quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
Maar goed...de kerstmarkt was maar tot 6 december![]()
Maar ze hadden er wel een H&M
Mwah nah zo snel zijn wij niet beteuterd....er waren nl zat winkelsquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen jullie raar gekeken hebben, of wisten jullie t al?
quote:
*proest*quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
Maar goed...de kerstmarkt was maar tot 6 december![]()
Rare lui, die Duitsersquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee......dus nu moet ik waarschijnlijk nog een keer mee, want ze hebben gevraagd waar het wel was
jij wist dat....nja jij wist dat.....maar goed....we hebben toch nog wat winkels kunnen ondersteunen in deze tijd van crisisquote:
op z'n minst 2quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk toch wel tepels....op zn minst....toch?
Tuurlijk wist ik dat niet, maar hilarisch is 't wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
jij wist dat....nja jij wist dat.....maar goed....we hebben toch nog wat winkels kunnen ondersteunen in deze tijd van crisis
het wordt nog erger....want Sinterklaas sloot de kerstmarkt af....echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Rare lui, die Duitsers
hier in NL beginnen we pas echt op 6 december
Nah ik vond het niet zo heul erg hoor...Maar mn moeder en schoonzus waren ietwat teleurgesteld en nu '' moeten we dus nog ''Hinter nach die weihnachten''quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik dat niet, maar hilarisch is 't wel.
Waarom zijn jullie niet gelijk naar 'hinter' gegaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
het wordt nog erger....want Sinterklaas sloot de kerstmarkt af....echtDat vertelde ze bij de bakker ......Aber hinter ist einen wunderschonen weihnachten......Goffer he dat vertellen ze dan ook nog gewoon
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie niet gelijk naar 'hinter' gegaan?
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/termine.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaag.....we zouden kleve ingaan en die markt was een extraatje voor hullie....en mn moeder moest vroeg naar huis
Ah tof, er zijn nog kerstmarkten in Keulen als ik er ben tussen kerst en nieuwjaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/termine.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |