieren meneer, die verkopen wij hier niet!
Ik keek haar verbijsterd aan, en toen verbijsterd in de vitrine. En zag daar schalen vol met lamsvlees liggen.
"En lammetjes dan!!!!", wist ik adrem te stamelen, met een wijsvinger naar de hoopjes jong gestorven schaap.
Nou, dat was wel héél brutaal en onwetend.. Lammetjes, doceerde het slagerwijf, zijn namelijk al volgroeid. Het zijn als het ware kleine schaapjes, alleen ze moeten nog wat groter worden. Kalveren daarentegen, zijn nog geen kleine koetjes. Dat zijn KOEIEN-KINDERTJES!
Ja eh... doei. Naar de AH XL dan maar.
ok, andere aanpak dan maarquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hij heeft ditzelfde verhaal op tig sites staan. begin bijna te denken dat t gewoon serieus een halfe is
Vind ik ook. Gert zou er gewoon goed aan doen om eens een keer naar een deskundige te luisteren i.p.v. meteen maar te denken dat ie zelf de wijsheid in pacht heeftquote:
hij laat overal; zijn gezicht zien en na dag of 2,3 is hij weer weg en duikt hij op een ander forum op.quote:
* Is ook wel ontdaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja logisch, dat je dat niet gewoon weet ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |