quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
Maar goed...de kerstmarkt was maar tot 6 december![]()
Maar ze hadden er wel een H&M
Mwah nah zo snel zijn wij niet beteuterd....er waren nl zat winkelsquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen jullie raar gekeken hebben, of wisten jullie t al?
quote:
*proest*quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
Maar goed...de kerstmarkt was maar tot 6 december![]()
Rare lui, die Duitsersquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee......dus nu moet ik waarschijnlijk nog een keer mee, want ze hebben gevraagd waar het wel was
jij wist dat....nja jij wist dat.....maar goed....we hebben toch nog wat winkels kunnen ondersteunen in deze tijd van crisisquote:
op z'n minst 2quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk toch wel tepels....op zn minst....toch?
Tuurlijk wist ik dat niet, maar hilarisch is 't wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
jij wist dat....nja jij wist dat.....maar goed....we hebben toch nog wat winkels kunnen ondersteunen in deze tijd van crisis
het wordt nog erger....want Sinterklaas sloot de kerstmarkt af....echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Rare lui, die Duitsers
hier in NL beginnen we pas echt op 6 december
Nah ik vond het niet zo heul erg hoor...Maar mn moeder en schoonzus waren ietwat teleurgesteld en nu '' moeten we dus nog ''Hinter nach die weihnachten''quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik dat niet, maar hilarisch is 't wel.
Waarom zijn jullie niet gelijk naar 'hinter' gegaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
het wordt nog erger....want Sinterklaas sloot de kerstmarkt af....echtDat vertelde ze bij de bakker ......Aber hinter ist einen wunderschonen weihnachten......Goffer he dat vertellen ze dan ook nog gewoon
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie niet gelijk naar 'hinter' gegaan?
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/termine.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaag.....we zouden kleve ingaan en die markt was een extraatje voor hullie....en mn moeder moest vroeg naar huis
Ah tof, er zijn nog kerstmarkten in Keulen als ik er ben tussen kerst en nieuwjaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/termine.html
23 december alles gesloten hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, er zijn nog kerstmarkten in Keulen als ik er ben tussen kerst en nieuwjaar
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/koeln-krippenweg.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet: 27.12. bis 10.01.2010 50667 Köln
Ow nou ja, dan gaan we gewoon de Kneipen onveilig makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/koeln-krippenweg.html
Kribjes kijken ja
Kneipen genoeg daar, en een gezellige stad!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nou ja, dan gaan we gewoon de Kneipen onveilig maken
smakelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef D. het volgende:
De oven zegt zo piep
Wellicht tot later vanavond
JEES MEIS...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
omg omgnet de ergste rijles e-vah gehad
![]()
Er werd iemand PAL voor mijn neus door een idioot die met 80 door de bebouwde kom reed (mijn tegenligger) geschept!!![]()
Mijn god, ik zie nog de boodschappen alle kanten op vliegenGatver!
Dus ik op de rem, anders had ze nog op mijn motorkap gelegen ook!![]()
Reeeeemmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..........![]()
Instructeur stapt uit en rent naar het slachtoffer dat ligt te bloeden op straat![]()
Miiijjjn god en ik 112 bellen, kom er gewoon FUCKING niet doorheen!!!!!!!!!!!!!![]()
Bijna 10 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had die een ambulance kon sturen![]()
Maar ze waren er wel heel snel... en het vrouwke kon alweer een beetje rechtop zitten...
Maar heul een enorme plas bloed op de weg... En de bestuurder (bontkraaglangebaardkutmarrokkaan) heul boos doen en bijna vechten met omstanders, agressief typ!!
Waaaah!!
Dus toen ben ik maar naar huis gereden, einde les want ik was niet zo toerekeningsvatbaar meer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
sorry ik moest het even kwijt, stap net binnen en ben helemaal de weg kwijt
Allemachtig wat heftig zeg!! Die beelden blijven je hopelijk niet al te lang achtervolgen, je was net zo lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
biefstukje met aardappels en boontjes (op kosten van de baas)quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
TopickillerSorry
![]()
Wat hebben jullie allemaal gegeten vanavond?
avond all....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kom na mijn werk gelijk naar jou toe.. of je wilt of niet!
effe der over babbelen face to face meis.
heb er over gelezen, is een film die heeft 11000 dollar gekost een low butged film, en de regiseur en zijn vriendin hebben dat gewoon bij hem thuis gemaakt, dus die kunnen nu lekker verhuizen naar een groter huis of villa met zwembad zoveel heeft de film al opgebracht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:22 schreef Dottey het volgende:
om topic te wijzigen.. heeft iemand gehoord van de film paranormal activities?
lijkt wel op een RLS![]()
freaky film.
Gaat over een stelletje, waarvan het meisje wordt lastig gevallen sinds haar 8e jaar. Ze weet alleen niet door wat. Het gaat steeds ergere vormen aannemen als zij samenwoont met Micha (haar vriend).
Uit het niets horen zij in het holst van de nacht voetstappen door het hele huis gaan. Gekke schaduwen, zware dingen die uit het niets vallen en zij blijkt enorm onder invloed te raken in haar slaap.
Het houd je echt vast die film. Je weet niet of je hem van ellende uit wilt zetten of door wilt kijken of het nog wat word. Net echt RLSHalverwege de film neemt het allemaal toe...
vooral als iemand je tering hard laat schrikken als je op het scherm zit te turen naar een halve schaduw op een deur. Fijn van die vriendenVanavond nagels uit het plafond trekken, die zijn daar blijven hangen. Mijn hartje zit weer op haar plekje.
Jasses!!! Dat lijkt me vreselijk,om te zien gebeuren!!1 Als t maar wel goed komt met die vrouw zeg....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA maar het voelt net als echt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb er over gelezen, is een film die heeft 11000 dollar gekost een low butged film, en de regiseur en zijn vriendin hebben dat gewoon bij hem thuis gemaakt, dus die kunnen nu lekker verhuizen naar een groter huis of villa met zwembad zoveel heeft de film al opgebracht.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Die film ga ik echt niet kijken. Hou op schei uit.![]()
Ik schijt nu al zeven kleuren stront...
Jaaah ik ook. Ik heb wel al veel hele enge films gezien, maar kan er eigenlijk helemaal niet tegen, dus doe ik t ook niet meer.Lig na zon film echt een week met opengesperde ogen onder de dekens bij elk geluidje...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Die film ga ik echt niet kijken. Hou op schei uit.![]()
Ik schijt nu al zeven kleuren stront...
Vooral het einde..quote:
Nou dat had ik dus ook.. Laat mijn huis nou enorm werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaah ik ook. Ik heb wel al veel hele enge films gezien, maar kan er eigenlijk helemaal niet tegen, dus doe ik t ook niet meer.Lig na zon film echt een week met opengesperde ogen onder de dekens bij elk geluidje...
Kan jij nog slapenquote:
Ik ga zelfs bij de moordstukjes in Dexter iets anders zitten doen. en daar zie je volgens de overlevering echt helemaal niks. Watje, whimp, mietje, ik ben het allemaal.quote:
Nee, het einde vond ik dan weer minderquote:
Primaquote:
Oeoeh Dottey bah, en nu is t ook zo vroeg donker....anders vraag je n paar nachten een loge.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou dat had ik dus ook.. Laat mijn huis nou enorm werken![]()
hoor je steeds freaky geluidjes.
e ik juist nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, het einde vond ik dan weer minder.
[..]
Prima
dexter is goed.. ik zit helemaal into season IIIquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga zelfs bij de moordstukjes in Dexter iets anders zitten doen. en daar zie je volgens de overlevering echt helemaal niks. Watje, whimp, mietje, ik ben het allemaal.
Vandaag de laatste van seizoen 4 gezien (wat een finale zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
dexter is goed.. ik zit helemaal into season III
Heeey... doe's niet verklappenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA maar het voelt net als echt.
hij en zijn vriendin kunnen ook acteren..
gaaf stukje is als het bord met het glaasje zelf gaat draaien als ze weg zijn en dat het in de hens gaat.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oeoeh Dottey bah, en nu is t ook zo vroeg donker....anders vraag je n paar nachten een loge.....
oef niet lezen iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeey... doe's niet verklappen
Dat gaat echt altijd f*cking snel he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Vandaag de laatste van seizoen 4 gezien (wat een finale zeg) .......... en nu is het wachten op seizoen 5
smakelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef Copycat het volgende:
Heftig, Mera! Pak nog een goed glas wijn, baat het niet ... dan is het wel lekker.
Ik schuif mijn biefstuk een dagje op. Helemaal vergeten dat ik boerenkool zou gaan eten bij mijn broer. Dus die belde een uur geleden waar ik bleef, want ze moesten nog weg. Toen ben ik maar een bordje gaan halen en net piept de magnetron.
Met worst en spek.
Ja, al moest ik met seizoen 4 natuurlijk wel elke keer een week wachten, want die is in Amerika ook net het weekend afgelopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat gaat echt altijd f*cking snel he?
Hup naar Mera jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef Dottey het volgende:
zo..... over enge dingen gesproken.
Loop ik net het archief binnen (ben alleen op het werk) flikkeren der tig dozen voor mijn neus uit rekken. Gaan der ineens allerlei printers loeien![]()
ik zeg.. tijd om naar huis te gaan
quote:
Haha maar wel lief van jequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mera protesteert![]()
Dus ik zit thuis op de bank met foon in de aanslag.. voor het geval dat
lijkt me normaalquote:
Staan mooi te wezen in de kast hahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijkt me normaal![]()
hoe is het met je hakjes?
Jib-jab?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
Kinderen hebben weer wat ontdekt op internet, een dansende kerstman met eigen foto als gezicht, dus nu kan ik weer gaan knutselen met foto's
Heb geen idee eigenlijk maar het is wel grappigquote:
ik durf niet eens te kijken heb er al veel over gelezen dus deze keer sla ik over anders slaap ik 3 weken niet, of met matrasje bij 1 van de kids op de grond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA maar het voelt net als echt.
hij en zijn vriendin kunnen ook acteren..
gaaf stukje is als het bord met het glaasje zelf gaat draaien als ze weg zijn en dat het in de hens gaat.
Spreek jij geen Engelsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Totdat de "Ook begrijpelijk voor niet-Engelssprekende moeders-DVD op de markt is.
Ben ik mijn moeder?quote:
Mera meissiequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
omg omgnet de ergste rijles e-vah gehad
![]()
Er werd iemand PAL voor mijn neus door een idioot die met 80 door de bebouwde kom reed (mijn tegenligger) geschept!!![]()
Mijn god, ik zie nog de boodschappen alle kanten op vliegenGatver!
Dus ik op de rem, anders had ze nog op mijn motorkap gelegen ook!![]()
Reeeeemmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..........![]()
Instructeur stapt uit en rent naar het slachtoffer dat ligt te bloeden op straat![]()
Miiijjjn god en ik 112 bellen, kom er gewoon FUCKING niet doorheen!!!!!!!!!!!!!![]()
Bijna 10 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had die een ambulance kon sturen![]()
Maar ze waren er wel heel snel... en het vrouwke kon alweer een beetje rechtop zitten...
Maar heul een enorme plas bloed op de weg... En de bestuurder (bontkraaglangebaardkutmarrokkaan) heul boos doen en bijna vechten met omstanders, agressief typ!!
Waaaah!!
Dus toen ben ik maar naar huis gereden, einde les want ik was niet zo toerekeningsvatbaar meer
Waarom wacht jij dan op de DVD?quote:
Ik zou sowieso op de officiële dvd wachten, maar niet direct op de ondertitelde. Ware het niet dat mijn moeder dan alleen achterblijft, Dexterwise. En dat kan ik dat arme mens niet aandoenquote:
Je kan toch naast haar gaan zitten en alles gewoon even vertalen voor d'r, tis wel je moederquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou sowieso op de officiële dvd wachten, maar niet direct op de ondertitelde. Ware het niet dat mijn moeder dan alleen achterblijft, Dexterwise. En dat kan ik dat arme mens niet aandoen.
Heeft ook wel weer iets, die anticipation. Zie! Engels!
En nu ga ik een aflevering Sopranos kijken. Voor de notulen.
Teveel boter in de panquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:20 schreef Gert het volgende:
Sjezus Mera!
Goeie bel wijn ingeschonken zeker! Je hoefde toch niet meer te rijden.![]()
Ik had heerlijke kalfsvlees-schnitzels gekocht, en zelf gepaneerd en gebakken volgens het boekje. Maar het korstje was niet meer knapperig toen ik het opdiende. Nee. Geenszins. ZOMPIG was het.![]()
OK, volgende keer beter.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |