Bijna, bijna. Ben mij geestelijk aan het voorbereiden voor twee filedagen. Een paar vlokken sneeuw, zowel morgen als donderdag. Kortom, lunchpakketten samenstellen voor twee dagen lang van huisquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef Jian het volgende:
mmmm, iedereen al weer naar bed, 't lijkt hier Huize Avondrood wel
Met sneeuw de snelweg op in Nederland, een echt avontuurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijna, bijna. Ben mij geestelijk aan het voorbereiden voor twee filedagen. Een paar vlokken sneeuw, zowel morgen als donderdag. Kortom, lunchpakketten samenstellen voor twee dagen lang van huis
Ja, meer nog "het avonduur"quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Met sneeuw de snelweg op in Nederland, een echt avontuur
Wel koud, zo op een paardquote:Op woensdag 16 december 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zie nu beelden van Spanje, mooi man![]()
Ik neem morgen alternatief vervoer![]()
![]()
![]()
Ik wil schaatsen, die sneeuw mogen ze houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat helemaal goed komen, een witte kerst![]()
[ afbeelding ]
Zaterdag kun je vast wel schaatsen op de randmeren als het zo door blijft vriezen!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil schaatsen, die sneeuw mogen ze houden, gelukkig tot nu toe nog geen vlok gezien hier
Zo gauw het kan sta ik op natuurijs, heerlijk manquote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zaterdag kun je vast wel schaatsen op de randmeren als het zo door blijft vriezen!
Ja gaaf, zere voeten, zere rugquote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo gauw het kan sta ik op natuurijs, heerlijk man
Ik skeeler eigenlijk het hele seizoen, dus daar heb ik niet zo'n last van, maar schaatsen op natuurijs is het summum natuurlijkquote:
Trust Teun en rij voorzichtig morgenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu slapen, morgen kwart voor zeven weer dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |