Zaterdag kun je vast wel schaatsen op de randmeren als het zo door blijft vriezen!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil schaatsen, die sneeuw mogen ze houden, gelukkig tot nu toe nog geen vlok gezien hier
Zo gauw het kan sta ik op natuurijs, heerlijk manquote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zaterdag kun je vast wel schaatsen op de randmeren als het zo door blijft vriezen!
Ja gaaf, zere voeten, zere rugquote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo gauw het kan sta ik op natuurijs, heerlijk man
Ik skeeler eigenlijk het hele seizoen, dus daar heb ik niet zo'n last van, maar schaatsen op natuurijs is het summum natuurlijkquote:
Trust Teun en rij voorzichtig morgenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu slapen, morgen kwart voor zeven weer dag![]()
Das de weerspiegeling van lampje in het glas van een lijst die daar staat.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef Noek het volgende:
Nee Buuf, dit bedoel ik!
[ afbeelding ]
Wie is DAT??Mijn paranormale alarm sloeg helemaal uit.
En oh oh oh, daar komt nog veel sneeuw aan volgende week en dan hebben de jongens vakantie!
Jajaja, ik zou er voor de zekerheid toch een webcam opzetten hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Das de weerspiegeling van lampje in het glas van een lijst die daar staat.Met euh... Life on earth erop. Krijt Jura dat soort gedoe. Volgens de ware kerstgedachte zeg maar.
![]()
Euh, ik ben heel slecht met sneeuw en auto's. Dus laat die sneeuw liever maar zitten.
Echt hè!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
De trein wordt helemaal een ramp, de glijpartijen op de stations dan weer hilarisch. Laat de sneeuw maar komen, er wordt al lang genoeg over gepraat
.
Nou, na mijn keukengordijnavontuur kijk ik nergens meer van opquote:Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Jajaja, ik zou er voor de zekerheid toch een webcam opzetten hoor.
Straks in de bios: Haunted Kerstkneus!![]()
Ehm ja, dat gaat nog lastig worden denk ik want dat kaartje van Niemenie geeft wel veel sneeuw aan. Ik durf dan ook de weg niet echt op hoor. Ja, de supermarkt maar daar is het einde oefening.
Nederland is ook gelijk overstuur dan hè. Toen in maart, dat was geweldig! Heel het dorp was euforisch, complete chaos. Zo leuk!
Ja, lekker krassen. Prachtig dat rood van het bloed in dat Omo-witte sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Witte kerst voor extra depri effect
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was een keer bij de scharrelslager. Ik wou kalfslvlees voor saltimbocca hebben. Kreeg ik een vermanende blik en een standje: kalveren zijn nog niet volgroeide dieren meneer, die verkopen wij hier niet!
Ik keek haar verbijsterd aan, en toen verbijsterd in de vitrine. En zag daar schalen vol met lamsvlees liggen.
"En lammetjes dan!!!!", wist ik adrem te stamelen, met een wijsvinger naar de hoopjes jong gestorven schaap.
Nou, dat was wel héél brutaal en onwetend.. Lammetjes, doceerde het slagerwijf, zijn namelijk al volgroeid. Het zijn als het ware kleine schaapjes, alleen ze moeten nog wat groter worden. Kalveren daarentegen, zijn nog geen kleine koetjes. Dat zijn KOEIEN-KINDERTJES!
Ja eh... doei. Naar de AH XL dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |