Naar!! Heb je toevallig veel suiker/troep gegeten? Ik heb dat vaak als ik slecht eetquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
syrena, thanks voor de tip! ik heb balneum extra vettende douche olie gekocht. heb nu al zin om me er morgen mee te douchen... want mn bodylotion begint alweer uit te werken en alles kriebelt alweer... brrr...
Ik hoop echt dat het helpt, niks zo naar als een hele droge huidquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
syrena, thanks voor de tip! ik heb balneum extra vettende douche olie gekocht. heb nu al zin om me er morgen mee te douchen... want mn bodylotion begint alweer uit te werken en alles kriebelt alweer... brrr...
niet meer dan andersquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Naar!! Heb je toevallig veel suiker/troep gegeten? Ik heb dat vaak als ik slecht eet
M'n legging ziet er gewoon uit als een gewone legging hoor! Gewoon zwart, maar dan met een lekker laagje aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Maar van die thermo dingen zien er vaak zo gek uit...Die van mij waren in ieder geval altijd een beetje flubberig ofzo.
Ik wil termo maillots, maar dan moeten ze er wel pracies uit zien als normale!
I know, ik smeer alleen vette cremes (geen vaseline) en neutrale voedende bodylotions. maar ik ben te lui voor dagelijks smeren, dus nu probeer ik de vette doucheolie erbij, kijken of t helpt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef P.F het volgende:
Je moet je huid ook niet afsluiten! Wel als er verzorgende rommel onder zit, maar niet dicht maken met vaseline of zo
Ooh dan moet ik die ook hebben!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n legging ziet er gewoon uit als een gewone legging hoor! Gewoon zwart, maar dan met een lekker laagje aan de binnenkant.
Ben je er wel eens voor bij de dermatoloog geweet? Ik ben er voor het grootste deel vanaf sinds ik acupressuur heb gehad (aanrader!), maar af en toe gebruik ik elidel/elocon zalf (elocon is hormoonzalf, de andere niet), die werken erg goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
I know, ik smeer alleen vette cremes (geen vaseline) en neutrale voedende bodylotions. maar ik ben te lui voor dagelijks smeren, dus nu probeer ik de vette doucheolie erbij, kijken of t helpt!
Wow!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
heup: 100
taille: 88
borst: 103
Iets meer dan een jaar later:
heup: 86
taille: 72
borst: 90
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
jup, als kind en als tiener al. Ik heb hormoonzalf (locoid), maar daar wordt mn huid erg dun en kwetsbaar van dus dat gebruik ik niet te vaak... verder vette creme "op recept" maar die is zonder recept verkrijgbaar en wordt dus toch niet vergoed, dus die koop ik los.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ben je er wel eens voor bij de dermatoloog geweet? Ik ben er voor het grootste deel vanaf sinds ik acupressuur heb gehad (aanrader!), maar af en toe gebruik ik elidel/elocon zalf (elocon is hormoonzalf, de andere niet), die werken erg goed.
pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig vraagt niemand om foto's van mijn nieuwe kleren.
Tevens tvp.
Gelukkig maar he!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Tevens tvp.
Ahum.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Tevens tvp.
Ik wist dat ik wat was vergeten....quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Tevens tvp.
Ik heb t ook al sinds mijn geboorte. Rond mn 18e was ik het helemaal zat, toen ben ik op internet gaan zoeken in het alternatieve circuit (omdat er volgens het reguliere niets meer aan te doen was). Zo ben ik terechtgekomen bij NAET-therapie, op basis van acupressuur. Daarmee ben ik er voor 95% vanaf gekomen.. Misschien iets voor jou?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jup, als kind en als tiener al. Ik heb hormoonzalf (locoid), maar daar wordt mn huid erg dun en kwetsbaar van dus dat gebruik ik niet te vaak... verder vette creme "op recept" maar die is zonder recept verkrijgbaar en wordt dus toch niet vergoed, dus die koop ik los.
ik heb al sinds ik baby ben eczeem dus t is niks nieuws helaas...
Ja heu, dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:Ik heb even geprobeerd om foto's te maken, maar het resultaat was me niet naar de zin. Stomme kop, stomme belichting etc
Probeer later wel weer eens. Bijv op 25 dec, als ik het aan ga trekken
.
Goed hoor! Hoeveel woog je eerst?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
Dat was 85 C en is nu 75 B... daar ben ik dan even wat minder blij meequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Laureline het volgende:
Sexy TT!
En wat was en is je BH-maat nu, uniekhoorn? Modelesque cijfers hoor!
Iets met blijmaken en een dode musquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:Ik heb even geprobeerd om foto's te maken, maar het resultaat was me niet naar de zin. Stomme kop, stomme belichting etc
.
Een B is toch prima! En omvang 75 is volgens mij ook prima? Kudos voor de prestatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was 85 C en is nu 75 B... daar ben ik dan even wat minder blij mee
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Ik zag het zwarte colbertje, zwarte pantalon, witte blouse etc al helemaal voor mij, je beschreef het zooo beeldend!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef conleche het volgende:
Ik zou gaarne Frau Vikkestein aanschouwen in haar nieuw aangeschafte nette goed. Mijn dank is bij voorbaat oneindig.
Ik heb ook nog geen SS pakje binnen. Misschien had niemand mij.
Ik krijg toch altijd WW-II vibes van die afkortingquote:
Santa heeft wel degelijk aan jou gedacht. Volgens tracktrace is jouw pakket al afgeleverd, op 5 december.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook nog geen SS pakje binnen. Misschien had niemand mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Haha ben ik niet de enige! Ik zag idd al Duitsers in lange leren jassen en petten de pakjes bezorgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd WW-II vibes van die afkorting![]()
"Is het SS-pakje er al, generaal? Over"
"Neen. De adelaar vliegt noord. Over"
"Ahaa, groene schapen op Oost, waarachtig. Over"
Maar je liegt vikkert! Jij zei laatst dat je zat te stangen en dat je hem wel al had! Pfrt!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef rudolphh het volgende:
[..]
Santa heeft wel degelijk aan jou gedacht. Volgens tracktrace is jouw pakket al afgeleverd, op 5 december.
Goed dat je dit hebt gemeldt,quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor.Of Santa moet mij hebben verblijd met een telefoonrekening?? In dat geval heb ik niks gezegd, die is binnen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef rudolphh het volgende:
[..]
Goed dat je dit hebt gemeldt,
Santa heeft toch maar even naar TNT gebeld.
Volgens mij heeft het systeem wat kuren,
Want volgens hen ligt het misschien bij de buren!
Kut.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar je liegt vikkert! Jij zei laatst dat je zat te stangen en dat je hem wel al had! Pfrt!
Sorry meid, maar tot mijn spijt,quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef conleche het volgende:
Whatever happened met een briefje in de bus doen waarin wordt vermeld welke buren?? Ik heb er 8 of zo.
Of zeiden ze er dat erbij, lief rendier??
Eerst een beetje ons lekker maken en dan dit, wat een deceptie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:Ik heb even geprobeerd om foto's te maken, maar het resultaat was me niet naar de zin. Stomme kop, stomme belichting etc
.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
de eurowinkelmaar laat Krea niet lezen dat er meer mensen zijn die ze leuk vinden
tevens thuis vind post!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
Mooie vrouw ben je, en wat een lief kindekequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
ja heb ik!![]()
maar liefst 112 cm was t met 9 maanden.in mn fobo staat een foto van mn 9maandenbuik.
Ik weet niet hoeveel het nu is, ik gok ook zo rond de 85 cm ofzo? Mn vet zit altijd op mn buik
Ik vroeg me idd al eens een keer af of dat je echte naam was. Ik vind je qua uiterlijk wel echt een Maria!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn SeSa pakje is er!![]()
Heel clever, mijn Santa, heeft *echte voornaam* Maria *echte achternaam* erop laten zetten![]()
Euh, nee niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
oh havermout... smaakt dat nou een beetje hetzelfde als brinta? Of zeg ik nu iets heel stoms?
oewe buukske man! Da hedde ge ook! Das woar diene noavel zitquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, what in the world is een 'buukske'? Is dat net zoiets als 'bammetje'?
Waar is daar?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef AKnynke het volgende:
Thermo-ondergoed, shermo-ondergoed...Tis hier -10 ofzo..en zo koud is dat niet!
De sneeuw is zo tof, het maakt de wereld zo heerlijk stil.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even spammen hoor!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Euh, nee niet echtIk vind het lekkerder dan brinta, maar vind het moeilijk om te omschrijven hoe het nou smaakt. Warm ontbijten is wel echt fijn nu het zo koud is
ja hè?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en huup, wat een mooie vrouw ben jij zeg!
Ik woon in Zweden..quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar is daar?
Hier paella met zalm en tonijn gegeten. :3
Rrrrquote:
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
oh ik heet officieel wel Maria![]()
maar ik luister er niet naar omdat ik nooit zo genoemd wordt. Mn roepnaam is anders, dus op officiele dingen, diplomauitrijkingen enzo, duurt het altijd eventjes voordat het kwartje valt dat het over mij gaat
Mijn vader is m'n echte voornaam vergeten, heeft alleen de doopnamen opgegeven in zijn blijdschapquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb dat nooit echt begrepen he! Je kind officieel anders noemen dat de roepnaam? Da's toch niet handig?![]()
Een tweede naam heeft ook niet zoveel zin, maar daar kan ik me wel van voorstellen dat je dat leuk vindt (ik heb ook een tweede naam, maar die wordt toch nooit gebruikt).
Ik ben vernoemd en mn roepnaam is afgeleid van een van mn doopnamen (ja ik heb er meerderequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb dat nooit echt begrepen he! Je kind officieel anders noemen dat de roepnaam? Da's toch niet handig?![]()
Een tweede naam heeft ook niet zoveel zin, maar daar kan ik me wel van voorstellen dat je dat leuk vindt (ik heb ook een tweede naam, maar die wordt toch nooit gebruikt).
Oh dat verklaard dan wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader is m'n echte voornaam vergeten, heeft alleen de doopnamen opgegeven in zijn blijdschap
ben jij mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd en mn roepnaam is afgeleid van een van mn doopnamen (ja ik heb er meerdere).
Zo hebben we dat hier wel gedaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat verklaard dan wel ja
Maar verder denk ik dan, doe de roepnaam als eerste naam, en eventuele vernoemingen en diepe dingen als tweede, etc.Maar misschien denk ik te praktisch
Ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ben ik niet de enige! Ik zag idd al Duitsers in lange leren jassen en petten de pakjes bezorgen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mareli had ik dan wel weer een originele combi gevonden
Dat had mij ook handig geleken jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar verder denk ik dan, doe de roepnaam als eerste naam, en eventuele vernoemingen en diepe dingen als tweede, etc.Maar misschien denk ik te praktisch
Ook beide Fries? Een tijdje terug vroeg iemand of je mijn naam uitsprak als "Doewie".quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ook maar 1 voornaam, en 1 achternaam. Vind ik ook wel meer dan genoeg, zeker omdat deze al meer dan genoeg problemen opleveren. D'r zijn weinig mensen die beide namen in 1 keer goed spellen..
Jups, zo fries als het maar kan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef neen het volgende:
O en mijn lijstje van vandaag:
O: 4 broodjes, 2 met pindakaas en 2 met een gekookt eitje en 2 bekers melk
T: 3 koffie
D: aardappels spinazie en boomstammetje wat een partypooper ben ik, de rest ging naar de friettent
T: 4 koffie
Ik ben echt wakker nu van al die koffie![]()
[..]
Ook beide Fries? Een tijdje terug vroeg iemand of je mijn naam uitsprak als "Doewie".
Douwe, net als de koffiequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jups, zo fries als het maar kan.
Wat is jouw echte naam dan? die van mij is wel duidelijk, neem ik aan.
oooh ik dacht Dewi, en dan op zn Engels uitgesproken heb je ook doewiequote:
ohja, dat wist ik wel. Je achternaam is toch niet als de koffie?quote:
Nee die is ook echt Friesquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ohja, dat wist ik wel. Je achternaam is toch niet als de koffie?
veel plezierquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
helemaal in style gekleed
zin in vanavondwel koud
thx.... jammer... ga je daar foto's maken jahquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
veel plezierik ga niet.. moet nog aan essays werken, heb half 9 college én maak morgen foto's op de uitvaart van CP's ma...
wel jammer
Oh oh spijker op kop: dit waren koekjes in bed terwijl ik eigenlijk gewoon op moest staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef huuphuup het volgende:
oh en Bo welkom!![]()
herkenbaar, die constante honger. Het helpt bij mij altijd als ik gewoon regelmaat heb, qua eettijden maar ook qua gewoon, dagelijkse dingen zeg maar. Regelmatig sporten, normale tijden naar bed en opstaan(!) en dat soort dingen.
Jaaaa!!! Auto's die stilletjes voorbijrollen enzo...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef AKnynke het volgende:
De sneeuw is zo tof, het maakt de wereld zo heerlijk stil.
Nee, Djeez is iemand anders...quote:
Idem...quote:
best wel.. toen iki dat voor eerst hoorde moest ik ook lachenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
.Bo:![]()
![]()
Wolve: Mo begs to differ iig!</vlijmscherp>
Dirkje... Daar krijg ik ook een beetje kleine-dikkige-blonde-blozende-jongetjes-a-la-Dik-Trom-associaties bijPoor thing!
Ja, grandioos hèquote:
*denkt terug aan I.R. Baboon*quote:
leuke aflevering is dat.... dat ie zijn fantoomvoet / been breekt ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*denkt terug aan I.R. Baboon*![]()
PFje: ze stelde zich voor in het vorige topique met een ontbijt metkoekjes
!
Ja, die is superquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef .Bo het volgende:
Als het zou kunnen zou ik het liefste elke dag met chips of koude pizza ontbijten, mannnnn dat is zo lekker.
Ja, van rituals, douchegel uit zo'n tube (hammam ofzo?), word je heeeel lekker zacht van! En die's 8 euro geloof ik.
Die is echt heel lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef .Bo het volgende:
Als het zou kunnen zou ik het liefste elke dag met chips of koude pizza ontbijten, mannnnn dat is zo lekker.
Ja, van rituals, douchegel uit zo'n tube (hammam ofzo?), word je heeeel lekker zacht van! En die's 8 euro geloof ik.
Maar dat is niet erg als je het kado krijgtquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Die is echt heel lekkerMaar duuuur!!
Uhu! De hele lijn is lekker by the wayquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg als je het kado krijgt
die zijn ook goddelijk ja. Ik heb nog steeds spijt dat ik vier jaar geleden daar een lipbalm set van niet heb gekocht op schipholquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben trouwens ook dol op L'Occitane en Provence, beetje zelfde prijsklasse en allemaal natuurlijk-achtige producten. EN het ruikt allemaal zooooo lekker
hij is al terecht...was hardlopen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hij zit vast gewoon met een paar vrienden in de kroeg, nynkeHeb je morgen geen tijd om hem eens te bellen?
Oh, moet ik 'm voor je meenemen? Op Zaventem hebben ze best een grote shop.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die zijn ook goddelijk ja. Ik heb nog steeds spijt dat ik vier jaar geleden daar een lipbalm set van niet heb gekocht op schiphol
en Sabonis ook zo lekker maar ook te duur voor altijd eigenlijk.
Ben je ziekjes?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euh nee een beetje gestrest, dat welquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef AKnynke het volgende:
Ja, we hebben fijn even gepraat.zit behoorlijk in de knoop met z'n phd, dus dat is lastig. K wil hem zo graag helpen, maar dat gaat niet..En soms wil ik hem gewoon even knuffelen, maar dan gaat dat ook niet.
Maar, over minder dan een week ben ik weer bij hem!
Dat moet ik ook hebben! Waar vandaan??quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n legging ziet er gewoon uit als een gewone legging hoor! Gewoon zwart, maar dan met een lekker laagje aan de binnenkant.
Die naam was al ingepiktquote:Op woensdag 16 december 2009 00:14 schreef _Calimero_ het volgende:wat gaan jullie hard ineens
![]()
Ik heb niet alles bij kunnen lezen. Kom namelijk van McCollega Mcsixpack (want dat heeft ie een beetje) af en het was leuuuk
En nu ben ik sinds heel lang met kerst niet meer zielig omdat er iemand is die aan me denkt en andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach ja, niets aan te doen. Nog maar een paar daagjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Extra balen dat er zoveel afstand tussen zit op zulke momenten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
MoBlo en Wolve, waarom hadden jullie nu eigenlijk opeens een auto gekocht?
Vanwege de kou enzo?
Valt zeker wel even tegen dat je moet krabben dan.![]()
OV is geen optie als het koud is?Kou is niet zo'n probleem, met name niet voor de kortere stukken (woon-werk enzo). Het is vooral voor als we samen een lang stuk snelweg moeten rijden met bar slecht weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vanmiddag kan het wel eens glad worden, dus MoBlo durfde mij niet met de motor te laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef loveli het volgende:
Niet het eerste konijn dat de kerst niet haalt. Rot voor konijn, maar wel opluchting.
ohja? nou dan weet ik een nog veel betere: dan heb ik vanaf nu mijn eigen McArmy, want hij heeft een tijdje in het leger gezetenquote:
Zeg, met deze opmerkingen insinueer je toch niet dat het officieel 'aan' is? Dat zou tof zijn, en snel!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohja? nou dan weet ik een nog veel betere: dan heb ik vanaf nu mijn eigen McArmy, want hij heeft een tijdje in het leger gezeten
De duitser is al een naam toch? en anders McKuilengraaf? McGerman, McHottie?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, met deze opmerkingen insinueer je toch niet dat het officieel 'aan' is? Dat zou tof zijn, en snel!
Oh, hoe zal ik m'n Duutser noemen? Gewoon maar McDuutser? Maar dat klinkt echt als een MacDonalds hamburger...
McGlatzequote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, met deze opmerkingen insinueer je toch niet dat het officieel 'aan' is? Dat zou tof zijn, en snel!
Oh, hoe zal ik m'n Duutser noemen? Gewoon maar McDuutser? Maar dat klinkt echt als een MacDonalds hamburger...
K wil ook een Mc!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
McGlatzeMaar volgens mij heet 'ie al tijden 'de duitser' of een variant daarvan.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Calimero, je hebt toch geen haast?
Gewoon genieten van de leuke tijd.
McHamburger it is dan. /Care dattie eigenlijk uit Bremen komt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K wil ook een Mc!![]()
En Calimero..t klinkt wel heel fijn in ieder geval!
Dat wordt al snel McHambo dan hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
McHamburger it is dan. /Care dattie eigenlijk uit Bremen komt.
Maar m'n Duutser is vegetarisch! Ik houd het gewoon wel bij m'n Duutser...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
McHamburger it is dan. /Care dattie eigenlijk uit Bremen komt.
Heeft McMankini nog eens een nieuwe date gepland? Zo nee, dan ga ik 'em ff schoppenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm t'is hier heel saai weer. Ben al wel weer drie uur aan de studie, dus dat schiet op! Zometeen ff naar de bieb, daarna evy lopen en dan werken.
Ik wil ook wel weer een Mcje trouwens. Ik was vrijdag bij McEx, die wel heel lief en complimenteus was maar hij is niet voor niets McEx
Jawel,quote:Op woensdag 16 december 2009 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Heeft McMankini nog eens een nieuwe date gepland? Zo nee, dan ga ik 'em ff schoppen
Hij draagt wel eens een mankini geloof ik. Sexy hè?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Mankini? Ik denk dat ik niet wil weten hoe 'ie aan die bijnaam komt.
Hier in Utrecht ook nog geen sneeuw.
Jaja. En dan straks op je bruiloft worden de foto's vertoond, dan lach je niet meerquote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Hij heeft ook eens in een dolle bui een mankini gedragen geloof ik.
Ik vond het wel lachen![]()
Ja maar 't zou morgen dus losbarsten. Nu kan dat in NL ook wel weer heel erg meevallen. Naja, ik zie het wel. Ik heb vrijdag toch vaaaaaaaaakaaaaaaaaaaannnntieieieieieieequote:Op woensdag 16 december 2009 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Den Haag is nog sneeuwvrij. Maar ze verwachten aan de kust ook eerder regen dan sneeuw.
hier onder Rijswijk is het nog +3 graden en sneeuwvrij met een zonnetjequote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef Syrena het volgende:
Ik vind Duutser juist leuk NynkeEn neen heeft een leuke naam in het echt (hij staat bij deze op 't lijstje neen
![]()
Ik kreeg gisteren weer een een fijne (NOT) spastdarmaanval en ik weet niet waarvan![]()
Sneeuwt t al bij jullie? Hier af en toe een vlok, maar ik moet morgen dus weer naar Den Haag met de trein. En nu ben ik bang voor een herhaling van 5 januari (vertragingen!!) of erger, dat we niet meer thuiskomen![]()
Ik heb sowieso met mijn zus afgesproken in Utrecht, ik zal maar 'n schone onderbroek meenemen voor de zekerheid
T lukt me alleen maar met klassieke muziek...dat heb ik nu dan ook in m'n oren.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
kun je niet met je mp3 speler op schrijven? Of werkt dat niet voor jou, met muziek aan werken. (voor mij eigk niet, maar wie weet)
Voor 5 euro stuur ik een fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Mankini? Ik denk dat ik niet wil weten hoe 'ie aan die bijnaam komt.
Ik probeer 'm een beetje te onderdrukken als ik NL praatquote:Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Thanks Nynke, je hebt PM.
Syrena, praat jij met een zachte g?
misschien helpt het als ie hoort dat serieus bijna alle phd's die ik ken een periode bij een psycholoog hebben gelopen, of anderszins in de put zaten. terwijl de meesten daarvan behoorlijk succesvol bezig zijn, en nog nooit daarvoor zo in de knoop hadden gezeten met zichzelf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef AKnynke het volgende:
Ja, we hebben fijn even gepraat.zit behoorlijk in de knoop met z'n phd, dus dat is lastig. K wil hem zo graag helpen, maar dat gaat niet..En soms wil ik hem gewoon even knuffelen, maar dan gaat dat ook niet.
Maar, over minder dan een week ben ik weer bij hem!
ik had al mn McExquote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm t'is hier heel saai weer. Ben al wel weer drie uur aan de studie, dus dat schiet op! Zometeen ff naar de bieb, daarna evy lopen en dan werken.
Ik wil ook wel weer een Mcje trouwens. Ik was vrijdag bij McEx, die wel heel lief en complimenteus was maar hij is niet voor niets McEx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar t concert ging goed!Kwak
I know... ik baal er achteraf ook van, omdat ik bijvoorbeeld niet eens fatsoenlijk mensen een fijne kerst enzo heb gewenst omdat ik niet merkte dat ze weggingen...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef loveli het volgende:
Kwak, dat komt zo vreselijk niet overeen met je lieve krakter, mooie koppie en engelenstem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Laureline het volgende:
Ik had zoiets een jaar of wat geleden ook nog (was toen 33!!!), het zijn verraderlijke dagen zo rond de KerstBij bubbelspul voel ik ook nooit goed of ik nou al aan mijn tax zit of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
valt mee. vanochtend begonnen met een ibuprofen en een domperidonnetje. was in de trein nog misselijk (en nog dronken denk ik) maar ben nu eigenlijk alleen maar moe en koud. en niet zoveel eetlust. de eetlust die er is betreft vettiggheid overigensquote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef huuphuup het volgende:
kwak![]()
voel je je nu ook belabberd? of valt dat wel mee?
Vlaamse accenten vind ik erg schoonmaar dan wel algemeen beschaafd Vlaams zeg maar. Dat hele platte daar kan ik weinig mee.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is vandaag zeker een zware dag voor je!
Ik ben momenteel in regressieDe mini is ziek, dus die had ik in bed gepoot met Meester van de Zwarte Molen. Maar mijn kind is meer een wetenschapper in spé, dus die zit zich nu weer te vergapen aan lijvige boeken over de scheepvaart (conversatie vanuit het kamertje: "Wel zielig voor de Armada, hè mama!" of "Weet je wat ze verkeerd hadden gebouwd aan de Mary Rose? De patrijspoorten...." etc, lang technisch verhaal...
) en ik zit boterhammen met pindakaas te eten en zelf weer te genieten van de avonturen van Krabat
![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 16 december 2009 16:06 schreef AKnynke het volgende:
Nog 1 artikel, en ik hou het voor gezien. Ik kies mooi het kortste artikel uit!
dan moet je haar meenemen naar Stockholm, daar zit het Vasaa museum, over een schip dat in de wateren van stockholm is vergaan ergens in 1700 ofzo, en dat schip is helemaal gerestaureerd, en kun je helemaal bekijken. Saliant detail: schip was gebouwd door een hollander..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
Dan is vandaag zeker een zware dag voor je!
Ik ben momenteel in regressieDe mini is ziek, dus die had ik in bed gepoot met Meester van de Zwarte Molen. Maar mijn kind is meer een wetenschapper in spé, dus die zit zich nu weer te vergapen aan lijvige boeken over de scheepvaart (conversatie vanuit het kamertje: "Wel zielig voor de Armada, hè mama!" of "Weet je wat ze verkeerd hadden gebouwd aan de Mary Rose? De patrijspoorten...." etc, lang technisch verhaal...
) en ik zit boterhammen met pindakaas te eten en zelf weer te genieten van de avonturen van Krabat
ehm nu moet ik even heel diep graven, want dat berichtje zit niet meer in mijn inbox, maar ik heb het toen uiteindelijk niet gebruikt, maar ik weet niet meer waarom nietquote:Op woensdag 16 december 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je nog eens iets gedaan met dat emailadres van die wielrenner, Calimero?
Het Vasamuseetquote:Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet je haar meenemen naar Stockholm, daar zit het Vasaa museum, over een schip dat in de wateren van stockholm is vergaan ergens in 1700 ofzo, en dat schip is helemaal gerestaureerd, en kun je helemaal bekijken. Saliant detail: schip was gebouwd door een hollander..
ik vond het stom.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het Vasamuseet. Twee keer geweest, erg gaaf inderdaad
.
Men, ik ben wel goed in onderbouwde meningen vandaag. Terug gaat naar conflict prevention and the responsibility to protect...quote:
Serieus?quote:
Maakt ook niet uit, just curious!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ehm nu moet ik even heel diep graven, want dat berichtje zit niet meer in mijn inbox, maar ik heb het toen uiteindelijk niet gebruikt, maar ik weet niet meer waarom niet(ik weet ook niet meer om welke opdracht het ging.. ik denk dat het de opdracht was waarbij ik niet goed had gelezen en ik een sporter mét een blessure moest hebben, alleen hoefde ik die opdracht uiteindelijk niet et doen omdat mijn presentatie op dezelfde dag was (en in dat geval mocht je de opdracht van die keer laten vervallen)
Zo leukquote:
Oh wow, dat klinkt geweldig! Zeker voor de mini. Zweden staat al lang hoog op ons lijstje, zonder familiegedoe waren we er deze winter al heen getrokkenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet je haar meenemen naar Stockholm, daar zit het Vasaa museum, over een schip dat in de wateren van stockholm is vergaan ergens in 1700 ofzo, en dat schip is helemaal gerestaureerd, en kun je helemaal bekijken. Saliant detail: schip was gebouwd door een hollander..
oh wauwquote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt geweldig! Zeker voor de mini. Zweden staat al lang hoog op ons lijstje, zonder familiegedoe waren we er deze winter al heen getrokken![]()
Ik was zelf ook erg onder de indruk van dat enorme schip in Egypte, dat ze tussen 2 piramides hebben opgegraven. Deze is het:
[ afbeelding ]
Egypte lijkt me trouwens ook een leuke reis om te maken met onze studiebol! Die gaat ons dan vast al de hele vliegreis om de oren slaan met alle goden
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik had al mn McEx
Oja, ik wist dat ik hem eerder had gezien, die naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Nu wil ik er echt naartoequote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
http://www.vasamuseet.se/InEnglish/about.aspx
[ afbeelding ]
oh syrena, de baleum douche olie werkt al na 1 keer. heb al de hele dag nauwelijks jeuk. ben dolgelukkig!
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Laureline het volgende:
Ik had zoiets een jaar of wat geleden ook nog (was toen 33!!!), het zijn verraderlijke dagen zo rond de KerstBij bubbelspul voel ik ook nooit goed of ik nou al aan mijn tax zit of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dat voor juni doet ben je hier uitgenodigd voor een kopje koffie. Met kanelbullar..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mooi! Nu wil ik er echt naartoe
hier ook. Voor het eerst deden m'n wangen pijn van de kou. Maar het is zo lekker om thuis te komen, kaarsjes aan, muziekje aan..idealiter gezien een glaasje wijn, maar nu een glaasje appelsap..best okay zo..quote:
Ja, binnen vind ik het nu heerlijk, maar inderdaad, mijn gezicht deed gewoon pijn van de kou! En mijn handen ook!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hier ook. Voor het eerst deden m'n wangen pijn van de kou. Maar het is zo lekker om thuis te komen, kaarsjes aan, muziekje aan..idealiter gezien een glaasje wijn, maar nu een glaasje appelsap..best okay zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |